چگونه کیفیت عکس را بصورت شگفت انگیز در اندروید و آیفون بالا ببریم؟

  جمعه، 05 خرداد 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
چگونه کیفیت عکس را بصورت شگفت انگیز در اندروید و آیفون بالا ببریم؟
افزایش کیفیت عکس ها یکی از محبوب ترین آموزش هایی هست که می تواند خاطرات تصویری مارا زیباتر کند. یکی از مشکلاتی که اکنون برای عکس ها وجود دارد این است که عکس های قدیمی، کیفیت خوبی را به همراه ندارند و نمی توان تمام جزئیات را در آنها مشاهده کرد. در ادامه ساعدنیوز با استفاده از برنامه ی خاص به شما چگونگی افزایش کیفیت عکس ها را آموزش خواهد داد.

نرم افزار Remini در حقیقت برای افزایش کیفیت عکس ها به وجود آمده است. این نرم افزار در سال 2019 ساخته شد و اکنون بیش از یک میلیون کاربر فعال در نرم افزار خود دارد که این رقم قابل توجهی می باشد. برنامه Remini کاملا رایگان است و بر روی دو پلتفرم اندروید و آی او اس فعالیت خود را ادامه می دهد. یکی از مزیت های Remini، رابط کاربری آسان آن است. در حقیقت شما با چند دقیقه کار کردن می توانید آشنایی کاملی با این نرم افزار پیدا کنید و از آن به راحتی برای خودتان استفاده کنید. این نرم افزار قابلیت های دیگری هم علاوه بر کیفیت عکس درون خود گنجانده است که تمامی آن ها به نوعی کاربردی هستند. نرم افزار Remini، از هوش مصنوعی خاصی در نرم افزار خود استفاده می کند. هنگامی که شما عکس خودتان را به این نرم افزار می دهید، نیازی به انجام کار خاصی ندارید و تنها باید صبر کنید تا این برنامه عکس شما را در سرور های خود اجرا کند و بتواند تغییرات لازم را در آنها به وجود بیاورد. هوش مصنوعی به خوبی تمامی عکس ها را تحلیل می کند و می داند که چگونه باید آنها را تغییر بدهد. گاهی اوقات یک نرم افزار کیفیت عکس، افزایش کیفیت خوبی را برای شما به وجود می آورد اما تغییرات بدی هم در عکس رخ می دهد که خبری از چنین چیزی در Remini نیست. به همین علت است که اکنون Remini طرفداران زیادی برای خود دارد و هنوز هم در حال افزوده شدن به کاربران خود می باشد.

قابلیت های برنامه افزایش کیفیت عکس Remini

قبل از اینکه قابلیت های Remini را به طور کامل بیان کنیم، باید گفت که استفاده از این نرم افزار کاملا رایگان است اما تمام ابزارهای آن در دسترس شما قرار نمی گیرد. در اکانت رایگان، شما تنها می توانید عکس های محدود را آپلود کنید و بعد از یک میزان مشخص باید اشتراک ویژه را دریافت کنید. همچنین ابزارهایی که در اکانت رایگان وجود دارد تنها محدود به چهره می باشد. حال در بخش زیر با برخی از قابلیت های مهم این نرم افزار آشنایی پیدا می کنید:

  • همانطور که در سراسر این متن بیان شده است، مهم ترین قابلیت نرم افزار Remini این است که بهبود کیفیت را در عکس های شما ایجاد می کند. یعنی عکس های قدیمی را به کیفیت مناسب تری می رساند و عکس های امروزی را تبدیل به یک عکس فوق العاده می کند و افزایش حجم زیادی در عکس ها به وجود نمی آید.

  • این نرم افزار در شفاف کردن عکس ها هم به خوبی عمل می کند. عکس هایی که با دوربین ها و تلفن همراه های قدیمی گرفته شده اند شفافیت خوبی را به همراه ندارند. به همین دلیل برای افزایش شفافیت آن عکس ها نیاز به چنین نرم افزاری خواهید داشت.

  • یکی از مهم ترین مزیت های این نرم افزار، رابط کاربری کاملا آسان آن است. به طوری که شما در عرض چند دقیقه با کلیت این نرم افزار آشنایی پیدا می کنید و می دانید که باید کارهای خودتان با هر عکسی را به چه نحوی انجام بدهید.

  • مزیت و قابلیت مهم دیگر Remini، ترمیم ویدیوهای قدیمی می باشد. گاهی شما نیاز دارید که از یک ویدیوی قدیمی در مکان خاصی یا بر روی یک نمایشگر بزرگ استفاده کنید اما کیفیت بد آن موجب آزار و اذیت شما می شود. نرم افزار Remini قابلیت ترمیم ویدیو را به همراه دارد و به خوبی کیفیت تازه ای به ویدیو های قدیمی شما می دهد.

  • هوش مصنوعی که در این نرم افزار به وجود آمده است، قابلیت ها و امکانات زیادی را به همراه دارد که شما به همراه هر عکس تازه ای می توانید متوجه چنین چیزی در برنامه شوید.

چرا نیاز به افزایش کیفیت عکس ها داریم؟

یکی از مسئله هایی که برای هر کاربر بیان می شود، این است که چه دلیلی برای افزایش عکس خود وجود دارد و چرا باید عکس خام خود را درگیر پروسه های خاص نرم افزاری کند. برای چنین سوالی، جواب های مناسبی هم در بخش زیر بیان شده است که بهتر است آنها را بخوانید:

  • اولین دلیل جزئیات عکس های قدیمی می باشد. در سال های قبل تر، دوربین ها عکاسی کیفیت خوبی را به همراه نداشتند و تلفن های همراه عموما عکس های به شدت تاری را می گرفتند. همین باعث میشد که عکس های قدیمی شما کیفیت خوبی را برای چاپ نداشته باشد و اگر هم چاپ شود، نتواند همان لذت قبلی را به شما بدهد. به همین دلیل است که شما نیاز دارید از Remini برای خودتان استفاده کنید تا عکس های شما به مرحله ای برسد که قادر به چاپ آنها باشید.

  • دومین دلیل می تواند استفاده از آنها در مکان خاص یا نمایشگاه ها باشد. برخی از عکس ها دارای سوژه بسیار مناسبی هستند و نیاز دارید که آنها را در یک نمایشگاه عکاسی یا یک مکان خاصی، به عموم افراد نشان بدهید اما به دلیل برخی جزئیات و کیفیت آن عکس ها، نمی توانید چنین کاری کنید. در چنین حالتی شما نیاز به استفاده از نرم افزار Remini خواهید داشت تا بتوانید کیفیت بهتری به عکس های خود بدهید. پس می توان گفت حتی اگر عکسی کاملا با دوربین های امروزی هم باشد، باز هم در برخی موارد نیاز به افزایش کیفیت دارد که این نرم افزار چنین کاری را برای شما انجام می دهد.

  • گاهی وقت ها پیش می آید که شما نیاز به شفافیت بیشتر در یک عکس دارید. عکس ها عموما ممکن است جزئیات خوبی را به همراه داشته باشند اما شفافیت مناسبی را به شما ارائه ندهند. در چنین مواقعی شما نیاز دارید که عکس خودتان را شفاف تر کنید یعنی دقیقا کاری که نرم افزار Remini برای شما انجام می دهد.

  • استفاده و بازخورد بهتر در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و …

ایجاد حساب کاربری در Remini

برای اینکه شما بتوانید با نرم افزار Remini کار کنید، نیاز به ساختن یک حساب دارید. دلیل ساخت حساب این است که این نرم افزار بتواند تمامی اطلاعات شما را در یک مکان مشخص شده ذخیره داشته باشد تا اگر شما تلفن همراه خودتان را عوض کردید بازهم بتوانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. از سه طریق می توان در نرم افزار Remini حساب ایجاد کرد. روش اول استفاده از حساب کاربری فیسبوک می باشد. شما می توانید حساب Remini تان را به حساب فیسبوک تان متصل کنید و از آن استفاده کنید.

روش بعدی استفاده از جیمیل است. تقریبا بسیاری از سایت ها و نرم افزارها خودشان را با جی میل تطبیق داده اند و به وسیله داشتن یک اکانت در جی میل می توان در بسیاری از نرم افزارهای دیگر هم ثبت نام کرد. راه بعدی استفاده از یک ایمیل می باشد که شما می توانید ایمیل خودتان را وارد کنید. البته همه این ها در صورتی است که شما حساب کاربری Remini ندارید و می خواهید یک حساب جدید برای خودتان ایجاد کنید وگرنه از طریق Sign in می توانید به حساب خودتان وارد شوید.

پوستر ایجاد حساب کاربری

ارتقا کیفیت عکس ها به وسیله Remini

برای اینکه بتوانید کیفیت عکس های خودتان را بالا ببرید، ابتدا باید با خود نرم افزار آشنا شوید. بعد از ثبت نام و ورود به نرم افزار، دو گزینه ابتدایی در برابر شما قرار دارد که یکی شان Enhance و دیگری Enhance+ نام دارد. این دو گزینه برای افزایش کیفیت عکس ها به وجود آمده اند و وضوح و شفافیت هر عکس را افزایش می دهند. گزینه Enhance برای کاربران عادی است و گزینه بعدی نیز برای افرادی است که اشتراک ویژه این برنامه را دارا هستند. گزینه Enhance+ شفافیت بسیار بیشتری به عکس شما اضافه می کند و هوش مصنوعی در آن بخش بسیار قوی تر عمل می کند. البته همانطور که گفته شد نرم افزار Remini تنها 5 عکس به شما اجازه می دهد که ادیت کنید اما شما می توانید با هربار استفاده از هر 5 عکس خودتان، با یک حساب جدید دیگری وارد این نرم افزار شوید و مجددا از 5 عکس دیگر برای خود استفاده کنید.

پوستر برنامه Remini

حال زمان آن رسیده است که یکی از عکس های خودتان را افزایش کیفیت بدهید. در ابتدا بر روی گزینه Enhance کلیک کنید و به نرم افزار اجازه بدهید که به عکس های شما دسترسی داشته باشد. هنگامی که وارد گالری خودتان شدید، یک عکس به دلخواه خودتان انتخاب کنید و آن را وارد برنامه کنید تا برنامه بتواند فرایندهای خودش را بر روی عکس شما شروع کند. سعی کنید عکس هایی را انتخاب کنید که واقعا نیاز به ادیت دارند.

پوستر انتخاب عکس

نکته مهمی که در این میان وجود دارد، وصل بودن اینترنت شما است. همانطور که در بخش های ابتدایی هم بیان شد، نرم افزار Remini دارای سرورهای بزرگی است که هوش مصنوعی و کار خود را درون آنها قرار داده است. به همین دلیل هنگامی که عکس های خودتان را وارد نرم افزار می کنید، این عکس ها به سرور ارسال می شوند و پروسه افزایش کیفیت در سرورها انجام می شود. به همین علت تلفن همراه شما باید به اینترنت دسترسی داشته باشد و بهتر است که آی پی های آن را تغییر بدهید. اگر اینترنت پر سرعتی داشته باشید و سرور خلوت باشد، فرایند عکس شما در کمتر از یک دقیقه انجام می شود اما گاهی اوقات بین یک الی دو دقیقه طول می کشد که جای نگرانی ندارد.

پوستر تغیرات اعمال شده

در بخش بالا مشاهده می کنید که تغییرات بر روی عکس شما نشان داده شده است و به وسیله دو نوار Before و After می توانید مشاهده کنید که چه تغییراتی بر روی عکس شما رخ داده است. در این بخش شما با عظمت این نرم افزار آشنایی پیدا می کنید و می فهمید که چقدر خوب می تواند تغییرات بسیار مناسبی در عکس شما ایجاد کند و همین باعث طرفداران زیاد خود شده است. نرم افزار Remini علاوه بر افزایش کیفیت عکس ها، گزینه هایی برای Portrait و … هم دارد که می توانید کارهای زیاد دیگری هم در آن بخش انجام بدهید. البته فراموش نکنید که بعد از انجام تغییرات بر روی گزینه بالای عکس تان کلیک کنید تا عکس شما در گالری ذخیره شود.

ذخیره تصویر جدید

در نهایت، باید بدانید که ممکن است نرم افزارهای زیادی وجود داشته باشد که چنین کاری را برای شما انجام بدهد اما بسیاری از آنها مصنوعی هستند و نمی توانند کاربرد زیادی برای شما داشته باشند اما نرم افزار Remini به خوبی توانسته است از هوش مصنوعی برای عکس ها استفاده کند. تنها مشکلی که در این نرم افزار وجود دارد عدم امکانات کافی برای اشتراک رایگان است که نیاز است کمی بیشتر به آن توجه شود تا همگی بتوانند استفاده بهتری از این برنامه برای خود داشته باشند. البته هزینه اشتراک ویژه Remini قیمت مناسبی را به همراه دارد اما برای ایرانی ها خرید آن کمی سخت است.

سخن پایانی

بنابراین حال که نحوه استفاده از برنامه Remini را برای با‌کیفیت کردن عکس خود می‌دانید، می‌توانید از این برنامه برای حذف تاری تصاویر از آن استفاده کنید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (176 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (133 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (111 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (67 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (62 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (62 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (46 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (45 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (38 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (29 نظر) رونمایی از وحید بادپی کوه عضله رقیب جدی هادی چوپان در مسابقات مسابقات مستر المپیا +فیلم (26 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ترکیب توالت فرنگی با ایرانی حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (22 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (17 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (17 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
منتخب روز   
ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ...