دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

مجید مظفری: اینکه به من قاتل یا جانی می‌گویند برای من عذاب‌دهنده‌ ست+عکس 

پنجشنبه، 04 مرداد 1403
ساعدنیوز: مجید مظفری می‌گفت: «فقط از مردم بخواهید که مرا با این عناوین نخوانند چون برای من سخت عذاب‌دهنده و ناخوش‌آیند است.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، در تابستان 1356 مجید مظفری بازیگر سینمای ایران تا پایش را از خانه بیرون می‌گذاشت با واکنش‌های تند مردم مواجه می‌شد. مردم او را با عنوان «قاتل» و «جانی» می‌خواندند و با کنایه از کنارش رد می‌شدند. اما ماجرا چه بود. روزنامه‌ی اطلاعات روز سه‌شنبه چهارم مرداد 1356 در این باره نوشت:

مجید مظفری بازیگر نقش بهروز در سریال تلویزیونی «همه از یک خانواده» یک نمایش‌نامه‌ی تلویزیونی نوشته است که یکی از کارگردانان معروف سینما (عبدالله غیابی) بازیگر نقش اول آن است. نمایش‌نامه‌ای که مجید مظفری نوشته و آن را کارگردانی می‌کند «سبزه دشت» نام دارد که به اتفاق بازیگران نایش‌نامه مشغول تمرین اجرای آن است.

مجید مظفری که در بخش‌های اخیر سریال به عنوان یک قاتل در دادگاه محاکمه می‌شود، این روزها با مشکل بزرگی نیز روبه‌رو شده است و آن القابی است از قبیل «قاتل» و «جانی» که مردم در خیابان‌ها او را به این عناوین می‌خوانند. در گفت‌وگوی ما با مجید مظفری می‌گفت: «فقط از مردم بخواهید که مرا با این عناوین نخوانند چون برای من سخت عذاب‌دهنده و ناخوش‌آیند است.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 04 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مرگبارترین و در عین حال زیباترین چشمه ایران را بشناسید!/ چشمه ای که ورود به آن ممنوع شد!+ تصاویر
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
این شیرهای آدم خوارِ غول پیکر جان 135 نفر را گرفتند+عکس
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
رونمایی شیدا مقصودلو همسر مورایس از عمارت فوق لاکچری و سنتی شان با گل های فراوان / بانوی هنرمند سپاهانی چه خوش سلیقه ست !
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟