دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / پوست و مو /

چگونه با دارچین و لیمو برای جوش صورت ماسک تهیه کنیم؟ 

دوشنبه، 25 اردیبهشت 1402
اگر از جوش های خود کلافه شدید نگران نباشید. زیرا میتوانید با ماسک دارچین و لیمو از عهده ی آن برآیید. زیرا لیموترش و دارچین دو ماده فوق العاده و بسیار موثر در سلامتی و تقویت سیستم ایمنی شما است. شما با این دو مواد بی نظیر می توانید یک ماسک خانگی صورت بسازید. در ادامه ساعدنیوز چگونگی تهیه این ماسک را ارائه خواهد داد. همراه ما باشید.

ماسک خانگی با دارچین و لیمو

ماسک دارچین و لیمو خاصیت زیادی دارد. برای مثال دارچین ضد میکروب و ضدالتهاب است، همچنین به کاهش آکنه و جوش نیز کمک می‌کند. لیمو نیز حاوی ویتامین C و آنتی‌اکسیدان است که در برابر رادیکال‌های آزاد از پوست محافظت می‌کند. پس همراه ساعدنیوز باشید.

آموزش ماسک دارچین و لیمو

  • 1 عدد لیمو (می‌توانید از آب‌لیمو هم استفاده کنید)

  • 1 قاشق غذاخوری دارچین

1 قاشق غذاخوری دارچین را با 2 قاشق غذاخوری آب‌لیمو مخلوط می‌کنیم تا قوامی خمیر مانند، به دست بیاید. خمیر را روی پوست صورت خود بمالید و به مدت 20 الی 30 دقیقه صبر کنید. سپس صورت خود را خوب بشویید و به‌آرامی خشک کنید.

سخن پایانی

بنابراین ماسک دارچین یکی از ماسک های مناسب برای پاکسازی و جوانسازی پوست است این ماسک برای درمان جوش های صورت و آکنه استفاده می شود این نوع ماسک با روش های متفاوتی تهیه می شود. امیدوارم از محتوای پوست و مو نهایت لذت را برده باشید و برای کسانی که به سلامت و زیبایی خود اهمیت میدهند، میتوانید ارسال نمایید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش سلامت خانواده ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 31 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم