دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / نرم افزار /

چگونه در تلگرام تیک آبی بگیریم؟ 

پنجشنبه، 02 بهمن 1399
تیک آبی برای کانال‌ها، اشخاص و ربات‌های تلگرامی چیست؟ گرفتن تیک آبی در تلگرام چگونه است و به چه روشی میتوان برای کسب و کار خود تیک آبی تلگرام بگیریم. آیا دریافت تیک آبی برای من امکانپذیر است؟

تیک آبی در تلگرام چیست

تیک آبی در تلگرام به این معنی است که کانال یا ربات موردنظر فیک نبوده و به همان شخص یا شرکت تعلق دارد. این موضوع توسط تلگرام تأیید شده و به این ترتیب میتوانید از بابت اصلی بودن صفحه خیالتان راحت باشد. تیک آبی در تلگرام را معمولا در صفحه افراد معروف مثل سیاستمداران، شرکت ها و برندهای خاص میتوانید ببینید.

برای دریافت تیک ابی تلگرام باید تمام شرایط زیر را داشته باشید

  1. تیک آبی را می توانید برای هر کدام از موارد روبرو دریافت کنید: کانال تلگرام (عمومی باشد)، حساب شخصی تلگرام؛ گروه تلگرام (گروه باید به صورت لینک عمومی باشد) گروه و کانال خصوصی شامل دریافت تیک آبی نمی شوند
  2. کانال شما باید به اندازه کافی مهم باشد (اعضای جعلی و فیک قابل قبول نیست؛ اما اگر تعداد اعضای واقعی کم باشد مشکلی پیش نمی آید و می توانید تیک بگیرید)
  3. کانال شما نباید ضد قوانین تلگرام, پورنوگرافی, توهین به ادیان و … باشد
  4. عکس شخصی و یا عکس کسب و کار شما باید بر روی پروفایل حساب و یا کانال تلگرام شما درج شود (در زمان دریافت تیک آبی) بعد از دریافت, می توانید آن را تغییر دهید و یا بردارید
  5. شما باید حداقل در یکی از برنامه های (اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک یا یوتیوب) تیک آبی داشته باشید / حداقل یکی کافیست !

خوشبختانه در آپدیت جدیدی که تلگرام برای دریافت تیک آبی ارائه داده؛ کار را خیلی راحت تر کرده است و شما به راحتی خواهید توانست برای خودتان تیک آبی بگیرید (قبلا شرایط بسیار سخت تری داشت). معروف بودن شما مهم نیست, مهم داشتن تیک آبی در یکی از برنامه های ذکر شده فوق است چون تلگرام بر عکس اینستاگرام، برای احراز هویت از دیگر شبکه های اجتماعی استفاده می کند و به مدارک شناسایی و … نیازی ندارد, بعد از اینکه مطمئن شدین تمام این شرایط را دارید وارد کانال تلگرام خودتان شوید (یادتان باشد با همان تلگرامی وارد حسابتان شوید که با آن کانال یا گروه خود را ایجاد کرده اید و مدیر و ادمین آن هستید، دوست و همکار شما نمی تواند برای کانال و یا گروه شما درخواست نشان تایید شده ارسال کند و حتما باید این کار توسط خودتان انجام شود)

کانال نخست وزیر کرالا @cmokerala
کانال خبرگزاری ازبکی کان @kunuzofficial
ربات @LiqpayUaBot
ربات @TranzzoBot

ربات دریافت تیک آبی

برای اینکار باید ربات رسمی زیر را استارت کنید.

برای سازمان ها، اگر لینک تلگرامی از وبسایت رسمی آنها در آن موجود باشد هم می تواند واجد شرایط آن سه حساب شود.

همچنین در انتهای آن ذکر شده با تغییر آیدی یا اسم کانال/گروه/ربات وریفای شده، تیک وریفای غیرفعال خواهد شد و باید مجدد برای دریافت آن اقدام کرد.

تیکهای آبی آبی رنگ عاملی است که میتوانند به کاربران اطمینان بدهند این حسابی که در حال تعامل با آن هستند اکانت یا کانال تایید شده یک شخص معروف یا یک برند جهانی است. امروزه برای کانال هایی که دنبال کنندگان زیادی دارند و یا پیج فیک زیادی دارند راهی فراهم شده که اشخاص با دریافت نشان آبی رنگ پیج اصلی خود را مشخص کنند.

اگر شما یک برند یا شخص مشهور و معروفی نیستید احتمالا نمیتوانید تیک آبی را دریافت کنید. دریافت تیک آبی در تلگرام سختتر از اینستاگرام هست.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود