چگونه مخاطبین حذف شده را سه سوته بازیابی کنیم؟+ فیلم آموزشی

  چهارشنبه، 04 مرداد 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
چگونه مخاطبین حذف شده را سه سوته بازیابی کنیم؟+ فیلم آموزشی
آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده که به طور تصادفی شماره تلفنی را از گوشی خود حذف کرده‌ باشید؟ بازیابی شماره مخاطبین حذف شده یک مشکل رایج است که کمتر کسی می‌داند چطور آن را انجام دهد. خوشبختانه، امکان بازگرداندن شماره های پاک شده وجود دارد. همراه ما باشید به این موضوع خواهیم پرداخت.

زمانی که برخی از مخاطبین خود را حذف می‌کنید، این مخاطبین از روی گوشی شما حذف می‌شوند اما قبل از اینکه به طور کامل حذف شوند به مدت یک ماه در سرور گوگل باقی می‌ماند. به همن منظور درست‌ترین مکان برای شماره‌های پاک شده سرورهای گوگل هستند که با استفاده از کامپیوتر خود به دنبال شماره مخاطبین بگردید. تنها کاری که برای بازیابی مخاطبین خود باید انجام دهید این است که به اکانت Gmail خود که به گوشی شما متصل است بروید و با انجام مراحل زیر مخاطبین پاک شده را بازیابی کنید.

بازیابی مخاطبین حذف شذده

مخفی نبودن مخاطبین حذف شده

زمانی که هیچ مخاطبی از روی گوشی شما پاک نشده است ولی همچنان بعضی از مخاطبین خود را نمی‌توانید پیدا کنید. بهترین فرض این است که گزینه نمایش همه مخاطبین در گوشی شما غیر فعال است. در این صورت با فعال کردن آن می‌توانید تمامی مخاطبین خود را پیدا کنید.

  • برنامه مخاطبین خود را بر روی گوشی باز کنید.

  • سپس بر روی گزینه More که در قسمت بالا و سمت راست صفحه شما قرار دارد، ضربه زده و از منوی باز شده گزینه Setting را انتخاب کنید.

  • در صفحه Setting مخاطبین بر روی Contacts to Display ضربه بزنید.

  • در صفحه بعد گزینه All Contacts را انتخاب کنید.

  • انتخاب این گزینه به این معنا است که تمام مخاطب‌هایی که به گوشی خود اضافه کرده‌اید (سیم کارت و گوشی) با باز کردن برنامه همه مخاطبین گوشی شما نمایش داده می‌شود.

بازیابی مخاطبین اندروید با استفاده از جیمیل

برخی از گوشی‌های اندروید به این گونه است که به طور اتوماتیک مخاطبین خود را با اکانت Gmail متصل شده به گوشی همگام سازی می‌کنند و به این معنا هست که هر کسی را به مخاطبین گوشی خود اضافه کنید در اکانت جیمیل شما ثبت می‌شود. برای بازیابی مخاطبین حذف شده از گوشی می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • با استفاده از کامپیوتر به اکانت Gmail خود وارد شوید.

  • زمانی که وارد اکانت خود شدید، روی گزینه Gmail کلیک کنید.

  • از منوی باز شده بر روی Contacts ضربه بزنید.

  • در صفحه Contacts شما تمام مخاطبان گوشی خود که گوگل آن ها را به اکانت Gmail تان متصل نموده است، مشاهده می‌کنید.

  • پس از این که مطمئن شدید شماره های پاک شده شما در این قسمت وجود دارند، بر روی گزینه More کلیک کنید.

  • سپس از منوی بازشده روی گزینه Restore Contacts کلیک کنید.

  • سپس صفحه ای ظاهر شده که در آن می‌توانید دوره زمانی برای بازیابی مخاطبین خود را مشاهده کنید.

  • از بین گزینه های موجود یک دوره زمانی را انتخاب کرده و روی Restore کلیک کنید.

  • بعد از ریکاوری مخاطبین پاک شده یک پیغام تایید مبنی بر بازیابی موفق مخاطبان توسط گوگل نشان داده می‌شود.

بازیابی مخاطبین اندروید با استفاده از جیمیل

همگام سازی مخاطبین بازیابی شده با گوشی

اقدام بعدی، بعد از بازیابی مخاطبین توسط جیمیل، برای همگام سازی مخاطبین مراحل زیر را دنبال کنید.

  • Setting را بر روی گوشی خود باز کنید.

  • در صفحه Setting به سمت پایین آمده و بر روی Accounts یا (Other Accounts) که در قسمت Personal وجود دارد، ضربه بزنید.

  • در صفحه Accounts بر روی Google ضربه بزنید.

  • در صفحه بعد بر روی گزینه More که در گوشه سمت راست و بالای صفحه نمایش شما قرار دارد ضربه بزنید. سپس بر روی گزینه Sync All که بعد از ضربه زدن بر روی More ظاهر می شود، ضربه بزنید.

  • اکنون تمام مخاطبین جیمیل خود را در گوشی می‌توانید مشاهده کنید.

چگونه مخاطبین حذف شده را برگردانیم؟

یکی از روش‌های بازیابی شماره در گوشی‌های اندروید استفاده کردن از نرم‌افزارهای متفاوت است که در این زمینه وجود دارد. برای نمونه می‌توانید اپلیکیشن‌های ذیل را دانلود کنید و از آن‌ها استفاده نمایید. برای برگرداندن مخاطبین حذف شده توسط نرم‌افزار باید ابتدا برروی لینک‌های زیر کلیک کرده و نرم‌افزار مورد نیاز خود را دانلود کنید و موفقیت شما در انجام این فعالیت به انجام مراحل کار و حافظه گوشی بستگی دارد.

سخن پایانی

بنابراین با استفاده از روش های فوق به راحتی میتوانید مخاطبین پاک شده در گوشی را مجدد برگردانید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (149 نظر) دختر شهید سید ابراهیم رئیسی: پدرم تمایل نداشت سوادش را در چشم مردم فرو کند (95 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (90 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (69 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (65 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (61 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (45 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (35 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ترکیب توالت فرنگی با ایرانی حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (21 نظر) رونمایی از وحید بادپی کوه عضله رقیب جدی هادی چوپان در مسابقات مسابقات مستر المپیا +فیلم (19 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 2 مرداد 1403
اپل واچ سری 10؛ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و بدنه نازک‌تر!
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 2 مرداد 1403+فیلم
فال انبیاء روزانه سه شنبه 2 مرداد 1403
خبر خوش فوتبالی برای بانوان: مشکل زنان در اصفهان، اهواز و تبریز حل شد
واکنش احساسی برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم پرسپولیس تهران به درگذشت سعید راد پدر بزرگ آدام همتی +تصویر
رونمایی از نوه قدبلند و فوتبالیست سعید راد در کانادا/ به نظرتون چقدر شبیه بابابزرگشه؟
گریم متفاوت و طاغوتی سعید راد در نقش رضاشاه+عکس
بیوگرافی و زندگی خصوصی سعید راد، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
سعید راد: نام "خلیج‌فارس" تعصب ملی‌ام را تقویت می‌کند/از مَنِ 20 سال خارج از کشور زندگی‌کرده بپرسید هیچ خبری نیست
اشعاری که ناصرالدین شاه در وصف امام حسین نوشت / حال ناصرالدین شاه در کربلا وقتی جمله «هل من ناصر» را شنید
کیفرخواست رائفی‌پور صادر شد؛ تحقیقات ادامه دارد
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت