دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه دو زیرنویس را همزمان در PotPlayer اجرا کنیم؟+ فیلم آموزشی 

سه شنبه، 10 مرداد 1402
افراد زیادی برای دیدن فیلم از زیرنویس استفاده میکنند و روی فیلم های خود زیرنویس قرار میدهند تا بهتر بتوانند متوجه حرف های داخل فیلم شوند. 🎬 همچنین درصورتی که بخواهید میتوانید به جای یک زیرنویس، از دو زیرنویس برای فیلم های خود استفاده کنید. در این مطلب از ساعدنیوز به آموزش نمایش دو زیرنویس همزمان در PotPlayer میپردازیم.

نرم افزار های مختلفی برای ویندوز وجود دارند که شما میتوانید از آن ها برای فیلم دیدن استفاده کنید. هر کدام این نرم افزار ها ویژگی های مختلفی دارند، اما با این حال یکی از قابلیت های یکسان آن ها گذاشتن زیرنویس روی فیلم یا استفاده از دو زیر نویس به صورت همزمان روی یک فیلم است. با وجود اینکه این قابلیت روی همه نرم افزار های پخش کننده ویدیو مانند PotPlayer وجود دارد اما نحوه دسترسی به تنظیمات آن و استفاده از این قابلیت میتواند متفاوت باشد. در ادامه نحوه نمایش فیلم با دو زیرنویس همزمان را بررسی میکنیم.

نحوه قرار دادن دو زیرنویس همزمان در PotPlayer

در صورتی که شما از نرم فزار PotPlayer برای دیدن فیلم های خود استفاده میکنید میتوانید به راحتی زیرنویس دوم را روی فیلم های خود قرار دهید. برای گذاشتن دو زیرنویس همزمان در پات پلیر بعد از باز کردن فیلم روی صفحه کلیک راست کنید. از منو باز شده Subtitles را انتخاب کنید. سپس از منو دوم Add/Select Subtitle را انتخاب کنید.

  • حالا در منو دوم، زیرنویس دوم یا 2nd Subtitle را انتخاب کنید. بعد از آن روی Load Subtitle کلیک کنید.

  • با انتخاب گزینه های گفته شده، یک کادر برای شما باز میشود. در کادر باز شده زیر نویس مورد نظر را پیدا کرده و روی آن دوبار کلیک کنید.

  • اکنون میتوانید مشاهده کنید که هر دو زیر نویس در PotPlayer نشان داده میشود.

  • همچنین شما از یک طریق دیگر میتوانید زیرنویس دوم را به فیلم اضافه کنید که خیلی راحت تر است. شما میتوانید برای قرار دادن زیرنویس دوم، آن را انتخاب کنید و تا صفحه PotPlayer آن را بکشید. سپس PotPlayer به دو بخش Show as main و Show as 2nd subtitle تقسیم میشود. زیرنویس را در بخش Show as 2nd subtitle رها کنید تا برای شما به صورت زیرنویس دوم اضافه شود.

سخن پایانی

بنابراین در مطلب امروز راجع به نحوه قرار دادن دو زیرنویس همزمان در PotPlayer صحبت کردیم. آیا شما توانستید روی فیلم های خود دو زیرنویس را به صورت همزمان قرار دهید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه نمایش فیلم با دو زیرنویس همزمان در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



1 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 01 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه ها
Ali
4 ماه پیش

فوق العاده مفید
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استوری تسلیت پرویز پرستویی برای فوت هنرمند پیشکسوت سعید راد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پر نور
ویدیو/ جملۀ تأثیرگذار و احساسی رضا نیکخواه، فقط می‌دونم که دخترم میره دانشگاه/ مهران مدیری پشیمون شد از سوالش، میگه اصلاً هیچی...
استوری تسلیت پژمان بازغی برای فوت هنرمند پیشکسوت سعید راد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پر نور
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدئو) حضور سرزده دکتر پزشکیان در محل کار سابقش بدون تشریفات و واکنش جالب رئیس مجلس، محمدباقر قالیباف
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
گل‌آرایی و چیدمان ساده میز عزای مادر مرجانه گلچین در خانه اش+ویدیو/ ترکیب گلهای سفید و میزی مینیمال با حلوای مینیاتوری!