دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

چرا دیدن فیلم های پورن و مستهجن کمکی به رابطه زناشویی نمی کند؟! 

چهارشنبه، 16 اسفند 1402
کد خبر: 378637
ساعدنیوز: تحقیقات اخیر انشان می‌دهند که 46 درصد از مردان بزرگسال و 16 درصد درصد از زنان به‌طور عمدی در طول یک هفته فیلم پورن می‌بینند. عده‌ای فکر می‌کنند عوارض پورن شامل حال آن‌ها نمی‌شود، اما تاثیرات منفی آن بر فضای خانوادگی، کار و ارتباط با همسر غیرقابل انکار است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، شاید تصور کنید مشاهده محتواهای این فیلم‌ها به یادگیری مسائل آموزش جنسی کمک می‌کند یا برای زوجین تاثیرات مثبت دارد. این باور غلط است و به همین علت باید از طریق راهکارهای موثر با عوارض دیدن فیلم مبتذل مقابله کرد.

همانطور که گفته شد، برخی از افراد بر این باور هستند که می‌توان با فیلم‌های پورنو، مهارت‌های جنسی به دست آورد، اما این باوری اشتباه است. نامعتبرترین منبعی که می‌توان به وسیله آن با رابطه جنسی آشنا شد، همین فیلم های مستهجن و پورن محسوب می‌شوند. پورنوگرافی غیرواقعی‌ترین روابط زوجین را نشان می‌دهد، چرا که زن و مرد در آن گریم شده و با تکنیک های فیلمسازی رابطه از حالت طبیعی خود خارج می‌شود.

برای مثال طولانی بودن زمان انزال به دلیل مصرف داروهای تاخیری و همچنین چندین نوبت فیلمبرداری و تدوین صورت می‌گیرد. همه این مسائل نشان می‌دهد، فیلم‌های پورن، مرجع نامناسبی برای یادگیری هستند و نه تنها کمکی نمی‌کند، بلکه آسیب‌های بسیاری را برای روابط زوجین به وجود می‌آورد.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 29 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم
مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ...
پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان