دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه میتوانیم هایلایت های اینستاگرام را جا به جا کنیم؟ 

جمعه، 12 خرداد 1402
تا چند سال پیش، دغدغه ما در اینستاگرام فقط این بود که بتوانیم یک پست اینستاگرامی خوب ایجاد کنیم و آن را به اشتراک بگذاریم، اما در سال 2016 اینستاگرام یک ویژگی جالب به نام استوری را در برنامه خود راه اندازی کرد. که میتوان با افزون به هایلایت آنها را همواره نگه داشت. در ادامه ساعدنیوز به چگونگی ویرایش ترتیب هایلایت ها خواهد پرداخت. همراه ما باشید.
فهرست []

تغییر ترتیب هایلایت اینستاگرام چگونه انجام می شود؟ برای تغییر هایلایت اینستاگرام چه روش هایی وجود دارد؟ اینستاگرام مدتی است ویژگی هایلایت کردن استوری را اضافه کرده تا کاربران بتوانند استوری های مورد علاقه خود را در پیج خود و در دسته بندی های مورد نظر ذخیره کرده و به نمایش بگذارد. از آنجا که انرژی استوری اینستاگرام تنها تا 24 ساعت برای کاربران قابل نمایش است، این ویژگی مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت. اگر شما چند هایلایت در صفحه اینستاگرام خود ایجاد کرده اید و می خواهید ترتیب آن ها را مشخص کنید، این مطلب را از دست ندهید.

فرض کنید می خواهیم یکی از هایلایت های پیج اینستاگرام، اولین هایلایت نمایش داده شده در صفحه باشد. اگر پیج فروشگاهی دارید، ممکن است بخواهید هایلایت آدرس، هایلایت نحوه ثبت سفارش، هایلایت قیمت و یا هر مطلب مهم دیگری اولین هایلایت باشد تا هر کاربر به محض بازدید از پیج، آن را ببینید. اینستاگرام به صورت پیشفرض این قابلیت را برای کاربران خود فراهم نکرده، اما یک ترفند ساده برای این کار وجود دارد که می توانید با انجام چند مرحله ساده که در ادامه در فیلم مشاهده خواهید کرد ترتیب هایلایت هایتان را به نحوه ی دلخواه بچینید.

سخن پایانی

بنابراین از آنجا که هایلایت های استوری در اینستاگرام به ترتیب زمانی نمایش داده می شوند، می توانید با افزدون استوری در هایلایت موردنظر آن را به اول آورید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 13 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نگاهی به رسم جالب هر شب خانواده رهبر معظم انقلاب
ویراستاری تخصصی مقاله
عکس آخرین جشن تولد مرحوم آزاده نامداری در کنار دختر ناز و خوشگلش با لباسهای ناز و حریر
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
صبحانه عجله ای و سه سوته صبا راد در ترکیه برای خواهرش که از ایران اومده+عکس/ از سیمیت های خوشمزه تا نوتلا و عدسی
جشن تولد فوق لاکچری سانیار پسر 8 ساله سپیده خداوری در استخر و با تم هیجان انگیز فوتبال+ ویدیو/ سنگ تمام گذاشتن یعنی این 😍