دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

چه چیزهایی در دبی ارزان است 

سه شنبه، 19 تیر 1403
اکثر مردم دنیا دبی را به عنوان یکی از شهرهای گران و پر از مراکز خرید لوکس در امارات می‌شناسند. اما جالب است بدانید که در پس زرق و برق این شهر، گنجینه‌ای از اقلام مقرون به صرفه نهفته است که ارزش مالی بالایی دارد.

دبی، شهری با فرهنگ‌های مختلف است و همین موضوع تجربه خرید فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که با هیچ مکان دیگری در دنیا قابل قیاس نیست. بازارهای کلاسیک و مدرن این شهر، فهرستی از گزینه‌های متنوع برای خرید را در تور دبی پیش رویتان می‌گذارد. ممکن است در مورد خرید همچنان سردرگم باشید و با خودتان بگویید چه کالاهایی در دبی ارزان‌قیمت هستند. اگر می‌خواهید به جواب این سوال برسید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

ده کالای برتر و ارزان قیمت در دبی که سفر شما را به یادماندنی می‌کند

برای اینکه در مورد سوغاتی‌های ارزان در این شهر بیشتر بدانید، لازم است قبل از شرکت در تور دبی در مورد آن‌ها اطلاعات کسب کنید، در ادامه به لیست ده کالای برتر و ارزان قیمت در دبی اشاره خواهیم کرد:

طلا و جواهرات

از دبی اغلب به عنوان شهر طلا یاد می‌شود. بازار دبی واقع در منطقه دیره (Deira)، یک بازار طلای شلوغ با بیش از 380 خرده فروش طلا است که مجموعه‌ای اعجاب انگیز از طلا را در اختیار شما می‌گذارد. آنچه خرید طلا در دبی را ارزان می‌کند، سیاست معاف از مالیات و بازار رقابتی در این شهر است. برخلاف بسیاری از کشورها که از مهاجران و مسافران مالیات‌های سنگینی دریافت می‌کنند، شما می‌توانید در تور مسافرتی ارزان و در بازار طلای این شهر با کمترین قیمت طلا بخرید و هیچ مالیاتی پرداخت نکنید.

لوازم الکترونیکی

مزیت معافیت از پرداخت عوارض گمرک دبی، شرایط را برای خریداران لوازم الکترونیکی بسیار راحت می‌کند. مراکز خرید دبی مال و مال امارات انبوهی از فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی را در خود جای داده‌اند که شما می‌توانید جدیدترین گجت‌ها، تلفن‌های هوشمند، انواع لپ‌تاپ، دوربین و.. را با قیمت مناسب در آن‌ها بخرید.

ادویه جات

یقینا جمله "زیره را فقط از کرمان بخر و زعفران را فقط از مشهد!" زیاد شنیده‌اید، اما جالب است بدانید که مجموعه‌ای از ادویه‌های معطر و عجیب و غریب در مراکز خرید ارزان دبی قابل دسترس خواهند بود. خرید عمده و متنوع بازارهای ادویه دبی هر فرد شکمو و عاشق ادویه را وسوسه می‌کند که حتی برای یک بار از بازارهای این شهر در تور دبی دیدن کند و طعمی جدید و جالب را به کلکسیون ادویه‌های آشپزی خود اضافه نماید.

شکلات شیر شتر

شکلات شیر شتر یکی از چیزهای ارزان در دبی است که شاید اسم آن تا به حال به گوشتان نخورده باشد! اما پیشنهاد می‌کنیم این شکلات را حتما در تور دبی بخرید، چرا که یکی از خوشمزه‌ترین و ارزان‌ترین اقلام برای خرید از دبی خواهد بود. این شکلات در ابتدا به طور انحصاری در دبی وجود داشت، اما در حال حاضر به اروپا و آسیا نیز صادر می‌شود.

شال پشمینه

شال پشمینه از جمله لباس‌های زیبا و ارزان قیمت در بازار دبی است که در بین خانم‌ها محبوبیت زیادی دارد. در واقع، مردم خاورمیانه با پارچه پشمینه آشنایی کامل دارند و آن را به طور انبوه یا هدیه برای خود یا دیگران خریداری می‌کنند.

خرما و میوه خشک

میوه‌های خشک میان وعده مورد علاقه ساکنان دبی است. از طرفی، به دلیل بالا بودن کیفیت خرماهای پرورشی این منطقه، خرمای دبی نیز بسیار مورد علاقه گردشگران و مسافران این شهر است. این دو میان وعده لذیذ و در عین حال خوشمزه ممکن است به صورت خام در کنار قهوه و یا نوشیدنی‌های گرم در کافی‌شاپ‌ها سرو شود.

عطر

پخش بو و ماندگاری بالای ادکلن و عطرهای دبی محبوبیت خاصی در بین مردم دنیا دارد. این شهر در صنعت عطرسازی دارای سنت دیرینه است. به همین خاطر، شما می‌توانید عطرها و ادکلن‌های اصل را از بازارهای این شهر با قیمت مقرون به صرفه تهیه نمایید. جالب است بدانید که بسیاری از مغازه‌های عطر فروشی دبی، به انتخاب شما عطرهای ترکیبی و سفارشی نیز برایتان درست می‌کنند که این موضوع نیز در بازار رقابتی عطر در شهر و کشور شما برایتان بسیار سودآور خواهد بود. توصیه می‌کنیم در تور دبی این تجربه خاص را از دست ندهید.

قهوه عربی

اگر طرفدار قهوه هستید و اصطلاحا روزتان بدون خوردن قهوه شب نمی‌شود، اکیدا توصیه می‌کنیم که در سفر خود به دبی به نزدیک‌ترین کافی‌شاپ در دبی بروید و با قیمت ارزان بهترین قهوه را از آنجا تهیه کنید. دبی به دارا بودن قهوه‌های عربی با طعم اصیل و فوق العاده‌اش مشهور است و بازارهای این شهر مکان ایده‌آلی برای خرید این نوع قهوه می‌باشد.

عود و باخور(بخور)

عود از روغنی معطر به اسم رزین آگاروود به دست می‌آید که یکی از دلپذیرترین عطرهایی است که تا به حال استفاده کرده‌اید و قیمت بالایی دارد. عود بخور از جمله خوشبوکننده‌ها و سوغات ارزان محسوب می‌شود که از عود تهیه شده است و می‌توانید در تور دبی آن را تهیه کنید. در این کشور برای عطرآگین کردن فضای هتل‌ها، کافی‌شاپ‌ها و مکان‌های سنتیاز بخور مورد استفاده می‌شود و بوی بسیار مطلوبی دارد.

سنگ‌های قیمتی

همان‌طور که می‌دانید، برای هر ماهِ تولد سنگ‌های قیمتی زیبایی مشخص شده است که نماد خوش‌شانسی است و معمولا در حلقه‌ها، آویزهای طلا، نقره و پلاتین مورد استفاده قرار می‌گیرد. در دبی تنوع این سنگ‌های قیمتی بسیار بالاست و حتی به عنوان سوغات قابل سفارش دادن است و شما می‌توانید به صورت عمده و البته ارزان این سنگ‌های باارزش و خوش رنگ و لعاب را تهیه کنید.

ما در این مقاله تلاش کردیم تا لیستی از سوغاتی‌های ارزان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در تور دبی آن‌ها را تهیه کنید. در پایان، به این نکته اشاره می‌نماییم که دبی با وجود اینکه شهر گرانی به حساب می‌آید، خرید برخی از اقلام و کالاها در مقایسه با کشورهای دیگر در آن بسیار مقرون به صرفه است و مزیت معاف از مالیات این شهر باعث می‌شود که شما با حداکثر سود و بهره‌وری بتوانید جنس و کالای مدنظرتان را خریداری کنید و بفروشید.

  برچسب ها: دبی قهوه

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 06 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(تصاویر) معماری منحصربه‌فرد و بینظیر خانۀ مکزیکی که با طبیعت یکی شده است/ آدم اینجا با این ویو و سرسبزی و اون دریاچه زیبا پیر نمیشه!
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
(تصاویر) زیباترین و شادترین فستیوال‌های 10 کشور جهان که شاید هرگز شانس شرکت در آنها را نداشته باشیم/ واای فستیوال مکزیک یه‌جوری بینظیره که فقط باید اونجا باشی و تجربش کنی👌
از تشویق دختر رئیس جمهور تا روزهای سخت الهام چرخنده در حواشی داغ امروز شنبه 6 مرداد 1403
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
(ویدئو) 21 سال پیش پشت صحنه عالی سریال پاورچین
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ترجمه تخصصی کتاب