دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / علمی / حوزه تکنولوژی /

چرا گوشی های سامسونگ زود خراب میشوند؟ 

سه شنبه، 26 تیر 1397
کد خبر: 10000
ساعد نیوز: سامسونگ دارای بالاترین نرخ خرابی در بین گوشی های اندرویدی طی سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ هستند. این شرکت تحقیقاتی با مورد بررسی قرار دادن گوشی های سامسونگ از ماه ژانویه تا آوریل، متوجه ن

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از کالا سودا: 

گوشی های سامسونگ را می توان جزو پر طرفدارترین گوشی های بازار دانست. اما پرسش این است که چرا موبایل های سامسونگ همیشه گزارش خرابی دارند؟

به نظر می رسد موبایل های سامسونگ در کنار همه مزایای خود گاهی با مشکل خرابی مکرر رو به رو می شوند. این موبایل های محبوب که اتفاقا جزو برندهای محبوب مخاطبان ایرانی نیز ارزیابی می شوند، اغلب اوقات با گزارش های خرابی رو به رو می شوند. اما علت چیست ؟

نگاهی به آمار و ارقام

در یک آزمایش انجام شده طی سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ از بالاترین نرخ خرابی در بین دیوایس‌های اندرویدی برخوردار بوده‌اند. در گوشی‌های اپل نیز آیفون ۶ صاحب بالاترین نرخ خرابی است.

سامسونگ دارای بالاترین نرخ خرابی در بین گوشی های اندرویدی طی سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ هستند. این شرکت تحقیقاتی با مورد بررسی قرار دادن گوشی های سامسونگ از ماه ژانویه تا آوریل، متوجه نرخ خرابی ۲۷.۴ درصدی این دسته از محصولات شده است.

اپل وضعیتی بهتر از سامسونگ دارد؟

جالب است بدانید که آیفون ۶ با کسب نرخ خرابی ۲۲ درصدی در رده نخست گوشی های آی او اسی قرار دارد و آیفون ۶ اس نیز با نرخ ۱۶ دصدی در رده دوم  ایستاده است.

بر اساس تحقیقات تکمیلی،هر ۲  گوشی مذکور برند اپل با طیفی از مسائل و مشکلات مربوط به لمس صفحه نمایش یا ظاهر شدن خطوط خاکستری بر روی صفحه همراه بوده‌اند.

برندهای چینی در برابر سامسونگ چه وضعیتی دارند؟

گوشی های سامسونگ صاحب بالاترین نرخ خرابی هستند، اما برندهای چینی نیز وضعیت چندان جذابی ندارند. برند چینی شیائومی با نرخ ۱۴.۲ درصد در جایگاه دوم این لیست قرار دارد. سومین شرکت موتورولا با نرخ ۹.۶ درصدی خرابی گوشی‌هایش در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ است.

 شرکت تحقیقاتی مذکور با زیر نظر گرفتن دیوایس‌های آی او اسی و اندرویدی که از سوی شرکت‌های مخابراتی و خرده فروشان جهت آزمایش و پاکسازی به Blancco ارسال شده است، به این نتایج رسیده است. این اطلاعات همچنین نشان می‌دهند که ۷۴.۳ درصد گوشی های آی او اسی تحویل گرفته شده در این مدت از آی او اس ۱۱ بهره‌مند بودند. در حالی که ۵۲ درصد گوشی های اندرویدی به اندروید نوقا مربوط به سال ۲۰۱۶ مجهز بودند.

رایج ترین ایرادات کدامند؟

در میان بزرگ‌ترین ایرادهایی که بین گوشی های آی او اسی وجود دارد، مشکلات مربوط به بلوتوث، وای فای و عملکرد کلی دیوایس بیشتر به چشم می‌خورند. برخی دیگر از مشکلات کوچک و درشت به وجود آمده نیز مربوط به مسائلی همچون استفاده از هدست‌ها به خاطر عدم وجود جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در دیوایس‌های مدرن اپل است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!