چگونه ویس های واتساپ را در گوشی اندرویدی ذخیره کنیم؟+ فیلم آموزشی

  شنبه، 27 خرداد 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
چگونه ویس های واتساپ را در گوشی اندرویدی ذخیره کنیم؟+ فیلم آموزشی
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از خودتان بپرسید: چطور می توانم آهنگ های واتس اپ را ذخیره کنم؟ دلم می خواهد آهنگ هایی که دوستان و اعضای خانواده ام برایم در واتساپ می فرستند را ذخیره کنم ولی اصلا نمی دانم آنها کجا و چطور ذخیره می شوند! دیگر نگران نباشید در ادامه ساعدنیوز نحوه ی ذخیره سازی موزیک و ویس فرستاده شده از طریق واتساپ خواهد پرداخت.

همان طور که می دانید واتساپ یکی از محبوب ترین پیامرسان های شناخته شده است. مدیریت فایل های واتساپ به یک چالش میان کاربران تبدیل شده و سوالات متعددی برای افراد زیادی پیش آمده حتما شما هم تاکنون از خود پرسیده اید که فایل های واتساپ کجا ذخیره می شوند؟ اصلا چطور می توان فایل های صوتی واتساپ را ذخیره کرد؟ چگونه می توان یک وویس را در موسیقی ذخیره کرد؟ و سوالات بسیاری که تصمیم داریم در این محتوا از ساعدنیوز به صورت کامل بررسی کنیم. پس برای یادگیری ذخیره آهنگ در واتس اپ و مدیریت فایل ها در واتساپ تا انتهای این محتوا همراه ما باشید.

چگونه ویس واتساپ را در موسیقی ذخیره کنیم؟

آهنگ هایی که در واتس آپ برای شما ارسال می شوند معمولا به صورت خودکار ذخیره می شوند ولی اگر زمانی آهنگی برای شما ذخیره نشد کافیست مطابق با آموزشی که در ادامه به آن می پردازیم، به پوشه مشخص شده بروید و آهنگ مورد نظر را جا به جا کنید، به این روش می توانید هر موسیقی که برای شما ارسال می شود را ذخیره کنید. جالب است بدانید حتی می توانید پیام های صوتی واتساپ را نیز ذخیره کنید. در ادامه به معرفی محل ذخیره فایل های واتساپ خواهیم پرداخت. پس از آن قادر خواهید بود به مدیریت هر نوع فایلی از جمله ویدیوها، تصاویر، آهنگ ها و ویس های واتساپ بپردازید.

نحوه ذخیره فایل های واتساپ در گوشی

در آپدیت های اخیر واتساپ در بسیاری از گوشی ها آهنگ هایی که برای شما ارسال می شود به صورت خودکار به برنامه موسیقی گوشی شما اضافه خواهد شد اما اگر بخواهیم آنها را جا به جا کنیم یا برای همیشه ذخیره کنیم باید چه کنیم؟ چون اگر واتساپ شما حذف شود یا شما کش واتس آپ خود را حذف کنید این آهنگ ها هم حذف می شوند. در ادامه راهکارهایی جهت سیو کردن آهنگ در واتس اپ اندروید را با هم بررسی خواهیم کرد. بدین ترتیب قادر خواهید بود پیام های صوتی و آهنگ های واتساپ را ذخیره کنید. برای ذخیره ویس و آهنگ های واتساپ باید مراحل زیر را به ترتیب پشت سر بگذارید:

  • برنامه مدیریت فایل گوشی اندرویدی خود را باز کنید.

  • وارد حافظه داخلی یا internal storage شوید.

نحوه ذخیره فایل های واتساپ در گوشی

  • به منظور ذخیره آهنگ در واتس اپ و مدیریت فایل ها به پوشه Whatsapp و سپس پوشه Media مراجعه کنید.

تاکنون از خود پرسیده اید محل ذخیره فایل های واتس اپ در گوشی کجاست؟ باید بدانید تمامی فایل ها و داده های مربوط به واتساپ در مسیر internal storage یا همان حافظه داخلی سپس پوشه Whatsapp ذخیره می شوند.

نحوه ذخیره فایل های واتساپ در گوشی

  • در این قسمت چندین پوشه می بینید که هر کدم داده خاصی را ذخیره کرده اند. برای یافتن آهنگ هایی که برای شما ارسال شده و ذخیره آهنگ در واتس اپ به پوشه WhatsApp Audio مراجعه کنید.

نحوه ذخیره فایل های واتساپ در گوشی

  • حالا فایل صوتی مورد نظرتان را می توانید بیابید و به بخش دلخواهی از گوشی اندرویدی خود منتقل کنید.

  1. محتوای پوشه ها بر اساس تاریخ میلادی ثبت شده اند و شما می توانید آهنگ یا ویس مورد نظر را بر اساس تاریخ پیدا کنید.

  2. پسوند فایل های ویس ممکن است برای گوشی شما نا آشنا باشد که برای بازکردن آنها تنها کاری که نیاز است انجام دهید تغییر به Mp3 است.

محل ذخیره فایل ها در واتساپ

همان طور که پیش تر نیز ذکر گردید داده های واتساپ بر اساس نوعشان در پوشه های مختلفی ذخیره می شوند اما به صورت کلی تمامی داده ها در حافظه داخلی و در پوشه ای تحت عنوان WhatsApp نگهداری می شوند. به عنوان مثال صداها در پوشه WhatsApp Audio، ویدیوها در پوشه WhatsApp Video و تصاویر در پوشه WhatsApp images قرار می گیرند.

محل ذخیره فایل ها در واتساپ

  • WallPaper: همه تصاویری که به عنوان پس زمینه یا وال پیپیر واتساپ تنطیم کرده اید در این بخش ذخیره شده اند.

  • WhatsApp Animated Gifs: تصاویر متحرک واتساپ در این بخش ذخیره می شوند.

  • WhatsApp Audio: تمامی صداها و فایل های موسیقی، موزیک ها و ویس های فوروارد شده در این پوشه قرار دارند.

  • WhatsApp Documents: داکیومنت، فایل و اسناد در این قسمت قرار می گیرند.

  • WhatsApp images: تصاویر واتساپ در پوشه images قرار می گیرند.

  • WhatsApp Profile Photos: محل ذخیره تصاویر پروفایل واتساپ.

  • WhatsApp Stickers: استیکرهای واتساپ شما در این بخش نگهداری می شوند.

  • Whatsapp voice notes: محل نگهداری ویس هایی که مستقیما برای شما ارسال شده اند.

  • WhatsApp Video: ویدیوهای واتساپ در این پوشه قرار می گیرند.

سخن پایانی

بنابراین تاکنون به این مورد فکر کرده اید که فایل های واتساپ کجا ذخیره می شوند؟ جالب است بدانید هر نوع فایل از واتساپ در یک پوشه خاص نگهداری می شود. این پوشه ها مستقیما به واتساپ متصل هستند و اگر فایلی در واتساپ حذف شود این فایل ها نیز دیگر در دسترس نخواهند بود. برای حل مشکلات احتمالی و همچنین ذخیره فایل های واتساپ می توانید به محل ذخیره سازی داده های واتساپ مراجعه کنید. در این مقاله به معرفی بهترین روش برای سیو کردن آهنگ در واتس اپ اندروید پرداختیم تا در نهایت بدانید چگونه ویس واتساپ را ذخیره کنید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂 هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان این جاذبه‌های خاص را باید فقط در تور سریلانکا ببینید سلام و احوال پرسی محمود احمدی نژاد و آیت الله جنتی در یک مراسم+ عکس
دیگران می‌خوانند   
با این 6 روش سریع و خانگی "تیرگی آرنج و زانو را از بین ببرید {ویدئو} نحوه درست کردن ترشی باقالی ساده و خوشمزه نگاهی به حیاط سرسبز و بزرگ مرتضی پورعلی گنجی با گل های رنگارنگ+ عکس یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب (تصاویر) تغییر چهره بازیگر نقش کودکی «سهراب» سریال از سرنوشت بعد 5 سال ترفند های طلایی برای تمیز کردن آب آکواریوم در خانه ایده خلاقانه برای تبدیل لاک براق به لاک مات روش خشک کردن گل محمدی با حفظ عطر و رنگ ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش همه چیز درباره مزوژل جالپرو: مزایا، معایب و کاربردها حرکات جالب استاندار کنگ فو کار آذربایجان غربی/ ماشالا چقدر حرفه ای 3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو (ویدئو) محمدرضا گلزار روی سکوی تماشاگران لس آنجلس لیکرز در آمریکا محدودیت بارداری در سنین زیر 18 سال رفع شد/ دختر ها قبل از سن بلوغ هم می توانند مادر شوند! گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین استایل بهاری شیک و خوشرنگ مرتضی پورعلی گنجی، ستاره پرسپولیس در کنسرت مجید رضوی+ویدیو این لباس آیشواریا در جشنواره کن سوژه خنده کاربران فضای مجازی شد/ شبیه تزئینات تولد دهه شصتیه😂+عکس لحظه انتقال پیکر سبحان کوچولو از مسیر صعب العبور رودخونه+ ویدئو جگرخراش وحید شمسایی: زندگی‌ام را مدیون حضرت زهرا هستم. ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو لحظه بله گفتن همسر کم سن و سال مهدی کوشکی +عکس/فقط اونجایی که عروس میگه تا ابد بله و قند تو دل آقا داماد آب میشه... مشهد از آرامش تا طوفان در 11 ثانیه ویدیویی جالب از دوچرخه سواری شهرام قائدی، عماد سریال قطب شمال/ چه محله زیبا و باصفایی+ویدیو فیلم خنده دار از پستونک خوردن ماهی داخل آب/ آدم هاج و واج میمونه😂 حضور جورجینا و پسر ارشد سوپر قهرمان فوتبال در ورزشگاه برای تشویق+ عکس سرگرمی بی پرده نوجوانان ایرانی با داستان های جنسی و پورن شخصیت های کره ای و بی تی اس/ پدر و مادرا خبر دارین؟+فیلم پیاده روی خنده دار و بامزه همسر ستاره سادات قطبی با کالسکه صورتی پسرش/ خانم مجری تا تونست غُر زد😂+ویدیو راهنمای جامع ثبت سند خرید و فروش در حسابداری حضور فوتبالیست سرشناس در مراسم عروسی شیدا خلیق و کیوان ساکت اف/به پای هم پیرشین الهی+ عکس جشن تولد بهنوش بختیاری در خانه سالمندان و کیک قرمز پروانه‌ای شکلش+عکس عکسی از مرتضی پورعلی گنجی که از رونالدو تقلید کرد فداکاری پدر برای پسرانش درسیل+ویدئو/سیل هم مغلوب مهر پدری شد لئوناردو داوینچی در این تصویر تغییر جنسیت داد/ مونالیزا خود داوینچی است!+عکس غوغای اجرای شبانه حمید هیراد با آهنگ عاشقانه در خانه/ احساس تو صداش موج میزنه+ویدیو صحبت های جالب معصومه ابتکار در مورد پوشش دختران مدرسه حداد عادل+ویدئو سیگار، اکسسوری جدید دختران دودی/ هوا جون میده برای یه نخ سیگار! استایل دامادی و گران قیمت مرتضی پورعلی گنجی ستاره تیم ملی/ آقای فوتبالیست کراوات بست +عکس اعلام زمان واریز یارانه 300 هزار تومانی زیباترین زنجیره انسانی برای نجات پاکبان گیر افتاده در سیل مشهد+ ویدئو/یک روزی باران می بارد آرام آرام میشوید غم ها را... حکم تتلو اعلام شد/ توبه تتلو چه تاثیری بر مجازاتش داشت؟ جزئیات حکم را ببینید
تیتر امروز   
یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب
3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو
محدودیت بارداری در سنین زیر 18 سال رفع شد/ دختر ها قبل از سن بلوغ هم می توانند مادر شوند!
ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو
لئوناردو داوینچی در این تصویر تغییر جنسیت داد/ مونالیزا خود داوینچی است!+عکس
سیگار، اکسسوری جدید دختران دودی/ هوا جون میده برای یه نخ سیگار!
اعلام زمان واریز یارانه 300 هزار تومانی
پسربچه کرجی چطور 1300 نفر را به دردسر انداخت!
جسد پسربچه 5ساله بعد از 27 روز پیدا شد/ ماجرای تلخ سبحان که خرسان او را بلعیده بود
دانش‌آموزان به تعطیلات زمستانی می‌روند؟
از سیل هولناک مشهد تا ازدواج دوم مهدی کوشکی با دختری جوان در حواشی داغ امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پوستر معنادار سایت رهبر انقلاب با عنوان «انحصار آمریکا را شکستید» +عکس
آرزوهای ناصرالدین شاه برای ایران از زبان خودش
شکوه ایران باستان در شهر ممنوعه چین
نقاشی 400 ساله‌ای که یک پادشاه را «عاشق» کرد
منتخب روز   
ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم هنرنمایی کودک طرفدار رامین رضاییان با نقاشی چهره اش/باعث افتخاری ستاره ی درخشان فوتبال+ فیلم خاص‌ترین ساعت کریستیانو رونالدو با 880 قیراط الماس زرد؛ قیمتش چقدر است؟ / با پول این ساعت می‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد! حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور! کشف بزرگترین مار جهان در اعماق آمازون با سری به اندازه سر انسان+ ویدئو حیوانات عظیم‌الجثه آدمخوار ؛ از تمساح آدمخوار تا آناکوندای 300 کیلوگرمی+ عکس کشف هویت 10 مومیایی اسرار آمیز تاریخ + فیلم عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم