چگونه لایو اینستاگرام را در کامپیوتر مشاهده کنیم

  سه شنبه، 15 مهر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
چگونه لایو اینستاگرام را در کامپیوتر مشاهده کنیم
در صورتی که زمان زیادی را در اینستاگرام گذرانده‌اید، قطعا ویدیوهای لایو را در این شبکه‌ی اجتماعی دیده‌اید. با این حال، هم‌اکنون امکان مشاهده لایو اینستاگرام در کامپیوتر، امکان‌پذیر شده است.

چگونه از دسکتاپ برای اینستاگرام استفاده کنیم؟

اگر کاربر رایانه شخصی یا Mac هستید ، گزینه های شما برای تماشای فیلم های لایو اینستاگرام بسیار محدود است. آن قدر که ما در واقع توصیه می کنیم فیلم های اینستاگرام لایو را از طریق برنامه موبایل اینستاگرام مشاهده کنید. اگر می خواهید دستورالعمل های مفصلی در مورد چگونگی انجام این کار وجود داشته باشید ، برای اطلاعات بیشتر به صفحه راهنمای اینستاگرام مراجعه کنید. هر چند ، فقط به این دلیل که گزینه های تماشای اینستاگرام لایو بر روی رایانه بسیار محدود است ، به معنای عدم وجود افزونه مرورگر برای آن نیست بلکه ده ها افزونه مرورگر کروم برای اینستاگرام وجود دارد که قابلیت های بسیار جالبی را به کاربران ارائه می دهند. یکی از بهترین برنامه ها برای انجام این کار Desktop for Instagram است.

با استفاده از این برنامه می توانید فیلم ها و تصاویر اخیر را در اینستاگرام جستجو کنید. شما می توانید استوری های افراد را تماشا کنید ، فیلم های خود را در IGTV ارسال کنید و فیلم ها و تصاویر را از اینستاگرام به رایانه شخصی خود دانلود کنید. توسعه دهندگان ادعا می کنند که این افزونه به شما امکان انجام همه کارهایی را که به طور معمول در برنامه اینستاگرام تلفن همراه انجام می دهید را فراهم می کند ، از جمله تماشای فیلم های Instagram Live.

اپلیکیشن های کاربردی دیگر

اگر مصمم هستید که یک روش جایگزین برای تماشای فیلم های لایو اینستاگرام پیدا کنید ، برنامه های دیگری نیز وجود دارند که ارزش امتحان دارند … ابزاری به نام Loola.tv وجود دارد که به شما امکان می دهد فیلم های زنده را از دسکتاپ خود به چندین سیستم عامل پخش کنید. با این حال ، Loola کاملاً به دنبال سازندگان محتوا است ، نه پیروانی که می خواهند Instagram Live را روی رایانه شخصی تماشا کنند. این بدان معنی است که برای تماشای فیلم های لایو در یک مرورگر مناسب نیست. افزونه دیگر – برنامه Windows Windows برای رایانه شخصی – هم چنین به شما امکان می دهد از اینستاگرام بر روی دسکتاپ استفاده کنید. متأسفانه ، برنامه اینستاگرام نسخه ویندوز به نظر نمی رسد که از لایو اینستاگرام در رایانه پشتیبانی کند. این برنامه هم چنین دارای رتبه بسیار پایین تری نسبت به دسکتاپ برای اینستاگرام است. بنابراین اگر تصمیم دارید آن را بررسی کنید ، این را در خاطر داشته باشید.

همان طور که در ابتدا گفتیم ، راهی آسان برای مشاهده فیلم های لایو اینستاگرام در یک مرورگر وجود ندارد. بنابراین برنامه موبایل اینستاگرام بهترین گزینه است. اما اگر به دنبال یک راه حل دیگر هستید ، Desktop را برای اینستاگرام امتحان کنید و ببینید که آیا برای شما کار می کند.

مشاهده لایو اینستاگرام به کمک افزونه IG Stories for Instagram

تصویر

مشاهده لایو اینستاگرام در دسکتاپ از طریق سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و یا در مک با محدودیت هایی همراه است. به همین دلیل اغلب توصیه می شود که این ویدئوها را در موبایل خود تماشا کنید. اما وجود این محدودیت ها دلیل نمی شود که شما قادر نخواهید بود لایو اینستاگرام را در دسکتاپ مشاهده کنید. کافیست برای این کار یکی از افزونه های مرورگر کروم را نصب کنید.

لینک دانلود و نصب افزونه IG Stories for Instagram:

  • IG Stories for Instagram

افزونه IG Stories for Instagram امکان مشاهده لایو اینستاگرام در دسکتاپ را برای شما فراهم خواهد کرد. این ابزار همچنین شما را قادر می سازد که استوری ها را دیده و لایوهای ذخیره شده را نیز دانلود کنید.

البته توجه کنید که قابلیت دانلود لایوهای ذخیره شده فقط در آخرین نسخه از این افزونه و فقط برای ویندوز در دسترس است. هرچند بر اساس نظرات کاربران، این افزونه در بخش دانلود لایوهای ذخیره شده با مشکلاتی همراه است، ولی بدون هیچ مشکلی می توانید لایوهای اینستاگرام را به کمک آن مشاهده کنید.

قابلیت دیگری که به تازگی به این افزونه اضافه شده، این است که می توانید عکس های خود را هم استوری کنید.

چگونه لایو اینستاگرام را در دسکتاپ مشاهده کنیم

تصویر


برای اینکه بتوانیم لایو اینستاگرام را در دسکتاپ مشاهده کنیم باید مرحل زیر را طی کنیم:

  • افزونه IG Stories for Instagram را در کروم نصب کنید.
  • حالا از طریق مرورگر کروم وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید.
  • اکنون بر روی آیکون افزونه ای که نصب کردیم در بالای صفحه کلیک کنید.
  • حالا گزینه Go to IG Stories را انتخاب کنید
  • با کلیک کردن بر روی این گزینه شما به صفحه اینستاگرام خود در این افزونه منتقل خواهید شد

در این صفحه و در کنار کادر جستجو، ۴ دسته بندی زیر را مشاهده می کنید:

  • دوستان
  • لوکیشن
  • جستجو
  • آپلود

در قسمت دوستان می توانید لیستی از دوستان خود را که اخیرا عکس یا ویدئویی به استوری خود اضافه کرده اند را مشاهده کنید.

اگر یکی از دوستان شما در حال پخش ویدئوی زنده باشد، در قسمت فوقانی ، نام کاربری و آیکون لایو را مشاهده خوهید کرد. بر روی این آیکون کلیک کنید تا بتوانید لایو مورد نظر را مشاهده کنید.

تصویر

با کلیک کردن بر روی آیکون چشم در صفحه دوستان خود می توانید لایوهای قبلی آنها را مشاهده کنید.

همچنین قادر خواهید بود که:

  • استوری ها را دانلود کنید
  • استوری ها را بر اساس کاربران، هشتگ ها و مکان ها جستجو کنید.

اگر قصد تماشای لایو اینستاگرام در دسکتاپ را دارید، افزونه IG Stories for Instagram برای شما بسیار مفید خواهد بود. می توانید از این افزونه در کنار افزونه ها و اپلیکیشن های دیگر استفاده کنید تا بتوانید از تمام قابلیت های اینستاگرام بهره ببرید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (512 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (58 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (40 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (37 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (32 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (14 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (13 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (10 نظر)
تیتر امروز   
ویدیو/ چرا عسل کشف شده از مقبره‌های مصریان باستان، هنوز فاسد نشده است؟
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «دیگ جادویی»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
برای جلوگیری از هک شدن موبایل چه کنیم؟
دانلود آهنگ جدید "نازنین" امیرعباس گلاب+فیلم/ زیبای من باید تو را از چشم بد دورت کنم ...
فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای پوشیدن شلوار تنگ و پاره و مانتو نامتعارف +عکس
رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام
امیرحمزه 9 ساله قربانی چیست؟ جن یا حیوانات؟
(ویدئو) دختر 12 ساله یکی از متهمان آدم ربایی آرین 3 ساله / من به آرین وابسته بودم
(تصاویر)کشف بزرگترین مار آناکوندای جهان، به طول 8 متر!/ضخامت قطر بدنش اندازه لاستیک یه ماشینه
(عکس) سریع ترین و بهترین راه برای تمیز کردن مبل‌های کثیف خانه/ سه سوته تمیز کن
جدیدترین عکس المیرا دهقانی، یاسمن سریال "لحظه گرگ و میش"، و همسر جوان و قد‌بلندش/ ماشالله چقدر به هم میان این دو نفر! چه حلقه‌های شیک و قشنگی👌
(تصاویر) نگاهی به مانتوهای خنک و تابستانی هدیه تهرانی/ ستاره ی همیشه محبوب سینمای ایران، همیشه ساده، همیشه برازنده
سفیر اسبق ایران در لیبی: شاید زمینه بهتری برای بهبود روابط ایران و مصر فراهم شود
پشت پرده بحران کمبود دارو / پزشکیان برای عبور از بحران کمبود دارو چه راهی دارد؟
وام 30 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان واریز می شود+جزئیات
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!