ساعدنیوز
ساعدنیوز

چگونه اپل واچ بدون دردسر آپدیت بکنیم؟+ 8 راه عالی برای رفع مشکل آپدیت اپل واچ

  پنجشنبه، 08 تیر 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه

آپدیت کردن اپل واچ برای استفاده از آخرین قابلیت‌های آن مثل: یادآوری زمان مصرف دارو، ردیابی مراحل خواب و غیره ضروری است. اگر نسخه سیستم عامل جدیدی برای اپل واچ منتشر شده باشد، حتما اعلان آن برای شما نمایش داده می‌شود. با این وجود اگر مدت زمان زیادی از آخرین به روز رسانی اپل واچ‌تان می‌گذرد، بد نیست که با یکی از روش‌های گفته شده در این مقاله آن را آپدیت کنید. البته قبل از اقدام باید پیش نیازهایی را در نظر بگیرید که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. در انتهای مقاله هم، نگاهی به عواملی خواهیم داشت که ممکن است باعث ایجاد خطا و به وجود آمدن مشکل آپدیت نشدن اپل واچ شوند.

پیش نیازهای آپدیت به آخرین ورژن اپل واچ

قبل از این که برای آپدیت کردن اپل واچ خود اقدام کنید، باید چند پیش نیاز زیر را رعایت کنید:

  • آیفون یا آیپد خود را به آخرین نسخه iOS آپدیت کنید. به این منظور مسیر Software Update <general <Setting را در گوشی خود پشت سر بگذارید و در صورت به روز نبودن آیفون، آن را update کنید. مشکل روشن نشدن گوشی آیفون بعد از آپدیت رایج است. در صورت مواجه با این مشکل راهکارهای مقاله لینک شده را مطالعه کنید.

  • قبل از شروع حتما آیفون و اپل واچ خود را شارژ کنید. در نظر داشته باشید که هر دوی این دستگاه‌ها باید حداقل 50 درصد شارژ داشته باشند.

  • گوشی اپل و ساعت هوشمند خود را به یک شبکه وای فای قوی متصل کنید.

  • حتما ساعت و آیفون خود را در نزدیکی هم قرار دهید تا در حین به‌روزرسانی اتصال بین آن‌ها قطع نشود.

روش اول؛ آپدیت اپل واچ بدون گوشی

در روش اول برای به روز رسانی Apple Watch خود نیازی به آیفون ندارید. این روش مناسب کاربرانی است که از امکانات اپل واچ بعد از اتصال به اندروید استفاده می‌کنند. در این صورت کافی است که ساعت هوشمند خود را به وای فای و شارژر متصل کنید. سپس برای آپدیت اپل واچ بدون گوشی مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  • در اپل واچ خود تنظیمات یا setting را باز کنید.

  • حالا گزینۀ General یا عمومی را لمس کنید.

  • گزینۀ software update را انتخاب کنید.

آپدیت اپل واچ بدون گوشی

  • در این مرحله اگر اپل واچ نیاز به آپدیت داشته باشد، آخرین نسخه watchOS در دسترس قرار دارد. روی گزینۀ Install ضربه بزنید.

آپدیت اپل واچ بدون گوشی

  • پس از نصب آخرین نسخه ساعت هوشمند شما دوباره راه اندازی می‌شود.

روش دوم؛ آپدیت کردن اپل واچ با آیفون

با این که به‌روزرسانی اپل واچ بدون نیاز به گوشی آیفون و به صورت مستقل هم ممکن است؛ اما اگر قصد آپدیت اپل واچ با کمک گوشی خود را دارید، می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

  • در گوشی آیفون خود برنامه Watch را باز کنید.

  • مطمئن باشید که آیفون و ساعت هوشمند به یکدیگر متصل هستند.

  • روی General ضربه بزنید.

  • Software Update را لمس کنید.

آپدیت کردن اپل واچ با آیفون

  • حالا باید Install Now را انتخاب کنید.

  • در این مرحله نیاز است که رمز عبور آیفون خود را وارد کنید.

  • بعد از خواندن قوانین، روی agree برای موافقت با آن‌ها ضربه بزنید.

  • احتمالا در این مرحله از شما درخواست می‌شود که رمز اپل واچ خود را وارد کنید که باید آن را حتما به خاطر داشته باشید. در سایر مواقعی که رمز عبور خود را فراموش می‌کنید، می‌توانید از راهنمایی بازیابی رمز عبور ساعت هوشمند کمک بگیرید.

  • حالا به‌روزرسانی اپل واچ شروع می‌شود و باید تا تمام شدن آن منتظر بمانید. توصیه می‌کنیم که ساعت خود را به شارژ متصل کنید تا در هنگام آپدیت شدن خاموش نشود.

  • زمانی که آپدیت شدن اپل واچ به پایان رسید، ساعت مجددا راه اندازی خواهد شد.

روش سوم؛ آپدیت اپل واچ بدون وای فای

با توجه به این که نت گوشی معمولا سرعت کمتری در مقایسه با اینترنت وای فای دارد، توصیه می‌کنیم که تا جای ممکن از اینترنت Wi-Fi برای آپدیت کردن اپل واچ خود استفاده کنید. با این وجود، اگر به هر دلیلی امکان استفاده از وای فای را ندارید و از سرعت کافی اینترنت همراه خود مطمئن هستید، برای آپدیت اپل واچ با نت گوشی باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  • در گوشی آیفون خود اپلیکیشن Apple Watch را اجرا کنید.

  • روی سربرگ My Watch ضربه بزنید.

  • سپس به ترتیب گزینه‌های General و سپس Software Update را انتخاب کنید.

  • حالا Download and Install را لمس کنید.

  • منتظر بمانید تا نسخه جدید دانلود شود.

  • احتمال دارد که برای تکمیل فرایند از شما رمز عبور آیفون و اپل واچ درخواست شود که باید آن‌ها را وارد کنید.

  • روی agree برای موافقت با قوانین و ضوابط ضربه بزنید.

به این ترتیب اپل واچ شما بدون نیاز به وای فای آپدیت می‌شود.

آپدیت اپل واچ بدون وای فای

حل مشکل آپدیت نشدن اپل واچ

دلایل زیادی ممکن است در روند به‌روزرسانی اپل واچ شما اختلال ایجاد کنند. در ادامه راهکارهایی برای حل این مشکل آپدیت اپل واچ معرفی خواهیم کرد:

بررسی پیش نیازها؛ برای حل مشکل آپدیت نشدن اپل واچ

  • در حین فرایند آپدیت ساعت هوشمند حتما آن را به شارژر متصل کنید. چرا که کم شدن شارژ اپل واچ حتما مشکلاتی را برای شما به وجود می‌آورد. برای این کار حتما از شارژر و لوازم جانبی اپل واچ اصل استفاده کنید.

  • از متصل بودن ساعت و گوشی خود به اینترنت مطمئن شوید. در نظر داشته باشید که هر دوی این دستگاه‌ها باید به شبکه وای فای یکسانی متصل باشند. به علاوه، از این که نت شما سرعت کافی را دارد، هم اطمینان حاصل کنید؛ حتی می‌توانید وای فای خود را یک بار روشن و خاموش کنید.

  • از به روز بودن نسخه IOS آیفون خود مطمئن شوید. در غیر این صورت موفق به نصب اپدیت اپل واچ نخواهید شد.

  • آیفون و ساعت هوشمند خود را در نزدیکی هم قرار دهید تا اتصال میان آن‌ها برقرار بماند.

  • مطمئن شوید که بلوتوث آیفون شما روشن است.

خالی کردن حافظه داخلی آیفون برای رفع خطای آپدیت اپل واچ

یکی دیگر از عواملی که باعث ایجاد اختلال در روند آپدیت کردن اپل واچ خواهد شد، پر بودن حافظه گوشی آیفون یا ساعت است. اگر فضای کافی روی این دو دستگاه ندارید، برای خالی کردن حافظه داخلی آیفون و اپل واچ اقدام کنید.

ر‌ی‌استارت کردن گوشی آیفون برای حل مشکل نصب نشدن اپدیت اپل واچ

راهکار بعدی آپدیت نشدن اپل واچ، ری‌استارت کردن گوشی آیفون است. البته از این ترفند باید تنها زمانی استفاده کنید که فرایند آپدیت شروع نمی‌شود، وگرنه در حین آپدیت اصلا نباید گوشی را خاموش یا ری‌استارت کنید. برای ری‌استارت کردن، دکمه خاموش آیفون خود را فشار دهید تا زمانی که گزینۀ slide to power offدر بالای صفحه نمایش ظاهر شود. سپس انگشت خود را از سمت چپ به سمت راست بکشید و منتظر خاموش شدن گوشی آیفون باشید. سپس زمانی که گوشی کاملا خاموش شد، دوباره دکمه پاور آیفون را فشار دهید.

ری‌استارت کردن برای رفع علت آپدیت نشدن اپل واچ

اگر باز هم به نتیجه نرسیدید، اپل واچ را دوباره راه اندازی کنید. برای این کار دکمه اپل واچ خود را فشار دهید و منتظر بمانید تا گزینه power off ظاهر شود. سپس با لمس آن اپل واچ را خاموش کنید. بعد از خاموش شدن کامل ساعت، دوباره آن را روشن کنید.

حذف پروفایل نسخه بتا

ممکن است روی آیفون یا اپل واچ شما نسخه بتای سیستم عامل‌های iOS یا WatchOS نصب شده باشد. این نسخه‌ها، اصلی نیستند و به منظور تست کیفیت برنامه‌ها قبل از عرضه عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به همین دلیل باگ‌های زیادی دارند. شاید همین موضوع باعث بروز مشکل در آپدیت اپل واچ شما شده است. برای حذف این نسخه در ساعت یا گوشی خود باید مراحل جداگانه زیر را طی کنید:

  • حذف پروفایل نسخه بتا در اپل واچ:

  • در گوشی آیفون خود برنامه Apple Watch را باز کنید. در سربرگ My Watchروی گزینۀ General و پس از آن Profiles ضربه بزنید. در صورت وجود پروفایل بتایی در این قسمت آن را انتخاب کرده و سپس remove Profile را لمس کنید. البته برای کامل شدن شدن فرایند نیاز است که رمز آیفون خود را وارد کنید.

بعد از حذف نسخه‌های بتا دوباره برای آپدیت کردن اپل واچ خود اقدام کنید.

قطع و وصل مجدد اتصال بین آیفون و ساعت برای حل مشکل به روز رسانی اپل واچ

اگر با وجود ری‌استارت کردن اپل واچ و آیفون باز هم مشکل حل نشد، یک بار اتصال بین آیفون و اپل واچ خود را قطع و دوباره برقرار کنید. برای این کار می‌توانید به اپلیکیشن اپل واچ در ساعت آیفون خود مراجعه کنید. سپس سربرگ My Watch و پس از آن information را انتخاب کنید. در نهایت روی Unpair Apple Watch ضربه بزنید تا اتصال بین دو دستگاه قطع شود. سپس دوباره برای وصل کردن آن‌ها اقدام کنید. می‌توانید از راهکارهای حل مشکل وصل نشدن اپل واچ به آیفون هم در صورت نیاز استفاده کنید.

تغییر ریجن برای رفع مشکل آپدیت نشدن apple watch

تجربه برخی از کاربران ثابت کرده است که با تغییر ریجن یا منطقه جغرافیایی مشکل آپدیت اپل واچ برطرف می‌شود. بنابراین امتحان کردن این راهکار هم ضرر ندارد. برای این کار ابتدا اتصال میان اپل واچ و آیفون را قطع کرده و اصطلاحا Unpair کنید. سپس:

  • به Setting گوشی خود مراجعه کرده و گزینۀ General را انتخاب کنید.

  • حالا گزینۀ Language & Region را لمس کنید.

  • از طریق گزینۀ Region یک موقعیت جغرافیایی جدید در گوشی خود انتخاب و تنظیم کنید.

سپس دوباره اتصال میان اپل واچ و آیفون خود را برقرار کرده و برای به روزرسانی اپل واچ اقدام کنید.

تغییر ریجن برای رفع مشکل آپدیت نشدن apple watch

ری‌استارت کردن تنظیمات اینترنت

گاهی با ریست کردن تنظیمات اینترنت هم می‌توانید باگ آپدیت نشدن اپل واچ را برطرف کنید. در این راهکار باید وارد برنامه Watch app در گوشی آیفون خود شوید. سپس ابتدا سربرگ My Watch و سپس گزینه‌های General و Reset را انتخاب کنید. در نهایت Erase Apple Watch Content and Settings را لمس کنید. در صورت نیاز رمز گوشی آیفون را وارد کرده و سپس دوباره برای آپدیت اپل واچ تلاش کنید.

سخن پایانی

بنابراین در این مطلب 2 روش برای آپدیت کردن اپل واچ با گوشی و بدون گوشی را با هم مرور کردیم. روشی هم برای به‌روزرسانی اپل واچ بدون وای فای و با نت گوشی معرفی کردیم. هم‌چنین نگاهی به دلایلی که باعث بروز مشکل آپدیت نشدن اپل واچ می‌شوند، داشتیم و راهکارهای آن را هم بررسی کردیم. حالا احتمالا اپل واچ خود را به‌روزرسانی کرده‌اید. در غیر این صورت اگر با مشکلی روبرو شدید، حتما در بخش نظرات با ما مطرح کنید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (181 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (88 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (84 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (42 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (42 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (41 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (36 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (35 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (33 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (32 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (31 نظر) خلاقیت منحصربفرد کباب پزِ تبریزی برای کِشاندنِ مشتری به مغازه حماسه ساز شد+عکس/هیتلر هم مغز اینو نداشت!🤣 (28 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (27 نظر)
دیگران می‌خوانند   
عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است روزی روزگاری 21 مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران قدیم+عکس/نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز دفاع جانانه محمدحسین میثاقی از بانوان پرسپولیسی هتک حرمت شده / از اون سربندت خجالت بکش ... پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 شباهت بی حد و اندازه احسان علیخانی، مجری محبوب ایرانی به مادرش+عکس رونمایی از یک عکس نایاب و تاریخی از خلاقیت مردم دوران قاجار برای حمل جنازه/ بیچاره مُرده تا دفن بشه چی به سرش میومد!+عکس عکس تاریخی از یک دبیرستان پسرانه در تهران 90 سال پیش/ چه قوانین جالبی برای امتحان گرفتن داشتند! کولاک ژست های جذاب و جدید علیرضا بیرانوند، ستاره تیم ملی در صنعت مدلینگ/ چه استایل تابستونی خفنی+ویدیو (ویدئو)سکانس فراموش نشدنی از پشت صحنه در حاشیه/ترکیب جواد رضویان و مهران مدیری یعنی بمب خنده نگاهی به تابلوفرش وَاِن یَکاد المیرا شریفی مقدم در خانه اش/ هم اصالت هم دیانت +عکس خلاقیت خنده دار یک مادر در تبدیل نوزادش به تِی برای تمیز کردن خانه حماسه آفرین شد+ویدئو/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! رونمایی از مادر واقعی ریما رامین فر، همای پایتخت +عکس/چه مامان زیبایی😍 خانه شیک و امروزی بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها به سبک اروپایی/ دکوراسیون لوکس و باسلیقه خانم بازیگر+عکس نگاهی به لباس عروس و دسته گل با کلاس سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها/ باز هم عکس عروس خانوم بدون حضور آقای داماد+عکس خلافیت منحصربفرد مادر باحوصله ایرانی برای خوراندن تخم مرغ به فرزند بد غذایش/ مادر نمونه سال+ عکس ویدئوی جذاب از همراهی جواد عزتی و الناز حبیبی در اکران تمساح خونی! شوکه کننده ترین سکانس برنامه "صداتو"/ افشاگری عجیب جوان خوش چهره و خوش صدای برنامه صداتو درباره ترانه معروف "تنهاترین عاشق" (ویدئو) شادترین لحظه برنامه "صداتو" با آهنگ محلی جنوبی / داور معروف دیگه نتونست جلو خودشو بگیره اومد وسط عکسی جنجالی از دوران جوانی مریم امیر جلالی / ماشالا خانوم بازیگر مثل قالی کرمان می مونه! (عکس) استوری جدید یوسف تیموری با پدرش/ شباهت عجیب وی به پدرش جلب توجه کرد!/چه میز غذای شیک و رنگارنگی! زهره فکور صبور، ستایش دلنوازان: مرگ آرومو خیلی دوس دارم و بدم میاد تو بستر مریضی بمیرم! +ویدئو خلاقیت بامزه و خنده دار یک پسربچه برای رای آوردن در انتخابات شورای مدرسه/ با این وعده شیرین حتما رای میاری😂+عکس (فیلم) لحظه وحشتناک ظاهر شدن یک فروچاله بزرگ در استرالیا! / خوب شد آدم اون دور و بر نبود (فیلم) تیدا سگ زنده یاب "سگی که قبل تر در حادثه متروپل کمک بسیاری کرده بود" برای یافتن کودک 4ساله مفقود شده در علفزارها! (عکس) جشن دندونی ساده و صمیمی سام نوه اکبر عبدی در خانه شان/ماشالا چه خونه لاکچری دارن، دیوارکوبهای نقره شون فقط! رونمایی از استایل شیک دامادی علی دایی در تالار/ مهریه عجیب همسر اردبیلی ابرستاره فوتبال ایران چیست؟+عکس
تیتر امروز   
محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...