دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه کیبورد مجازی را در ویندوز 11 فعال کنیم؟+ فیلم آموزشی 

جمعه، 13 مرداد 1402
اگر صفحه کلید فیزیکی سیستم شما از کار افتاده و اگر می خواهید از آن مانند تبلت استفاده کنید، یک صفحه کلید مجازی روی صفحه دسکتاپ می تواند ضروری باشد. با فعال کردن یک نماد در نوار وظیفه خود، می توانید صفحه کلید لمسی را در هر زمانی بالا بیاورید. در ادامه ساعدنیوز نحوه ی فعالسازی کیبورد مجازی را در ویندوز 11 را ارائه خواهد داد.

ویندوز 11 میزبان مزیت های بسیاری بوده که مایکروسافت برای بهبود نحوه کاربری از کیبورد مجازی در ویندوز 11 استفاده نموده است. در این مقاله از ساعدنیوز تصمیم داریم شما را با نحوه فعالسازی این ویژگی آشنا کنیم که پیشنهاد می شود با ما همراه باشید. صفحه کلید مجازی ویندوز 11 به شما این امکان را میدهد تا بتوانید با سرعت بالاتری آنچیزی که قصد نوشتنش را دارید تایپ کنید. در این زمینه نحوه فعالسازی ممکن است برای کاربرانی سخت باشد که ما در این مقاله نحوه فعال کردن آن را به شما آموزش خواهیم داد. فعالسازی این ویژگی میتواند مانند تبلت روی مانیتور ظاهر شود.

فعال سازی کیبورد مجازی ویندوز 11

برای اینکه بتوانید تنظیمات کیبورد مجازی ویندوز 11 را فعال کنید باید مسیر زیر را دنبال کنید:

  • برای شروع روی نوار وظیفه در پایین راست کلیک و Taskbar Settings را بزنید.

  • سپس مسیر Personalization > Taskbar را دنبال کنید. برای باز شدن منو روی گزینه “Taskbar Corner Icons” کلیک کنید.

  • Touch Keyboard را روی Always بگذارید.

  • بلافاصله یک نماد صفحه کلید کوچک در گوشه سمت راست پایین نوار وظیفه نمایان خواهد شد.

  • اگر روی نماد صفحه کلید نوار وظیفه کلیک کنید، یک صفحه کلید مجازی در قسمت پایین صفحه نمایش شما، درست بالای نوار وظیفه ظاهر می شود.

  • با یک صفحه نمایش لمسی، شاهد باز شدن آن روی مانیتور خواهید بود که درست مانند صفحه کلید فیزیکی می‌توانید با ضربه زدن به کیبورد تایپ کنید و یا از موس کمک بگیرید.

کیبورد مجازی ویندوز 11 معمولا برای اشخاصی که به دنبال تایپ بدون دیدن کیبورد هستند مفید بوده است. این شبیه ساز کیبورد میتواند روی سرعت تایپ شما نیز نقش مهمی داشته باشد. امکان فعال کردن کیبورد مجازی در ویندوز 7 وجود نداشته زیرا این ویژگی در ویندوز 11 وجود داشته است.

سخن پایانی

بنابراین آموزش فعال کردن کیبورد مجازی در ویندوز 11 به اتمام رسید که در این زمینه در لیستی خلاصه نحوه فعال کردن صفحه کلید مجازی ویندوز 11 را به شما آموزش دادیم. شما عزیزان میتوانید تجربه کاربری خود نسبت به این ویژگی را بیان کنید و یا مشکلاتی که در این زمینه برایتان بوجود امده است را با دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید. با انجام اینکار به تکمیل شدن مقاله کمک خواهید نمود. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 15 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی کتاب
ویدیو/ هرچی رو میبری بِبَر، کتابامو با خودت نَبَر.../ نیکی کریمی چنان به خاطر کتاباش قاطی کرد که قیافۀ آتیلا پسیانی عوض شد
(تصاویر) 20 ایده طراحی لاک ناخن برای روزهای گرم تابستان/با این طرح ها شیک و مدرن جلوه کنید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه تخصصی متن
رانندگی ژوزه مورایس با یک پورش لاکچری آخرین سیستم در پرتغال با موزیک شادمهر عقیلی +فیلم/ سرمربی سپاهان کنار شیدا فارغ از هفت دنیا
(عکس) تبریک تولد دیوید بکام به ستاره هالیوودی تام کروز/به همراه ویکتوریا بکام/پیرنشو لعنتی
(ویدیو) غوغای صدای بینظیر استاد علی نصیریان در دورهمی پیشکسوتان تمام حاضران را شگفت زده کرد/ ماشالله با صدای گرمشون به ترانه "امشب شب مهتابه" روح جدیدی بخشیدن👌