چگونه وارد اکانت دوم اینستاگرام شویم؟+ آموزش تصویری

  چهارشنبه، 17 خرداد 1402   زمان مطالعه 2 دقیقه
چگونه وارد اکانت دوم اینستاگرام شویم؟+ آموزش تصویری
اپلیکیشن instagram به تازگی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده که بتوانند با یک اپلیکیشن چندین اکانت اینستاگرام داشته باشند و با سوئیچ کردن بین حساب ها به مدیریت اکانت های اینستاگرام خود بپردازند. در ادامه ساعدنیوز به چگونگی وارد شدن به اکانت دوم اینستاگرام خواهد پرداخت. همراه ما باشید.

چند حساب اینستاگرام در یک گوشی

امروزه به دلیل ویژگی چند اکانتی ارائه شده توسط اپلیکیشن instagram می توانید چندین اکانت اینستاگرام ایجاد کنید. ایجاد حساب کاربری دوم و یا داشتن چندین حساب اینستاگرام برای افرادی که از این شبکه اجتماعی برای اهداف مختلف استفاده می کنند کاملا ایده آل است. حساب چند کاربره ایسنتاگرام علاوه بر مدیریت بهتر اکانت ها، اجازه تردد بین دو اکانت ها، ورود و خروج، مدیریت نوتیفیکشن ها و… را نیز فراهم می سازد. بدین ترتیب بررسی حساب های کاربری بسیار ساده خواهد شد.

قابلیت چند اکانتی instagram به این معناست که می توان با یک اپلیکیشن همزمان به چندین اکانت لاگین و هر کدام را به طور جداگانه مدیریت کرد.

وارد شدن به اکانت دوم اینستاگرام

وقتی چند اکانت اینستاگرام روی یک گوشی داشته باشید نسخه های جدید instagram این امکان را برای کاربران خود فراهم می کنند تا بتوانند بدون نیاز به خروج از حساب کاربری مشخصات اکانت جدید را وارد کرده و به صورت همزمان چندین اکانت را مدیریت نمایند. اگر می خواهید بین اکانت های خود سوئیچ کنید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • از بین تب های پایین برنامه روی تب پروفایل شخصی تان بروید.

  • حال روی نام کاربری تان در بالای صفحه ضربه بزنید.

  • اگر از قبل به سایر اکانت های ایجاد شده خود لاگین کرده باشید در پنجره باز شده لیست اکانت های فعال را مشاهده خواهید کرد. در این صورت می توانید اکانتی که قصد دارید وارد آن شوید را از لیست حساب های کاربری اینستاگرام انتخاب نمایید. در غیر اینصورت با انتخاب گزینه Add Acounts در صفحه لاگین نام کاربری و پسورد اکانت هایی که از قبل ساخته اید را وارد کرده و به لیست اکانت های فعال موبایل خود اضافه نمایید.

وارد شدن به اکانت دوم اینستاگرام

نکته: در صورتی که حساب های کاربری قبلی خود را (حداکثر 5 حساب) به لیست اکانت ها اضافه کرده باشید پس از لمس نام کاربری تان در بالای صفحه لیست سایر حساب های کاربری تان را مشاهده خواهید کرد.
همچنین می توانید در بخش تنظیمات instagram خود از همه حساب های کاربری تان Log Out کنید.

  • اکنون در پنجره ظاهر شده گزینه Log into Existing Account را انتخاب نمایید.

وارد شدن به اکانت دوم اینستاگرام

  • در مرحله بعد برای ورود به اکانت اینستاگرام دوم، گزینه Switch Accounts را لمس کنید.

وارد شدن به اکانت دوم اینستاگرام

  • حال در صفحه login نام کاربری و پسورد اکانتی که می خواهید به آن لاگین کنید را وارد نمایید. بدین صورت به راحتی می توانید چندین اکانت روی گوشی موبایل خود داشته و آن ها را مدیریت نمایید.

سخن پایانی

بنابراین در این مطلب سعی کردیم به چگونگی وارد شدن به اکانت دوم اینستاگرام برای شخصی که چند اکانت اینستاگرام در یک گوشی داشته باشد که را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. زیرا یکی از مزایای افزودن اکانت جدید به اینستاگرام این است که به صورت ساده تری می توان به مدیریت آن ها پرداخت. امروزه اینستاگرام چند کاربره بسیار مورد توجه قرار دارد به ویژه اگر برای وب سایت خود چندین حساب ایجاد کرده باشید. همچنین اکنون می دانید که حداکثر تعداد اکانت اینستاگرام چه تعدادی است. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (173 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (152 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (73 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (20 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (19 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (13 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (11 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند
بازسازی صدای کاهن مصری پس از 3 هزار سال از روی مومیایی او+ تصاویر
فال روزانه امروز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه یکشنبه 10 تیر 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 10 تیر خرداد 1403
قیمت رسمی انواع چلوکباب 43 سال قبل در رستوران اصیل ایرانی! +عکس
روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از آوازخوانی دلپذیر و اجباری آیت الله طالقانی و منتظری در زندان/ خودم صدای خوبی ندارم اما...+ویدیو
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید "دل بیچاره" مهدی جهانی +فیلم/ منو تنهام نذار با این احوال زار نگاه کن به دلت منو یادت بیار
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 10 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 10 تیر ماه 1403
استفتاء از رهبری در مورد رای سفید
قتل دلخراش خانم معلم به دست شوهرش/ پرت کردن همسر از طبقه سوم
ماجرای تصمیم خاص حاج قاسم برای کَفنش از زبان یکی از همرزمان جانبازش
دست نوشته‌های یک جانباز هنرمند: نسل انتقالی به پایان راه نزدیک می‌شود