دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه از تماس های از دست رفته مطلع شویم؟ 

سه شنبه، 17 مرداد 1402
با سرویس بازیابی تماسهای ناموفق ایرانسل، شما می‌توانید از تماس‌های از دست رفته که در هنگام خاموش بودن یا خارج از دسترس بودنتان با شما گرفته شده است، با خبر شوید. حالا در ادامه ساعدنیوز نحوه ی اطلاع از تماس‌ های از دست رفته ایرانسل را ارائه خواهد داد. همراه ما باشید.
فهرست []

با سرویس بازیابی تماسهای ناموفق ایرانسل، شما می‌توانید از تماس‌های از دست رفته که در هنگام خاموش بودن یا خارج از دسترس بودنتان با شما گرفته شده است، با خبر شوید. با فعال‌سازی این سرویس، زمانی که مجددا گوشی شما روشن شود یا در دسترس قرار گیرد، شما پیامکی دریافت خواهید کرد که تعداد تماس‌های از دست رفته را به همراه شماره تلفن و ساعت و تاریخ‌شان به شما علام خواهد کرد.

اگر شغل شما به گونه ای است که نیاز به ارتباط مداوم با همکاران یا مشتریان خود دارید، سرویس اعلام تماس های ناموفق ایرانسل برای شما مناسب است. چرا که با استفاده از آن، هیچ تماسی را از دست نخواهید داد. اگر از مشترکان جدید ایرانسل هستید، سرویس اعلام تماس های ناموفق ایرانسل به صورت پیش فرض برای سیم کارت شما فعال است. برای فعالسازی سرویس تماسهای از دست رفته ایرانسل، کافی است کد دستوری 555452# را وارد کنید. برای غیر فعالسازی سرویس تماسهای از دست رفته نیز باید از کد دستوری 555453# استفاده کنید. استفاده از این سرویس برای همه مشترکان ایرانسل کاملاً رایگان است.

کدهای دستوری سرویس اعلام تماس های ناموفق ایرانسل

درخواست

کد دستوری

فعالسازی سرویس اعلام تماس های ناموفق ایرانسل

555452#

غیرفعالسازی سرویس اعلام تماس های ناموفق ایرانسل

555453#

چند نکته:

  • استفاده سرویس تماس های از دست رفته ایرانسل رایگان است.

  • سرویس تماسهای از دست رفته ایرانسل و سرویس پیام‌گیر صوتی ایرانسل نمی‌توانند به صورت همزمان فعال باشند.

سخن پایانی

بنابراین با توجه به مطالب فوق میتوانید تماس های از دست رفته ایرانسل مطلع شوید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 02 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید