چگونه عکس ها را بصورت فایل از واتساپ ارسال کنیم؟+ فیلم آموزشی

  شنبه، 27 خرداد 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
چگونه عکس ها را بصورت فایل از واتساپ ارسال کنیم؟+ فیلم آموزشی
آیا شما هم به این موضوع دقت کرده‌اید که وقتی تصویری را در پیامرسانی مانند واتساپ ارسال یا دریافت می‌کنید، کیفیت آن کاهش پیدا می‌کند؟ افت کیفیت تصویر یکی از مشکلاتی است که کاربران با آن مواجه هستند اما به راحتی با ارسال عکس‌ها به صورت فایل می‌توان این مشکل را حل کرد. در ادامه ساعدنیوز نحوه ی تبدیل عکس به پی دی اف در واتساپ را ارائه خواهد داد.

یکی از اصلی ترین چالش هایی که کاربران واتس آپ با آن رو به رو می شوند، افت کیفیت تصاویر در هنگام ارسال از طریق واتساپ است. این اتفاق با توجه به کاهش حجم تصاویر در هنگام ارسال از طریق این اپلیکیشن رخ می دهد. در نتیجه افراد به دنبال راه حلی هستند تا بتوانند با استفاده از آن تصاویر مورد نظر خود را بدون فت کیفیت ارسال کنند. بهترین روش برای این کار فرستادن عکس به صورت فایل می باشد. بدین ترتیب تصاویر توسط برنامه واتساپ فشرده سازی می شوند و شما می توانید یک تصویر حجیم را بدون افت کیفیت در واتساپ ارسال نمایید. در این محتوا از ساعدنیوز تصمیم داریم به شما نحوه فرستادن عکس به صورت فایل در واتس اپ را آموزش دهیم.

فرستادن عکس به صورت فایل در واتس اپ

واتساپ یکی از محبوب ترین پیامرسان های موجود در بستر اینترنت است که کاربران زیادی دارد. افراد با استفاده از این برنامه کاربردی می توانند با مخاطبین خود ارتباط برقرار کرده و به کمک قابلیت های موجود در این برنامه اطلاعات مورد نظر خود را به صورت متن یا پرونده چند رسانه ای به اشتراک بگذارند. اما موضوعی که در هنگام استفاده از این برنامه در زمینه فرستادن عکس به صورت فایل به آن برخواهید خورد، افت کیفیت تصاویر بعد ار ارسال است.

به طور معمول در هنگام تلاش برای ارسال مستقیم تصاویر با کیفیت در واتساپ، کیفیت آنها به شکل قابل توجهی افت می کند و دلیل این اتفاق کاهش حجم تصاویر توسط واتساپ است. این امر در نهایت سبب می شود تا شما یک تصویر بی کیفیت را مشاهده نمایید.

موضوع قابل توجه این است که شما می توانید با فرستادن عکس به صورت فایل در واتس اپ به راحتی این مشکل را رفع نموده و تصاویر مورد نظر را بدون افت کیفیت برای مخاطبین خود ارسال نمایید. در ادامه به طریقه فرستادن عکس به صورت فایل در واتساپ اشاره خواهیم کرد.

طریقه فرستادن فایل در واتساپ

فرستادن عکس به صورت فایل در واتس اپ یک قابلیت بسیار مناسب است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از افت کیفیت عکس جلوگیری نمایید. در راستای فرستادن عکس در واتساپ بدون افت کیفیت باید مسیر مشخصی را دنبال کنید که در ادامه به شکلی دقیق و تصویری مسیر مورد نظر را به شما آموزش خواهیم داد.

  • در اولین گام از مسیر ارسال عکس به صورت فایل در واتس اپ باید با لمس آیکون مربوط به این پیامرسان وارد برنامه فوق شوید.

  • سپس به منظور فرستادن عکس در واتساپ بدون افت کیفیت باید همانند تصویر زیرعلامت چسباندن قرار گرفته در پایین صفحه را لمس نمایید.

طریقه فرستادن فایل در واتساپ

  • در گام بعدی منویی به شما نمایش داده می شود که لازم است از میان گزینه های موجود، گزینه Document را انتخاب نمایید تا شرایط ارسال فایل برای شما فراهم شود.

طریقه فرستادن فایل در واتساپ

  • به صورت پیش فرض پوشه Documents و اطلاعات قرار گرفته در آن به صورت لیست وار به شما نشان داده می شود. با توجه به اینکه شما قصد ارسال عکس در واتساپ را دارید لازم است گزینه Browse other docs را لمس نمایید.

طریقه فرستادن فایل در واتساپ

  • در این مرحله صفحه مربوط به تمامی فایل هایی که اخیراً به گوشی تلفن همراه شما اضافه شده اند تحت عنوان Recent به شما نمایش داده می شود. اگر عکس مورد نظرتان در این لیست وجود دارد می توانید مستقیماً آن را انتخاب نمایید. اما اگر در این لیست قابل مشاهده نمی باشد می توانید همانند تصویر زیر به صورت مستقیم از طریق منوهای قرار گرفته در بالای این صفحه اقدام نمایید. به همین منظور تنها کافی است لینک مربوط به پوشه مورد نظر خود را لمس نمایید.

طریقه فرستادن فایل در واتساپ

  • در این مرحله شما باید پوشه ای که فایل در ان قرار دارد را انتخاب کرده و وارد آن شوید. به طور معمول در این مرحله با انتخاب منو Images به عکس های گوشی تلفن همراه خود دسترسی پیدا کنید.

طریقه فرستادن فایل در واتساپ

این منوها شامل موارد زیر می باشند:

  1. Recent: در این منو می توانید تمامی فایل هایی که اخیراً به گوشی تلفن همراه خود اضافه کرده اید را مشاهده نمایید. در نظر داشته باشید همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، این صفحه به صورت پیش فرض در هنگام کلیک روی گزینه Browse other docs به شما نشان داده می شود.

  2. Images: با انتخاب این گزینه شما به لیستی از تمامی پوشه های عکس گوشی تلفن همراه خود دسترسی پیدا کرده و می توانید هر عکسی که تمایل دارید را از این طریق در واتساپ به صورت فایل ارسال نمایید.

  3. Videos: امکان مشاهده ویدیوها و پوشه هایی که آنها را دربر گرفته اند از طریق این منو برای شما فراهم است.

  4. Audio: اگر می خواهید به صداهای موجود در تلفن همراه خود دسترسی پیدا می کنید، می توانید روی این گزینه کلیک نمایید.

  5. Download: در صورت انتخاب این منو شما می توانید به صورت مستقیم وارد پوشه دانلودهای خود شوید.

  6. SD card: امکان انتخاب و ارسال عکس های قرار گرفته در کارت حافظه نیز برای شما فراهم می باشد. با انتخاب این گزینه تمامی پوشه ها و فایل های موجود در کارت حافظه از جمله تصاویر که موضوع بحث این مقاله است برای شما فراهم می باشد.

  7. Drive: در نهایت نیز این امکان برای شما فراهم شده است تا فایل های موجود روی جیمیل خود را مشاهده و فایل مورد نظر خود را به صورت مستقیم از طریق این پوشه انتخاب نمایید.

  • در گام بعدی تصاویر موجود در پوشه انتخابی به شما نشان داده می شود و باید در راستای فرستادن عکس به صورت فایل در واتس اپ عکس مورد نظر را در لیست موجود پیدا کرده و آن را انتخاب نمایید.

در نظر داشته باشید که با نگه داشتن انگشت خود روی یکی از فایل های تصاویر می توانید فایل فوق را به حالت انتخاب شده در آوردید. سپس می توانید هر تعداد فایل دیگری که تمایل دارید را در کنار این فایل انتخاب و به صورت گروهی ارسال نمایید.

طریقه فرستادن فایل در واتساپ

  • در مرحله آخر یک پیغام به صورت پاپ آپ به شما نشان داده می شود و طی آن از شما پرسیده می شود که آیا قصد ارسال فایل انتخابی را دارید یا نه. در صورتی که قصد فرستادن عکس ی فایل فوق را دارید تنها کافی است روی گزینه Send کلیک نمایید تا فرآیند ارسال عکس در واتساپ بدون افت کیفیت و به صورت فایل آغاز شود.

طریقه فرستادن فایل در واتساپ

سخن پایانی

بنابراین ارسال عکس در واتس اپ یکی از موضوعات پربحث است. در این محتوا از ساعدنیوز تلاش ما بر این بوده است تا طریقه فرستادن عکس به صورت فایل در واتساپ را به شما آموزش دهیم. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی تصاویر خود را فشرده سازی کرده و آنها را بدون افت کیفیت در واتساپ ارسال نمایید همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (382 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (276 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (140 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (131 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (119 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (100 نظر) ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (67 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (65 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (63 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (50 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (43 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (38 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (35 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل و شاه نشین مهران مدیری به سبک پادشاه عربستان/ خونه نگو کاخ بگو قصر بگو+عکس😍👌 (33 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (31 نظر)
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 5 مرداد 1403
فال ابجد روزانه جمعه 5 مرداد 1403
حمله گازانبری ندا چملانیان همسر دانیال اسماعیلی فر به سروش رفیعی با اسم رمز یه سری آدماااا/ نظرتون در موردش چیه؟ +سند
فال شمع روزانه امروز جمعه 5 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 5 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 5 مرداد 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه جمعه 5 مرداد 1403
خلاقیت رسانه ای سمی باشگاه استقلال خوزستان با لو رفتن یک پست اینستاگرامی فیک درباره بازیکن معروف ساحل عاجی جنجالی شد/ مغز نیست که طلا است +عکس
ناگفته‌های سخنگوی وقت وزارت بهداشت از دستگاه کرونایاب مستعان
(تصاویر) اولین پسر جهان که با بلندترین مو روی همه دخترا رو کم کرد!/ موی 1.5 متری که رکوردار گینس شد
هدف نهایی زندگی شما با توجه به ماه تولدتان چیست؟
قاب تلخ و غم‌انگیزی از وداع آخر دختر و پسر سعید راد با پیکر پدرشان
(تصاویر)اگه دنبال رژلب های خنک و تابستونی میگردی این 6 مدل رو امتحان کن!/ مخصوص خانم های سخت پسند!
پزشکیان از کجای اقتصاد باید شروع کند؟
(تصاویر) حیاط پر گل و گیاه خانه مادری احسان علیخانی با صندلی‌های فلزی سفید
منتخب روز   
ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....