دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه میتوانیم مخاطبین موبایل مان را در اینستاگرام مشاهده کنیم؟+ فیلم آموزشی 

سه شنبه، 09 خرداد 1402
آیا تا بحال برای شما این سوال پیش آمده که چگونه مخاطبین گوشی را در اینستاگرام پیدا کنیم؟ یکی از قابلیت هایی که اینستاگرام امکان یافتن مخاطبین در اینستاگرام فارسی است. با فعال کردن این ویژگی به شماره ها دسترسی پیدا و مخاطبینی که حساب کاربری اینستاگرام دارند را شناسایی میکند. در ادامه به چگونگی پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام را ارائه خواهیم داد.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه شماره موبایل دیگران را در اینستاگرام پیدا کنیم؟ از آنجا که یکی از مهم ترین هدف رسانه های اجتماعی ایجاد ارتباط با دیگران است. جستجوی مخاطبین گوشی در اینستاگرام نیز همانند سایر شبکه های اجتماعی روش خاص خود را دارد. برای این منظور کافیست وارد بخش Discover People شوید و از طریق گزینه Connect Contacts و سپس گزینه Get started به یافتن مخاطبین در اینستاگرام بپردازید.

همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام چیست؟

چگونه مخاطبین گوشی را در اینستاگرام پیدا کنیم؟پیدا کردن دوستان و آشنایان در شبکه های اجتماعی قطعا یکی از اصلی ترین اقداماتی است که کاربران پس از ساخت حساب کاربری به آن نیاز خواهند داشت. instagram این امکان را به شما می دهد که از طریق همگام سازی با شبکه های اجتماعی دیگر نظیر فیس بوک افراد مختلف را به لیست دوستان خود اضافه کنید. کاربر به حساب فیس بوک خود متصل می گردد و از این طریق مخاطبین فیس بوک خود را پیدا می کند. علاوه بر این کاربران می توانند حساب کاربری مخاطبینی را بیایند که شماره تلفن آنها را در گوشی خود ذخیره دارند. بدین ترتیب به سادگی اتصال اینستاگرام و فیسبوک برقرار می شود.

نحوه همگام سازی مخاطب های اینستاگرام

instagram می تواند شما را به مخاطبین ذخیره شده در گوشیتان متصل نماید. پس از فعال کردن این گزینه مخاطب های گوشی شما به صورت دوره ای با سرور برنامه همگام می شوند. یافتن مخاطب موبایل در اینستاگرام کار چندان پیچیده ای نیست برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن خود را از طریق فروشگاه گوگل پلی و یا پلی استور آپدیت نمایید.

  • به حساب کاربریتان لاگین کنید.

  • روی آیکن سه خطی بالای اکانت اینستاگرام کلیک کنید.

  • گزینه Settings در پایین صفحه حساب خود را انتخاب نمایید.

  • اکنون در پنجره ظاهر شده گزینه Accounts را لمس کنید.

  • در پنجره ظاهر شده گزینه Contact Syncing را انتخاب نمایید. این کار برای همگام سازی مخاطبین instagram صورت می گیرد.

  • در این مرحله Connect Contacts را با کشیدن انگشت به سمت راست فعال نمایید.

پس از فعال سازی، این گزینه که همان مرحله جستجوی مخاطبین است به رنگ آبی تغییر خواهد کرد. از این پس مخاطبین گوشی شما به اپلیکیشن متصل می شوند. در صورت تمایل می توانید آنها را به لیست دوستان خود اضافه نمایید.

نکته: هنگامی که لیست تماس شما به instagram متصل است عمل همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام به صورت دوره ای اتفاق می افتد. می توانید مخاطبین را حذف کرده و یا همگام سازی مخاطبین را در هر زمان متوقف کنید. توجه داشته باشید اگر مخاطبین خود را حذف کنید مخاطبین جدید بارگذاری می شوند. با قطع همگام سازی مخاطبین اینستاگرام عمل همگام سازی مخاطب گوشی و مخاطبین فیسبوک متوقف می شود.

نحوه جستجوی مخاطب های گوشی در اینستاگرام

برای یافتن دوستان فیسبوک در instagram ابتدا اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

  1. وارد اکانت کاربری خود شوید.

  2. نماد سه خطی بالای صفحه را لمس نمایید.

  3. از منوی باز شده گزینه Discover People را انتخاب نمایید.

در پنجره باز شده در صورتی که گزینه Connect Contacts که به آن اشاره کردیم در حالت غیر فعال باشد، مخاطب های موبایل به شما نشان داده نمی شود. در این قسمت دو انتخاب دارید:

  • با انتخاب گزینه Connect to Contacts به لیست مخاطبین گوشی تان متصل می گردید.

  • می توانید از طریق گزینه Connect to facebook به اکانت فیس بوک متصل شوید. حال می توانید مخاطبین فیس بوک که حساب instagram دارند را پیدا کرده و به لیست مخاطبین خود اضافه نمایید.
    نکته: توجه داشته باشید برای پیدا کردن مخاطبین از طریق فیس بوک نیاز به روش های تغییر آی پی خواهید داشت.

  • اگر برای اولین بار است که می خواهید از طریق حساب کاربری خود به مخاطبین گوشی تان متصل شوید با پنجره زیر مواجه میشوید. گزینه Get started را انتخاب نمایید.

  • علاوه بر این در قسمت suggest این برنامه می توان لیست مخاطبین پیشنهادی را مشاهده و در صورت تمایل به مخاطبین خود اضافه نمود.

جلوگیری از پیدا شدن و ردیابی در اینستاگرام با شماره تلفن

اگر به دنبال راهی برای جلوگیری از پیدا شدن و ردیابی در اینستاگرام با شماره تلفن می گردید می توانید شماره تلفن خود را از برنامه حذف نمایید.

نکته: لازم به ذکر است برای حذف شماره تلفن حتما باید ایمیلتان را در instagram ثبت کرده باشید. زیرا باید حداقل یک راه ارتباطی با اینستاگرام داشته باشید تا در مواقع ضروری نظیر فراموشی رمز ورود و یا هک شدن اکانت تان وقایع را به شما اطلاع رسانی شود.

سخن پایانی

بنابراین بنابراین اگر ایمیل شما به برنامه متصل نیست ابتدا در تب پروفایل کاربری تان گزینه Edit Profile را لمس کنید و ایمیل خود را در قسمت Email Address اضافه نمایید. پس از اینکه ایمیل خود را تایید کردید می توانید در همان بخش Edit Profile شماره موبایل خود را حذف کنید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید