دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

چه فصلی به تفلیس سفر کنیم؟ 

سه شنبه، 14 آذر 1402
در هر سفر فلای تودی همراه شماست تا بی هیچ نگرانی و مشکلی نهایت لذت را از سفر خود ببرید.

چه فصلی به تفلیس سفر کنیم؟

هروقت می‌خواهید برای یک سفر خارجی و درعین‌حال اقتصادی و کم‌هزینه برنامه‌ریزی کنید، سفر به ترکیه نخستین پیشنهادی است که از سمت اطرافیان خواهید داشت. بااین‌حال ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به جز ترکیه، گزینه‌های دیگری را نیز مدنظر داشته باشید؛ به‌عنوان مثال کشور گرجستان نیز به ایران نزدیک است و می‌توانید با هزینه‌ای معقول و منطقی از آن دیدن کنید. شهر تفلیس پر از جاذبه‌های دیدنی زیبایی است که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. در این مقاله شما را با بهترین زمان سفر به تفلیس و همچنین مناسب‌ترین هتل های تفلیس آشنا خواهیم کرد.

آب‌وهوای گرجستان در فصل‌های مختلف سال

یکی از مهم‌ترین نکات برای سفر به شهری دیگر، چک کردن وضعیت آب‌وهواست. برای آن‌که سفرتان به تفلیس نیز عالی و بی‌نظیر باشد، باید بهترین فصل سفر را شناسایی کنید. اهمیت این موضوع در سفرهای خارجی که وارد کشور دیگری می‌شوید دو چندان است. حالا بیایید شرایط اقلیمی و آب و هوای تفلیس را بررسی کنیم:

کشور گرجستان تنوع آب‌وهوایی قابل توجهی دارد و دلیل اصلی آن را می‌توان مجاورت با دریای سیاه و کوه‌های قفقاز دانست. به‌طورکلی بهترین زمان سفر به گرجستان، اوایل خرداد تا اواسط آبان ماه است. در این فاصله آب‌وهوای گرجستان گرم و معتدل خواهد بود. البته این گرما آزاردهنده نیست و تنها شرایط مساعد برای تفریحات مختلف را فراهم می‌کند. بنابراین در فصل تابستان و اوایل پاییز، سفر به تفلیس هیجان‌انگیز خواهد بود.

جاذبه های دیدنی تفلیس گرجستان

برای آن‌که راهنمای خلاصه و مفیدی درباره سفر به تفلیس ارائه دهیم، بد نیست چند مورد از جاذبه‌های دیدنی این شهر را نیز بررسی کنیم تا در حین سفر از آن‌ها دیدن کنید. بدون شک تمام جاذبه های تفریحی و دیدنی تفلیس را نمی‌توان در یک سفر چندروزه پوشش داد، اما می‌توانید زیباترین و معروف‌ترین‌ها را مشاهده کنید. در ادامه چند مورد از این جاذبه‌ها را معرفی خواهیم کرد:

شهر قدیم تفلیس

شهر قدیمی تفلیس بخشی است که در گذشته به‌عنوان مرکز شهر از آن یاد می‌شده است. در حقیقت تفلیس فعلی از شهر قدیم آغاز شده و رفته‌رفته با افزایش جمعیت گسترش پیدا کرده است. این شهر خیابان‌های باریک و طولانی دارد و خانه‌های آن به‌صورت پلکانی ساخته شده‌اند. همچنین هر خانه با دری به یک حیاط مخفی باز می‌شود که نمای فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کنند.

سالن تئاتر گابریادزه

سالن تئاتر گابریادزه یکی از مشهورترین سالن‌های تئاتر است که نه‌تنها در گرجستان، بلکه در سرتاسر دنیا شهرت دارد. این سالن در کنار برج ساعت تفلیس قرار گرفته و بیشتر به خاطر عروسک‌گردان‌هایی که در اطراف ساختمان تئاتر هستند شناخته شده است. معماری این مجموعه نیز به نوبه خود قابل توجه و دارای ارزش هنری بالایی است.

تله کابین تفلیس

تله کابین تفلیس میدان اروپا را به قلعه ناریکالا متصل می‌کند. به کمک این تله کابین می‌توانید در حین رسیدن به قلعه که خود یک جاذبه دیدنی بسیار زیباست، از شهر تفلیس در زیر پاهایتان نیز لذت ببرید.

در سفر به تفلیس، این هتل ها را در نظر داشته باشید

ازآن‌جاکه تفلیس به یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی منطقه تبدیل شده است و به‌خصوص ایرانیان از سفر به این شهر استقبال بی‌نظیری داشته‌اند، این روزها امکانات رفاهی برای ارائه خدمات به گردشگران نیز پیشرفت کرده و هتل های لوکس و باکیفیتی در سرتاسر تفلیس به‌چشم می‌خورند. ما نیز چند مورد از محبوب‌ترین آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

هتل روستاولی پالاس

اگر می‌خواهید در هتلی اقامت داشته باشید که به مرکز شهر نزدیک باشد و در عین حال هزینه زیادی نیز بابت اقامت نپردازید، هتل روستاولی پالاس انتخاب مناسبی است. این هتل محیطی دنج و صمیمی داشته و صبحانه بی‌نظیری را نیز سرو می‌کند. اغلب کسانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، صبحانه را یکی از مهم‌ترین نقاط قوت آن بیان کرده‌اند. با اقامت در این هتل به‌راحتی می‌توانید به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید و اگر قصد برگزاری جلسات کاری را دارید نیز می‌توانید از اتاق کنفرانس هتل و امکانات دیگر آن استفاده کنید.

هتل مرکور

هتل مرکور از آن دست هتل های تفلیس است که برای هر مسافر با هر سلیقه‌ای یک اتاق مناسب ارائه می‌دهد. در این هتل علاوه‌بر امکانات رفاهی، امکانات تفریحی متعددی نیز وجود دارند تا بتوانید نهایت لذت را از اقامت خود در تفلیس ببرید.

نزدیکی این هتل به اماکن دیدنی شهر سبب شده است تا بسیاری از افراد آن را برای اقامت خود انتخاب کنند. همچنین قرارگیری یک ایستگاه مترو در 500متری هتل مرکور، دسترسی شما به سایر قسمت‌های شهر را نیز تسهیل می‌کند. ماساژ، اسپا، خشکشویی، کتابخانه، باشگاه، سونا و… ازجمله خدمات تفریحی و رفاهی هتل مرکور هستند.

هتل رومز

هتل رومز از نظر دیزاین و معماری نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. تلفیق معماری و دیزاین غربی با تاریخچه گرجستان، زیبایی خاصی را پدید آورده که رفته‌رفته در جاهای مختلف شهر نیز گسترش پیدا می‌کنند. در این هتل حتی مواد اولیه غذاها نیز توسط خود هتل پرورش داده می‌شوند.

از سوی دیگر گلخانه‌ای بزرگ در این هتل به یک بار تبدیل شده تا افراد بتوانند اوقات دلچسبی در گوشه‌ای از هتل داشته باشند. در مجموع 125 اتاق و سوییت در هتل رومز، به شما این امکان را می‌دهد تا اتاق مناسب خود را در مجموعه پیدا کرده و از اقامت در شهر زیبای تفلیس لذت ببرید. بدون شک یکی از بهترین هتل های تفلیس هتل رومز است.

رزرو بهترین هتل های تفلیس با فلای تودی

به هر کجای دنیا که بخواهید سفر کنید، می‌توانید از «فلای تودی» برای تهیه بلیط و رزرو هتل کمک بگیرید. مجموعه فلای تودی سال‌هاست که در این حوزه فعالیت می‌کند و حالا به یکی از قدرتمندترین‌ها در فروش اینترنتی بلیط قطار و هواپیما و رزرو آنلاین هتل تبدیل شده است. طیف گسترده‌ای از هتل ها و پروازها با قیمت‌های اقتصادی در فهرست پیشنهادهای فلای تودی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. در هر سفر فلای تودی همراه شماست تا بی هیچ نگرانی و مشکلی نهایت لذت را از سفر خود ببرید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 01 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
نگاهی به کیک تولد دوقلوی پرنقش و نگار سلاطین پرسپولیس علی آقا پروین و محمود خوردبین / عجب عکس های خوشگلی روی کیکا کار شده 😍
(ویدئو) حضور سرزده دکتر پزشکیان در محل کار سابقش بدون تشریفات و واکنش جالب رئیس مجلس، محمدباقر قالیباف
شام رژیمی سپیده بزمی‌پور همسر شاهرخ استخری برای شروع سالم خوری خودش و خانواده‌اش+عکس/ مامان و همسر نمونه👌
مراحل سابمیت مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تبدیل پایان نامه به مقاله