چگونه به همراه دوستان در یوتیوب ویدیو تماشا کنیم؟

  چهارشنبه، 24 خرداد 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
چگونه به همراه دوستان در یوتیوب ویدیو تماشا کنیم؟
شما همیشه این امکان را دارید که با اشتراک‌گذاری ویدیوهای یوتیوبی، لذت دیدن آن را با دوستان خود شریک شوید. با این حال، تماشای همزمان ویدیوها با یکدیگر و از راه دور، لذت بیشتری برایتان خواهد داشت. البته این امکان همیشه به صورت رسمی مهیا نیست، مخصوصا اگر ویدیوی زنده‌ را تماشا می‌کنید. همراه ساعدنیوز باشید.

با این حال، در این محتوا ما چند روش به شما آموزش خواهیم داد تا به وسیله‌ی آن‌ها، بتوانید، ویدیوهای یوتیوب را همراه دوستان خود تماشا کنید و از جمله امکانات این روش‌ها، می‌توان به سینک شدن کامل پخش ویدیو با هم، اشاره کرد. همراه ساعدنیوز باشید.

Plug.DJ

Plug.DJ اپلیکیشنی است که می توانید در آن هر گونه فیلم، ویدیو موزیک و حتی موسیقی را پخش کنید و دوستان تان همزمان آن را بشنوند .در واقع اپلیکیشن Plug.DJ یک اتاق خصوصی برای شما ایجاد می کند تا دوستان خود را به آن بیفزایید و همگی با هم در آن فیلم مشاهده کنید و با چت کردن، نظرات یک دیگر را مشاهده کنید.

اپلیکشین Plug.DJ

این نرم افزار اجازه می دهد تا شما بتوانید مجموعه ای از فیلم ها را نمایش دهید و دوستانتان ضمن نظر دادن، به بهترین فیلم ها نیز رای دهند. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده است. ویژگی مطرحی که دارد این است که شما می توانید این نرم افزار را روی تلویزیون خود اجرا کنید و دیگران نیز هر جا که باشند آن فیلم را روی گوشی خود مشاهده کنند.

Syncplay

Syncplay یک ابزار عالی برای کسانی است که از دیدن گروهی و همزمان فیلم با دیگران لذت می برند. از جمله امتیازی که Syncplay دارد این است که شما می توانید انواع فرمت های مختلف تصویری از جمله VLC ، KM Player و Media Player Classic را در این اپلیکیشن فعال کنید.

اپلیکیشن Syncplay

با کمک این نرم افزار می توانید، فیلم هایی که در هارد خود ذخیره کرده اید را انتخاب کنید، همگام سازی کنید و بعد آن را اجرا کنید. همه شما با هم می توانید در یک لحظه فیلم مورد نظر را ببینید. در این اپلیکیشن هر کدام از اعضا می توانند به راحتی در گوشی خود فیلم را به عقب بزند و دوباره نگاه کند و این در حالی است که روی اپلیکیشن هیچ کدام از دیگر اعضا دیگر اثر نخواهد داشت.

Watch2gether

با Watch2gether ، تماشای فیلم های آنلاین با دوستان در زمان واقعی کاملاً ساده است. در این نرم افزار نمایش گروهی فیلم ثبت نام لازم نیست تمام آنچه شما نیاز دارید یک نام مستعار موقت است.

اپلیکیشن Watch2gether

برای شروع ، به سادگی بر روی دکمه “Create a Room” در صفحه اصلی خود کلیک کنید. نام مستعار موقت خود را تایپ کنید و شما را به یک اتاق ویدیویی (و چت ) منتقل می کند که در آنجا می توانید دوستان خود را برای گپ زدن اضافه کنید. شما این گزینه را دارید که یا دوستان خود را به اتاقی که ایجاد کرده اید دعوت کنید یا به اتاقی که از قبل در حال کار است بپیوندید و بخشی از مهمانی و گفتگو شوید. نکته خوب در مورد Watch2gether این است که شما می توانید منابع ویدیویی را از طریق YouTube ، Vimeo یا DailyMotion یا صوت را از SoundCloud انتخاب یا جستجو کنید.

Gaze

اگر بستر انتخابی مورد نظر شما YouTube است ، پس Gaze ممکن است چیزی باشد که به دنبال آن هستید. استفاده از Gaze بسیار ساده است. یک کاربر یک اتاق ایجاد می کند و لینک اتاق را برای شخص دیگری ارسال می کند. سپس هر دو طرف می توانند بلافاصله پخش همزمان فیلم ها را شروع کنند. متأسفانه ، Gaze فقط برای استفاده دو نفر می باشد. اگرچه این ممکن است برای یک شب با مسافت طولانی مناسب باشد اما اگر قصد دارید که از گروه بیش از دو نفر استفاده کنید می توانید از دیگر اپلیکیشن های این لیست استفاده کنید.

برنامه Gaze

علاوه بر پخش ویدیوهای YouTube اپلیکیشن Gaze به شما امکان می دهد فایل های محلی را همگام کنید. فقط توجه داشته باشید که برای انجام این کار ، هر دو طرف باید پرونده مورد نظر خود را در رایانه های خود داشته باشند. خوشبختانه تعدادی وب سایت وجود دارد که به کاربران امکان ارسال فایل های بزرگ به صورت رایگان را می دهد.

Rabbit

Rabbit سرویسی است که یکی از امکانات آن پخش فیلم در زمان واقعی برای افراد مختلف است. در واقع این ابزار به شما کمک می کند تا یک مرورگر با محتواهای مختلف را به اشتراک بگذارید. امتیاز Rabbit این است که می توانید با آن هم بازی را برای دیگران همگام سازی کنید و هم این که، اسناد مختلف را به اشتراک بگذارید. به طور کلی Rabbit یک ابزار همگام سازی همه کاره است که پخش فیلم در یک زمان یکی از کارهای ساده آن است.

برنامه Rabbit

برای استفاده از این سرویس، کافی است که به این ابزار سر بزنید و در آن یک جلسه ایجاد کنید. هر چه را که می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید را در آن قرار دهید و بعد آدرس صفحه را برای دوستان خود ارسال کنید. در حالی که در یک “room” هستید ، کاربران می توانند در زمان واقعی یا از طریق متن یا فیلم با یکدیگر گپ بزنند و چت کنید. علاوه بر این ، Rabbit به کاربران اجازه می دهد تا نه تنها محتوای یکسانی را با هم ببینید بلکه به کاربران مختلف نیز امکان می دهد با کمک ماوس کنترل صفحه را به دست گیرند. علاوه بر این ، Rabbit یک افزونه Chrome نیز دارد که روند کار را حتی ساده تر می کند.

سخن پایانی

بنابراین با استفاده از برنامه های فوق به راحتی میتوانید ویدیو هایی را با دوستانتان تماشا کنید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (540 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (490 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (227 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (121 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (31 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شب خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (30 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (17 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (12 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (10 نظر) مهر و امضای جذاب باستانی پادشاهان ایرانی!/ از داریوش و کوروش تا نادرشاه افشار (11 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) نگاهی به لباس ملکه ای و طلایی شبنم قلی خانی، بازیگر دبی نشینِ سینما+عکس/ انصافا طراحیش خاص و بی نظیره (9 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (7 نظر) حضور رهبر انقلاب پای صندوق رأی بدون عصا و ایستاده و سرحال در سن 85 سالگی / چون تو را نوح است کشتیبان، غم مخور (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فاجعه هولناک: مرد شیطان‌صفت دو عشق اش را به قتل رساند
کشف شربت تریاک و متادون در عملیات پلیس گرمسار
فال روزانه امروز پنجشنبه 14 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 14 تیر 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 14 تیر 1403
فال انبیاء روزانه پنجشنبه 14 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 14 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 14 تیر 1403 + فیلم
بهترین بادام هندی ابران متعلق به کدام شهر است
7 مکان دیدنی و زیارتی کربلا که تا عمق وجوتان را می لرزاند!
کشف باورنکردنی دربارۀ مورچه‌ها؛ آن‌ها هم‌نوعانشان را «جراحی» می‌کنند
15 سالگی از خانه فرار کردم و هرگز برنگشتم/ پدر و مادرم پزشک بودند /مادرم مقصر بود چون...
متن و جملات ادبی برای تسلیت ماه محرم / با بوی محرم الحرام تو حسین ایام عزا و غصه آغاز شود
نگاهی به رسم جالب هر شب خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب
نسبت فامیلی ماهچهره خلیلی، خواهر مختار در سریال مختارنامه و پروین سلیمانی چه بود؟+عکس
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس