ساعدنیوز
ساعدنیوز

چگونه در بانک سپه حساب وکالتی باز کنیم؟+ فیلم آموزشی

  جمعه، 29 اردیبهشت 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
چگونه در بانک سپه حساب وکالتی باز کنیم؟+ فیلم آموزشی
شرکت ایران خودرو در طی سال و در مناسبت های گوناگون اقدام به عرضه محصولات خود می نماید. این شرکت، در اقدامی جدید، یکی از شرایط ثبت نام را، علاوه بر شرایط عمومی مانند دارا بودن حداقل 18 سال سن، برای متقاضیان، افتتاح حساب وکالتی در بانک های عامل معرفی کرده است. در ادامه به چگونگی افتتاح حساب وکالتی در بانک سپه برای ثبت نام خودرو ارائه خواهیم داد.

افتتاح حساب وکالتی بانک سپه

یکی از قوانین جدید شرکت در طرح‌های پیش فروش و فروش فوق‌العاده محوصلات ایران خودرو و سایپا، معرفی یک حساب وکالتی نزد خودروساز و واریز کردن مبلغی مشخص در آن می‌باشد. پیش از این برای خرید محصولات ایران خودرو و سایپا در بورس، افتتاح حساب وکالتی اجباری شده بود و پس از آن برای جلوگیری از شرکت دلالان با کدهای ملی دیگران در طرح‌های فروش خودرو، افتتاح حساب وکالتی برای شرکت در طرح‌های این دو خودروساز نیز اجباری گشته است. یکی از بانک‌های معرفی شده برای افتتاح حساب وکالتی، بانک سپه است. در این محتوا از چگونه به آموزش افتتاح حساب وکالتی بانک سپه خواهیم پرداخت. اگر متقاضی شرکت در طرح‌های فروش ایران خودرو و سایپا هستید و هنوز حساب خود را وکالتی نکرده‌اید، این محتوا را از دست ندهید.

آموزش افتتاح حساب وکالتی بانک سپه

وکالتی کردن حساب در بانک سپه جهت حفظ سهولت کاربران به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه بانک سپه فراهم می‌باشد. برای وکالتی کردن حساب در بانک سپه، داشتن یک حساب عادی در بانک سپه و نداشتن چک برگشتی، الزامی می‌باشد. بنابراین افرادی که نزد بانک سپه دارای حساب نیستند، پیش از اقدام به وکالتی کردن حساب خود می‌بایست با مراجعه به یکی از شعب این بانک، اقدام به افتتاح حساب نمایند. افتتاح حساب وکالتی بانک سپه به دو صورت اینترنتی و حضوری برای دارندگان حساب در این بانک میسر است. برای استفاده از روش مجازی یا اینترنتی افتتاح حساب وکالتی، فعال بودن اینترنت بانک الزامی می‌باشد. در واقع افرادی قادر به وکالتی کردن حساب بانک سپه خود به صورت مجازی هستند که اینترنت بانک آن‌ها فعال باشد. در صورت فعال نبودن اینترنت بانک سپه خود بایستی با مراجعه به یکی از شعب بانک سپه نسبت به فعال‌سازی اینترنت بانک خود اقدام نمایید و سپس مراحل وکالتی کردن حساب خود را انجام دهید.

  • مرحله اول: جهت وکالتی کردن حساب خود کافیست تا به وبسایت اینترنت بانک سپه به آدرس vbank.banksepah.ir/public مراجعه نمایید و از منو سمت راست بخش ثبت نام خودرو یکی از موارد باز شده را انتخاب کنید. توجه کنید که شرکت خودرو سازی که قصد خرید از آن را دارید، انتخاب کنید.

پوستر افتتاح حساب وکالتی در بانک سپه

  • مرحله دوم: پس از انتخاب یکی از موارد بالا با چنین صفحه مواجه خواهید شد که باید اهراز هویت را انجام دهید.

پوستر افتتاح حساب وکالتی در بانک سپه

در ادامه اطلاعات درخواستی (کدملی و شماره همراه) خود را وارد کنید و منتظر ارسال پیامک از سوی بانک باشید.

پوستر افتتاح حساب وکالتی در بانک سپه

  • مرحله سوم: زمانی که کد تایید را به درستی وارد کنید به چنین صفحه ای منتقل خواهید شد که در اینجا باید حسابی را که مبلغ مورد نظر در آن وجود دارد را انتخاب کنید و سپس روی گزینه تایید کلیک کنید.

پوستر افتتاح حساب وکالتی در بانک سپه

افتتاح حساب وکالتی بانک سپه با اینترنت بانک یا همراه بانک

جهت وکالتی کردن حساب خود کافیست تا به وبسایت اینترنت بانک سپه به آدرس https://www.ebanksepah.ir و یا همراه بانک مراجعه نمایید و ضمن وارد کردن نام کاربری و رمز ثابت عبور خود و قرار دادن متن تصویر در کادر مربوطه بر روی ورود کلیک کنید.

پوستر افتتاح حساب وکالتی بانک سپه با همراه بانک

اگر اینترنت بانک شما فعال نیست و یا رمز ثابت عبور خود را فراموش کرده‌اید، لازم است تا به یکی از شعب بانک سپه مراجعه کرده و اطلاعات مربوط به اینترنت بانک خود را دریافت نمایید. پس از وارد شدن به پنل اینترنت بانک سپه، روی گزینه حساب وکالتی کلیک کرده و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده از قبیل اطلاعات مربوط به حساب خود، بر روی ادامه کلیک کنید تا فرآیند وکالتی شدن حساب شما تکمیل گردد.

وکالتی کردن حساب بانک سپه به صورت حضوری

یکی دیگر از روش‌های افتتاح حساب وکالتی بانک سپه، مراجعه حضوری به یکی از شعب این بانک است. اگر اینترنت بانک شما فعال نیست، می‌توانید به یکی از شعب بانک سپه مراجعه کرده و درخواست وکالتی کردن حساب خود را به باجه مربوطه تسلیم نمایید.

نکاتی مهم درخصوص حساب وکالتی بانک سپه و خرید خودرو

همانطور که پیش‌تر بیان شد، شرکت در طرح‌های ایران خودرو و سایپا مستلزم افتتاح حساب وکالتی و واریز مبلغی مشخص در حساب برای شرکت در طرح‌های فروش خودرو می‌باشد. زمانی که شما حساب بانک سپه خود را به حساب وکالتی تبدیل می‌کنید، به خودروساز امکان استعلام، انسداد و برداشت وجه از حساب خود را به صورت مستقیم خواهید داد. مبلغ مورد نیاز برای شرکت در طرح‌های ایران خودرو و سایپا در بخشنامه مربوط به طرح فروش خودرو توسط خودروساز اعلام می‌شود و شما پیش از ثبت نام در طرح می‌بایست حساب وکالتی خود را به اندازه مبلغ مشخص شده، شارژ نمایید. در صورت عدم واریز مبلغ ذکر شده در حساب خود، ثبت نام شما لغو خواهد شد. همچنین مبلغ واریز شده در حساب باید تا زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی در حساب شما باقی بماند. در صورتی منتخب شدن در طرح‌های فروش خودرو، مبلغ واریز شده در حساب، مسدود شده و شما باید طی مدت زمان اعلامی از سمت خودروساز، حساب خود را به میزان مشخص شده شارژ کنید. در صورت عدم تکمیل وجه تا موعد مقرر، ثبت نام شما لغو شده و هیچگونه حق اعتراضی برای شما وجود نخواهد داشت. به عنوان آخرین نکته نیز دقت داشته باشید که هرگونه اعمال تغییر در شرایط حساب بانکی شما که منجر به ایجاد تداخل در ارتباط خودروساز با حساب شما گردد، سبب لغو شدن ثبت نام شما در طرح‌های فروش خودرو خواهد شد.

سخن پایانی

بنابراین بانک سپه یکی از بانک‌های معرفی شده توسط ایران خودرو و سایپا برای حساب وکالتی می‌باشد. افتتاح حساب وکالتی بانک سپه همانند سایر بانک‌های معرفی شده توسط این دو خودروساز به صورت غیر حضوری و مجازی امکان پذیر بوده و الزامی به مراجعه حضوری به بانک نمی‌باشد. هر چند برای وکالتی کردن حساب بانک سپه، داشتن یک حساب عادی نزد این بانک و فعال بودن اینترنت بانک، ضروری می‌باشد. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (280 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (142 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (104 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (72 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (57 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (52 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (43 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (35 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (34 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (26 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (22 نظر)
دیگران می‌خوانند   
رونمایی از تیپ و استایل شیک و رسمی رضا گلزار/ آقای بازیگر رو با کت و شلوار خاصش ببینید!+ویدیو عرض ارادت بهداد سلیمی قهرمان و مدال آور وزنه برداری خدمت رهبر انقلاب و توصیه رهبر به ایشان/ فرزند بهداد سلیمی در بغل حضرت آقا+ فیلم نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی مادر مرجانه گلچین در خانه اش+ویدیو/ روحشون شاد (عکس) زیبایی بی حد و اندازه نیکی کریمی سلبریتی ایرانی در عکس لو رفته اش/ کیک تولدش چه خوشگله... نگاهی به دکوراسیون خاص گوشه‌ای از خانه زیبا و اصیل نرگس محمدی/ چقدر خوش سلیقه+عکس نگاهی به دکوراسون شیک تالار عروسی محمدرضا گلزار و آیسان خانوم/ تزیین شده با گل های طبیعی+ عکس یزدگردی تک نفره و تنهایی نرگس محمدی با لباس محلی+عکس/ خوش بگذره 5کاربرد شگفت‌ انگیز واکس ماشین برای تمیز کردن خانه با نگهداری سانسوریا در آب، شاهد رشد انفجاری آن باشید نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید خلاقیت بی نظیر مردم لرستان برای درک حال صاحب عزا تاریخ ساز شد+عکس/ فقط استقبال محسن کیایی رو ببین... تصویری قدیمی از مسعود روشن پژوه مجری مسابقه محله قبل از کچل شدنش/ تغییر چهره اش خیلی زیاده رونمایی از موتور وسپا خوش رنگ علی طولابی، استعداد درخشان عصر جدید/ ماشالا چقدر بزرگ شده😍+عکس دیدار و گپ و گفت عموپورنگ با شاهرخ خان در هند+ویدیو سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی جواب تمام سوالای مهران مدیری نعیمه میشه +ویدئو/خودش از خنده تلف نشه بهتره🤣 چگونه هتل مناسبی را در مشهد انتخاب کنیم؟ رونمایی از خواهر واقعی و با کلاس سینا مهراد+عکس/فقط شباهت بی حد و اندازه به برادرش! (فیلم) خوانندگی جذاب و هوش پران مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان رحیم سریال پایتخت با صدای جادویی😍👌 جاهای دیدنی قشم در زمستان که بازدید از آن‌ها پیشنهاد می‌شود مزایای مدرک فنی حرفه ای وشرایط اخذ این مدرک نگاهی به کیک تولد 3 سالگی دختر بهداد سلیمی با طراحی خاص کیک با گربه/مبارکا باشه + عکس چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ شباهت بی نظیر و باورنکردنی پسر بزرگ شهاب حسینی در این عکس به عروسک/ با دیدنش شوکه میشین (تصاویر) طرح های کمد خاص و ترسناک یک نجار خارجی همه را انگشت به دهان گذاشت/ حاضری یکی از اینا رو بذاری تو اتاقت؟ داور برنامه محفل پسر دایی علیرضا قربانی از آب درآمد/ نسبت فامیلی قاری قرآن با خواننده اصیل ایرانی+ویدئو خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس قاب دونفره و احساسی امیر جعفری و مادرش در خانه خدا بدون حضور ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس/ قبول باشه خلاقیت بی نظیر در طراحی مبل با الهام از میوه جات/ مغز تو رو باید طلا گرفت+عکس رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه نرگس محمدی، بازیگر نقش ستایش+عکس/ عاشقانه های نرگس و علی اوجی ارزش صد بار دیدن رو داره👌 اقدام تحسین‌برانگیز رامین رضاییان برای هموطنان سیستان و بلوچستانی/ دمت گرم +عکس ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 نگاهی به کیک تولد 68 سالگی زهره حمیدی بازیگر مبتلا به سرطان/ با آرزوی سلامتی+ عکس ذوق و استرس نعیمه نظام دوست از پیشگویی ازدواجش+ویدیو/ گوله نمک که میگن ایشونه، خوشبخت بشه ایشالا😍 سلفی دو نفره پراحساس سانیا سالاری، ارغوان سریال دلدادگان با مادرش+عکس لحظه وداع فوتبالیست ها با پیکر علی انصاریان، از حضور علی دایی تا پروین و دخترش/ روحش شاد و یادش گرامی+ عکس پای سیب درست کردن ماهرانه رضا داوودنژاد در خانه دلنشین و باسلیقه اش+ویدیو/ چه آشپزخونه مرتب و دلبازی👌 عرض تسلیت چهره های سرشناس ورزشی و حضورشان برای قوت قلب امیرخان قلعه نویی در مراسم ختم خواهرش/از علی دایی تا علیرضا دبیر+ عکس سکانس فراموش نشدنی از سریال متهم گریخت/ مریم امیر جلالی جلو خواستگارا خورد زمین!!😂+ فیلم پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران عروس شد! رونمایی از حلقه ازدواج ظریف و زیبای پریناز ایزدیار +عکس
تیتر امروز   
چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد وحشتناکترین مراسم پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تدفین در برزیل و ونزوئلا/ واقعا باورنکردنی و شوکه کننده ست! خنده بیجا جان جوان تهرانی را گرفت! پیکانی که قیمتش بیشتر از لکسوس بود توسط پلیس یزد توقیف شد محسنی اژه ای؛ باید با متعرضین به جان و مال مردم و بیت‌المال برخورد بازدارنده داشت / با شفافیت و دادگاه علنی بسیار موافقم عوامل روند کاهشی بازار ارز بررسی شد/ ماجرای افت قیمت دلار چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟ کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟ اشکان خطیبی سلبریتی بخت برگشته ای که دیگر احساس خوشبختی نمی کند/ حواشی داغ امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 مراقبت رمانتیک پلنگ سفید از جفت باردارش/ واقعا گاهی باید از حیوانات درس مهربانی گرفت😍 (عکس)چهره باورنکردنی و عجیب توکا فرهنگ /دختر داریوش فرهنگ کپی امیر تتلو شد!!
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده