دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه ربات اینستاگرام بسازیم؟+ فیلم آموزشی 

چهارشنبه، 10 خرداد 1402
ربات اینستاگرام یکی از ده‌ها سرویس قابل استفاده در این شبکه اجتماعی پرطرفدار است که می‌تواند برای امور مختلف از جمله افزایش لایک، کامنت و به طور کلی به منظور رشد تعداد فالوورها مورد استفاده قرار بگیرد. این ربات‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در مدیریت بهتر پیج به شما کمک میکنند. در ادامه ساعدنیوز به چگونگی ساخت ربات خواهد پرداخت.

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام به سرویسی گفته می‌شود که کاربران این شبکه اجتماعی از آن برای بهبود قدرت پیج در جهت رشد فالوئر خود استفاده می‌کنند. شما برای افزایش تعداد دنبال‌کنندگان خود می‌توانید از چندین روش مختلف کمک بگیرید. اما یکی از ساده‌‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌ها برای افزایش تعداد کامنت، بالا بردن شمار لایک‌های هر پست یا رشد تعداد دنبال‌کنندگان، استفاده از ربات اینستاگرام است. البته با تعریفی که از این سرویس داشتیم، عملاً قصد نداریم که آن را بدون عیب و نقص معرفی کنیم. بلکه کارکرد آن را به شما معرفی کردیم، اگرچه می‌توانیم در کنار مزایای این سرویس، معایبی را نیز برای آن برشمریم. عملکرد ربات اینستاگرام به این شکل است که بدون نیاز به کمک شما حساب‌های موجود در این رسانه را دنبال می‌کند، در زیر پست‌های دیگران کامنت می‌گذارد و یا میزان تعامل را با کاربران افزایش می‌دهد. بسیاری از کارشناسان، ربات‌های اینستاگرام را تنها سرویس‌های هرزنامه‌ای می‌دانند که با تقلید رفتار کاربران واقعی برای انتشار محتوا یا بهبود تجربه کاربری استفاده می‌شوند. البته شاید همه آن‌ها بد نباشند، اما بیشتر ربات‌ها خصوصاً در زمان استفاده بیش از اندازه، مخرب خواهند بود.

راهنمای تنظیمات ربات اینستاگرام وان سرور

ربات اینستاگرام می‌تواند ماهیانه هزاران هزار فالوور واقعی و فعال برای شما داشته باشد. اما به شرط آنکه به درستی از آن استفاده کنید. من در این راهنما قصد دارم از نحوه ساختن ربات افزایش فالوور اینستاگرام تا تنظیم آن را به شما یاد دهم. من اطمینان دارم شما که به کمک این راهنما، به راحتی می‌توانید یک ربات اینستاگرام فوق‌العاده موثر برای پیج خود راه‌اندازی کنید. پس اگر هنوز ربات اینستاگرام خود را راه ‌اندازی نکرده‌اید، یا اگر آن را راه انداختید و دوست دارید فالوورهای بیشتر از طریق آن جذب کنید، حتماً با دقت تا پایان این آموزش را مطالعه کنید.

توجه: منوی کاربری پنل ربات در کامپیوتر ساده است، به همین دلیل تصاویر استفاده شده در آموزش بر اساس پنل نمایش داده در موبایل می باشد.

2 قدم اساسی قبل از راه اندازی ربات اینستگرام

قبل از راه اندازی ربات اینستاگرام باید 2 کار خیلی خیلی مهم انجام بدهید. این دو کار هیچ ارتباطی به ربات ندارند و تماما به اینستاگرام شما مربوط است.

قدم اول: درباره مخاطبان و رقبای خود تحقیق نمایید

  1. بررسی رقبا: افرادی که مشابه فعالیت شما را دارند و رقبای شما چه کسانی هستند؟

  2. شناسایی پیج های رقیب: پیج های رقیبان شما کدام است؟

  3. بررسی پست ها: پست‌هایشان چطور است؟ به چه مسائلی فکر می‌کنند؟

قدم دوم: پیج اینستاگرام خود را آماده کنید

  • پیج اینستاگرام شما باید شماره‌ی موبایل یا آدرس ایمیل تایید شده داشته باشد. در نتیجه اگر هنوز ایمیل یا شماره تلفن شما از طرف اینستاگرام تایید نشده‌ است، قبل از تنظیمات، ایمیل یا شماره‌ی خود را تایید کنید.

  • هیچ ربات دیگری نباید روی اینستاگرام شما فعال باشد. در غیر اینصورت در عملکرد ربات شما اختلال ایجاد می‌شود.

  • به بخش تنظیمات اینستاگرام خود رفته و گزینه Two-factor Authentication را خاموش نمایید. (این گزینه به شما اجازه می دهد امکان دسترسی افراد دیگر را به صفر برسانید. تایید دو مرحله‌ای کاربر را ملزم می‌کند تا علاوه بر وارد کردن رمز عبور خود، کد امنیتی ارسال شده به تلفن همراه و یا ایمیل خود را هم تایید نماید. بنابراین اگر فرد دیگری شماره همراه ثبت شده شما در سرویس مورد نظر را نداشته باشد قادر به تایید این کد نخواهد بود)

در نظر داشته باشید که دو قدم بالا بسیار با اهمیت هستند. هرچه تحقیقات شما کامل تر باشد، می‌توانید واضحتر اهداف خود را ببینید و ربات اینستاگرام را هدفمندتر تنظیم کنید. حالا که قبل از ایجاد ربات اینستاگرام، اقدامات لازم را انجام داده اید می ‌توانید برای خود یک ربات افزایش فالوور اینستاگرام بسازید.

آماده اید ربات خود را بسازید؟

  • برای ساختن ربات اینستاگرام ابتدا باید در سایت panel.one3erver.com ثبت نام کنید.

  • پس از وارد کردن نام ، ایمیل و رمز عبور جهت ورود به پنل ربات گزینه ثبت نام را بزنید، وارد قسمت مدیریت اکانت شوید. اگر قبلا عضو شده اید و ربات خود را ایجاد کرده اید، می‌توانید از منو گزینه ورود را انتخاب کرده و وارد آن شوید.

  • در قسمت مدیریت اکانت ، نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان پسورد اینستاگرام شما را در سیستم ذخیره نمی‌کند. خود ما نیز به رمز عبور شما دسترسی نداریم. دریافت رمز عبور شما فقط و فقط برای متصل کرده ربات به اکانت اینستاگرام شماست.

توجه: برای بالا بردن کارایی و ربات میتوانید از پروکسی استفاده کنید. شما میتوانید درصورتی که اکانت پروکسی دارید آن را وارد کنید . یا از طریق تماس با پشتیبانی وان سرور نسبت به خرید پروکسی اختصاصی اقدام کنید. در حالت عادی کادر پروکسی را خالی بگذارید. همچنین نحوه وارد کردن پروکسی به شکل زیر است:

  • پروکسی HTTP نیاز به احراز هویت: http://user:pass@ip:port

  • پروکسی HTTP بدون نیاز به احراز هویت: http://ip:port

  • پروکسی HTTPS رمزگذاری شده نیاز به احراز هویت: https://user:pass@ip:port

  • پروکسی HTTPS رمزگذاری شده بدون نیاز به احراز هویت: https://ip:port

  • پروکسی SOCKS5 نیاز به احراز هویت: socks5://user:pass@ip:port

  • پروکسی SOCKS5 بدون احراز هویت: socks5://ip:port

  • در حالت عادی پس از فشردن کلید اضافه کردن، حساب کاربری شما در سیستم ما ایجاد شده و کار ساختن ربات تمام می‌شود. اگر در همین صفحه ماند و قسمت وارد کردن کد امنیتی فعال شد، می‌توانید به سادگی و با وارد کردن یک کد 6 رقمی احراز هویت (که به شماره ای که در پیج اینستاگرام خود وارد کرده ایدSMS می شود) به ربات خود دسترسی پیدا کنید.

اصلا این کد 6 رقمی چیست و از کجا بدست می‌آید؟

این کد 6 رقمی برای این است که ثابت شود این واقعا خود شما هستید که اقدام به ساخت ربات کرده اید و نه هیچ فرد سودجوی دیگری. برای جلوگیری از فعالیت افراد سودجو باید از طریق اینستاگرام مراحل احراز هویت را انجام دهید. پس سایت را در همین صفحه نگه دارید و وارد اینستاگرام خود شوید.

چگونه احراز هویت کنم؟

وقتی وارد اینستاگرام می‌شوید مشاهده می‌کنید که پیغام زیر برای شما نشان داده می‌شود. این پیغام همان پیغام احراز هویت است که گفته بودم. اینستاگرام از شما می‌خواهد تا تایید کنید ساختن ربات کار خودتان بوده است و نه هیچکس دیگر. پس مانند شکل زیر گزینه (This was me) را انتخاب کنید. یعنی خودم بودم!

سخن پایانی

بنابراین همانطور که در شرایط حقیقی به قوانین محیط کار خود احترام می‌گذاریم، بهتر است در کسب و کار آنلاین خود نیز به قوانین پلتفرم مربوطه احترام بگذاریم. اینستاگرام همیشه تا حد ممکن از پیج‌های کاری حمایت کرده و امکانات و موقعیت‌های بسیار خوبی را در اختیار آن‌ها قرار داده است. اگر استفاده از چنین روش‌هایی ما را به نتایج مثبتی در توسعه کسب و کارمان سوق می‌داد، بی‌تردید اینستاگرام آن‌ها را تایید می‌کرد و در مقابل آن‌ها نمی‌ایستاد. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 13 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
از بی تفاوتی به طلاق تا عبور از خط قرمزهای عاطفی در سریال «در انتهای شب»
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ترجمه تخصصی متن
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
جشن تولد فوق لاکچری سانیار پسر 8 ساله سپیده خداوری در استخر و با تم هیجان انگیز فوتبال+ ویدیو/ سنگ تمام گذاشتن یعنی این 😍
ویدیو/ بحث جدی علمی "ببعی و جیگر" به خاطر تضاد آرای "شرودینگر و هایزنبرگ"/ ایرج طهماسب رو نصفه شبی کلافه کردن/ جیگر قانع نشد...
عکس آخرین جشن تولد مرحوم آزاده نامداری در کنار دختر ناز و خوشگلش با لباسهای ناز و حریر
پاشا جمالی ریش و سبیلش را زد؛ آقای بازیگر بدون ریش و سبیل در کنار مهتاب کرامتی قابل شناسایی نبود!
ترجمه تخصصی کتاب