دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه دو زیرنویس را همزمان در KMPlayer اجرا کنیم؟+ فیلم آموزشی 

سه شنبه، 10 مرداد 1402
افراد زیادی برای دیدن فیلم از زیرنویس استفاده میکنند و روی فیلم های خود زیرنویس قرار میدهند تا بهتر بتوانند متوجه حرف های داخل فیلم شوند. 🎬 همچنین درصورتی که بخواهید میتوانید به جای یک زیرنویس، از دو زیرنویس برای فیلم های خود استفاده کنید. در این مطلب از ساعدنیوز به آموزش نمایش دو زیرنویس همزمان در KMPlayer میپردازیم.

نرم افزار های مختلفی برای ویندوز وجود دارند که شما میتوانید از آن ها برای فیلم دیدن استفاده کنید. هر کدام این نرم افزار ها ویژگی های مختلفی دارند، اما با این حال یکی از قابلیت های یکسان آن ها گذاشتن زیرنویس روی فیلم یا استفاده از دو زیر نویس به صورت همزمان روی یک فیلم است. با وجود اینکه این قابلیت روی همه نرم افزار های پخش کننده ویدیو مانند KMPlayer وجود دارد اما نحوه دسترسی به تنظیمات آن و استفاده از این قابلیت میتواند متفاوت باشد. در ادامه نحوه نمایش فیلم با دو زیرنویس همزمان را بررسی میکنیم.

نحوه گذاشتن دو زیرنویس همزمان در KMPlayer

KMPlayer یکی از معروفترین برنامه های پخش کنند ویدیو است. بیشتر کاربران ویندوز از این برنامه برای دیدن فیلم های خود استفاده میکنند. در صورتی که شما نیز از این برنامه استفاده میکنید برای نمایش دو زیرنویس همزمان در کی ام پلیر ابتدا باید فیلم خود را با این نرم افزار باز کنید. در صورتی که برنامه پخش کننده ویدیو پیشفرض ویندوز شما متفاوت است باید آن را تغییر دهید تا فیلم با KMPlayer باز شود. به عنوان مثال سیستم ما روی PotPlayer تنظیم شده است. برای تغییر آن روی فیلم راست کلیک کنید و از منو باز شده Open with را انتخاب کنید. از منو بعدی KMPlayer را انتخاب کنید.

  • حالا فیلم شما با KMPlayer باز شده است. زیر نویس اول خود را که به صورت ساده میتوانید روی فیلم بگذارید. همچنین میتوانید با درگ اند دراپ زیر نویس را بکشید و روی صفحه KMPlayer رها کنید تا به فیلم اضافه شود.

  • بعد از اضافه کردن زیرنویس اول برای قرار دادن دو زیرنویس همزمان در KMPlayer جدید روی صفحه راست کلیک کنید. از منویی که برای شما باز خواهد شد Subtitles را انتخاب کنید. سپس از منو بعد Subtitles Languages و بعد از آن 2nd Subtitle را انتخاب کنید. در آخر روی Load Subtitle کلیک کنید.

  • در کادر باز شده وارد پوشه زیر نویس ها شوید و زیر نویس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • اکنون هر دو زیر نویس را میتوانید روی فیلم مشاهده کنید.

سخن پایانی

بنابراین در مطلب امروز راجع به نحوه قرار دادن دو زیرنویس همزمان در KM صحبت کردیم. آیا شما توانستید روی فیلم های خود دو زیرنویس را به صورت همزمان قرار دهید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه نمایش فیلم با دو زیرنویس همزمان در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 01 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله
(ویدئو) حضور سرزده دکتر پزشکیان در محل کار سابقش بدون تشریفات و واکنش جالب رئیس مجلس، محمدباقر قالیباف
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ثبت آخرین عکس عاشقانه فریبا ناردری با همسر جوانش قبل از فوت +عکس
ترجمه تخصصی کتاب
باقلوا استانبولی تقسیم کردن زهرا گونش، والیبالیست 2 متری و چشم آبی ترکیه‌ای بین هم تیمی‌هایش قبل از مسابقه+عکس
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "خرچنگ" را که در "باغ لالۀ قرمز" مخفی شده است در عرض 5 ثانیه پیدا کنند
نگاهی به گوشه کنار خانه اروپایی و مدرن سامان قدوس و همسر خارجی اش/ از میوه های اُرگانیک برای تغذیه تا گلدان و شمعدان های مینیمال
استوری تسلیت متفاوت رضا گلزار برای فوت هنرمند پیشکسوت سعید راد+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی