دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه میتوانیم چندین عکس به پست اضافه کنیم؟+ فیلم آموزشی 

جمعه، 12 خرداد 1402
اینستاگرام از جمله شبکه های اجتماعی پر طرفدار بوده که اعضای آن قادرند تصاویر و ویدیوهای مورد نظر خود را با دوستانشان، از طریق این شبکه اجتماعی، به اشتراک گذارند. در ادامه ساعدنیوز قرار دادن چندین عکس و ویدیو را در یک پست ارائه خواهد داد. همراه ما باشید.

یکی از قابلیت هایی که در اینستاگرام برای راحتی کاربران ارائه شده است، قابلیت گذاشتن چند عکس در یک پست می باشد. به این ترتیب کاربران می توانند به سادگی تعداد زیادی از تصاویر خود را به صورت پشت سرهم به عنوان یک پست قرار دهند و از گذاشتن چندین پست با یک مضمون، خودداری نمایند. در ادامه قصد داریم تا روش انجام این کار را توضیح داده و به طور کلی نحوه گذاشتن چند عکس در یک پست را در اینستاگرام، آموزش دهیم.

چگونه چندین عکس را به پست اینستاگرام اضافه کنیم؟

قابلیت افزودن چندین عکس به پست اینستاگرام بسیار پرطرفدار و البته کاربردی است. انجام این کار اصلا دشوار نیست. در حال حاضر شما می‌توانید حدود 10 عکس را در قالب یک پست در اینستاگرام قرار دهید. برای انجام این کار باید مراحلی را به صورت کامل و به ترتیب طی کنید. این مراحل عبارتند از:

  • مرحله اول: روی نماد Plus (+) در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید تا یک پست جدید اضافه کنید. سپس روی نماد تغییر اندازه در سمت چپ ضربه بزنید. این کار از برش خودکار عکس‌های غیر‌مربعی جلوگیری می‌کند. برای درک بهتر هر مرحله، به عکس‌ها دقت کنید.

  • مرحله دوم: پس از انجام مرحله قبلی، روی نماد چند عکس در سمت راست ضربه بزنید و عکس‌هایی که می‌خواهید آپلود کنید را انتخاب کنید.

  • مرحله سوم: گزینه‌های بسیار زیادی برای ویرایش در این بخش وجود دارند. شما می‌توانید فیلتر‌های یکسانی را برای همه عکس‌ها انتخاب کنید و یا فیلترهای جداگانه و خاص برای هر عکس انتخاب کنید. برای انجام این کار روی نماد دایره در گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید.

  • مرحله چهارم: در نهایت پس از انجام تمام ویرایش‌ها، یک کپشن خوب و جذاب برای پست خود بنویسید و آن را به اشتراک بگذارید. به همین سادگی!

سخن پایانی

بنابراین نسخه‌های جدیدی برنامه اینستاگرام این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید به صورت همزمان چند عکس را پست کنید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 15 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پیانو نوازی محشر و بدون نقص همسر سالار عقیلی در سوگ برادر جوانش در خانه+ ویدیو/ شمع باران کردن خانوم هنرمند و ایجاد فضایی عارفانه
نگاهی به تم طوسی و سفید جشن تولد همسر پولدار فریبا نادری با حضور دختر مو بلوند و بامزه شان+عکس/ از کیکی دوطبقه تا دیزاینی ساده اما شیک😍
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(عکس) تبریک تولد دیوید بکام به ستاره هالیوودی تام کروز/به همراه ویکتوریا بکام/پیرنشو لعنتی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویراستاری تخصصی مقاله
رشد مشارکت به سود پزشکیان است یا جلیلی؟
(تصویر) هنرپیشه محبوب و مشهور تگزاس 3 و بازیکن سابق پرسپولیس، پژمان جمشیدی در کنار محمدرضا احمدی و دختر خوشمزه و نازنینش🥰/چقد خوشگله دختر خانمش
ویدیو/ هرچی رو میبری بِبَر، کتابامو با خودت نَبَر.../ نیکی کریمی چنان به خاطر کتاباش قاطی کرد که قیافۀ آتیلا پسیانی عوض شد