چگونه ویس های واتساپ را در گوشی اندرویدی ذخیره کنیم؟+ فیلم آموزشی

  شنبه، 27 خرداد 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
چگونه ویس های واتساپ را در گوشی اندرویدی ذخیره کنیم؟+ فیلم آموزشی
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از خودتان بپرسید: چطور می توانم آهنگ های واتس اپ را ذخیره کنم؟ دلم می خواهد آهنگ هایی که دوستان و اعضای خانواده ام برایم در واتساپ می فرستند را ذخیره کنم ولی اصلا نمی دانم آنها کجا و چطور ذخیره می شوند! دیگر نگران نباشید در ادامه ساعدنیوز نحوه ی ذخیره سازی موزیک و ویس فرستاده شده از طریق واتساپ خواهد پرداخت.

همان طور که می دانید واتساپ یکی از محبوب ترین پیامرسان های شناخته شده است. مدیریت فایل های واتساپ به یک چالش میان کاربران تبدیل شده و سوالات متعددی برای افراد زیادی پیش آمده حتما شما هم تاکنون از خود پرسیده اید که فایل های واتساپ کجا ذخیره می شوند؟ اصلا چطور می توان فایل های صوتی واتساپ را ذخیره کرد؟ چگونه می توان یک وویس را در موسیقی ذخیره کرد؟ و سوالات بسیاری که تصمیم داریم در این محتوا از ساعدنیوز به صورت کامل بررسی کنیم. پس برای یادگیری ذخیره آهنگ در واتس اپ و مدیریت فایل ها در واتساپ تا انتهای این محتوا همراه ما باشید.

چگونه ویس واتساپ را در موسیقی ذخیره کنیم؟

آهنگ هایی که در واتس آپ برای شما ارسال می شوند معمولا به صورت خودکار ذخیره می شوند ولی اگر زمانی آهنگی برای شما ذخیره نشد کافیست مطابق با آموزشی که در ادامه به آن می پردازیم، به پوشه مشخص شده بروید و آهنگ مورد نظر را جا به جا کنید، به این روش می توانید هر موسیقی که برای شما ارسال می شود را ذخیره کنید. جالب است بدانید حتی می توانید پیام های صوتی واتساپ را نیز ذخیره کنید. در ادامه به معرفی محل ذخیره فایل های واتساپ خواهیم پرداخت. پس از آن قادر خواهید بود به مدیریت هر نوع فایلی از جمله ویدیوها، تصاویر، آهنگ ها و ویس های واتساپ بپردازید.

نحوه ذخیره فایل های واتساپ در گوشی

در آپدیت های اخیر واتساپ در بسیاری از گوشی ها آهنگ هایی که برای شما ارسال می شود به صورت خودکار به برنامه موسیقی گوشی شما اضافه خواهد شد اما اگر بخواهیم آنها را جا به جا کنیم یا برای همیشه ذخیره کنیم باید چه کنیم؟ چون اگر واتساپ شما حذف شود یا شما کش واتس آپ خود را حذف کنید این آهنگ ها هم حذف می شوند. در ادامه راهکارهایی جهت سیو کردن آهنگ در واتس اپ اندروید را با هم بررسی خواهیم کرد. بدین ترتیب قادر خواهید بود پیام های صوتی و آهنگ های واتساپ را ذخیره کنید. برای ذخیره ویس و آهنگ های واتساپ باید مراحل زیر را به ترتیب پشت سر بگذارید:

  • برنامه مدیریت فایل گوشی اندرویدی خود را باز کنید.

  • وارد حافظه داخلی یا internal storage شوید.

نحوه ذخیره فایل های واتساپ در گوشی

  • به منظور ذخیره آهنگ در واتس اپ و مدیریت فایل ها به پوشه Whatsapp و سپس پوشه Media مراجعه کنید.

تاکنون از خود پرسیده اید محل ذخیره فایل های واتس اپ در گوشی کجاست؟ باید بدانید تمامی فایل ها و داده های مربوط به واتساپ در مسیر internal storage یا همان حافظه داخلی سپس پوشه Whatsapp ذخیره می شوند.

نحوه ذخیره فایل های واتساپ در گوشی

  • در این قسمت چندین پوشه می بینید که هر کدم داده خاصی را ذخیره کرده اند. برای یافتن آهنگ هایی که برای شما ارسال شده و ذخیره آهنگ در واتس اپ به پوشه WhatsApp Audio مراجعه کنید.

نحوه ذخیره فایل های واتساپ در گوشی

  • حالا فایل صوتی مورد نظرتان را می توانید بیابید و به بخش دلخواهی از گوشی اندرویدی خود منتقل کنید.

  1. محتوای پوشه ها بر اساس تاریخ میلادی ثبت شده اند و شما می توانید آهنگ یا ویس مورد نظر را بر اساس تاریخ پیدا کنید.

  2. پسوند فایل های ویس ممکن است برای گوشی شما نا آشنا باشد که برای بازکردن آنها تنها کاری که نیاز است انجام دهید تغییر به Mp3 است.

محل ذخیره فایل ها در واتساپ

همان طور که پیش تر نیز ذکر گردید داده های واتساپ بر اساس نوعشان در پوشه های مختلفی ذخیره می شوند اما به صورت کلی تمامی داده ها در حافظه داخلی و در پوشه ای تحت عنوان WhatsApp نگهداری می شوند. به عنوان مثال صداها در پوشه WhatsApp Audio، ویدیوها در پوشه WhatsApp Video و تصاویر در پوشه WhatsApp images قرار می گیرند.

محل ذخیره فایل ها در واتساپ

  • WallPaper: همه تصاویری که به عنوان پس زمینه یا وال پیپیر واتساپ تنطیم کرده اید در این بخش ذخیره شده اند.

  • WhatsApp Animated Gifs: تصاویر متحرک واتساپ در این بخش ذخیره می شوند.

  • WhatsApp Audio: تمامی صداها و فایل های موسیقی، موزیک ها و ویس های فوروارد شده در این پوشه قرار دارند.

  • WhatsApp Documents: داکیومنت، فایل و اسناد در این قسمت قرار می گیرند.

  • WhatsApp images: تصاویر واتساپ در پوشه images قرار می گیرند.

  • WhatsApp Profile Photos: محل ذخیره تصاویر پروفایل واتساپ.

  • WhatsApp Stickers: استیکرهای واتساپ شما در این بخش نگهداری می شوند.

  • Whatsapp voice notes: محل نگهداری ویس هایی که مستقیما برای شما ارسال شده اند.

  • WhatsApp Video: ویدیوهای واتساپ در این پوشه قرار می گیرند.

سخن پایانی

بنابراین تاکنون به این مورد فکر کرده اید که فایل های واتساپ کجا ذخیره می شوند؟ جالب است بدانید هر نوع فایل از واتساپ در یک پوشه خاص نگهداری می شود. این پوشه ها مستقیما به واتساپ متصل هستند و اگر فایلی در واتساپ حذف شود این فایل ها نیز دیگر در دسترس نخواهند بود. برای حل مشکلات احتمالی و همچنین ذخیره فایل های واتساپ می توانید به محل ذخیره سازی داده های واتساپ مراجعه کنید. در این مقاله به معرفی بهترین روش برای سیو کردن آهنگ در واتس اپ اندروید پرداختیم تا در نهایت بدانید چگونه ویس واتساپ را ذخیره کنید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (178 نظر) دختر شهید سید ابراهیم رئیسی: پدرم تمایل نداشت سوادش را در چشم مردم فرو کند (98 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (97 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (79 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (66 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (61 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (45 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (37 نظر) رونمایی از وحید بادپی کوه عضله رقیب جدی هادی چوپان در مسابقات مسابقات مستر المپیا +فیلم (24 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ترکیب توالت فرنگی با ایرانی حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (23 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر) خلاقیت غَش آور راننده گرگانی برای حفظ امنیت صندوق عقب ماشینش+عکس/ سلطان امنیت منطقه تویی!🤣 (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 2 مرداد 1403
اپل واچ سری 10؛ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و بدنه نازک‌تر!
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 2 مرداد 1403+فیلم
فال انبیاء روزانه سه شنبه 2 مرداد 1403
خبر خوش فوتبالی برای بانوان: مشکل زنان در اصفهان، اهواز و تبریز حل شد
واکنش احساسی برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم پرسپولیس تهران به درگذشت سعید راد پدر بزرگ آدام همتی +تصویر
رونمایی از نوه قدبلند و فوتبالیست سعید راد در کانادا/ به نظرتون چقدر شبیه بابابزرگشه؟
گریم متفاوت و طاغوتی سعید راد در نقش رضاشاه+عکس
بیوگرافی و زندگی خصوصی سعید راد، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
سعید راد: نام "خلیج‌فارس" تعصب ملی‌ام را تقویت می‌کند/از مَنِ 20 سال خارج از کشور زندگی‌کرده بپرسید هیچ خبری نیست
اشعاری که ناصرالدین شاه در وصف امام حسین نوشت / حال ناصرالدین شاه در کربلا وقتی جمله «هل من ناصر» را شنید
کیفرخواست رائفی‌پور صادر شد؛ تحقیقات ادامه دارد
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت