چرا زنان با مردانی که از جذابیت کمتری برخوردارند خوشبخت‌تر و شادتر هستند؟ 7 دلیل اساسی

  یکشنبه، 18 مهر 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
چرا زنان با مردانی که از جذابیت کمتری برخوردارند خوشبخت‌تر و شادتر هستند؟ 7 دلیل اساسی
ساعدنیوز:اکثر زنان تصور می‌کنند که رابطه‌ی عاشقانه و زندگی با مردی که از جذابیت بیشتری برخوردار است، کلید یک رابطه‌ی تمام و کمال است. اما واقعیت امر دور از تصور و انتظار آن‌ها می‌باشد. در این مطلب دلایلی را عنوان می‌کنیم که نشان می‌دهد چرا مردانی که از جذبه‌ی کمتری برخودارند بهترین شریک زندگی می‌شوند.

اکثر زنان تصور می کنند که رابطه ی عاشقانه و زندگی با مردی که از جذابیت بیشتری برخوردار است، کلید یک رابطه ی تمام و کمال است. اما واقعیت امر دور از تصور و انتظار آن ها می باشد و تمرکز بر ظاهر زیبا هنگام انتخاب یک مرد ممکن است در نهایت بهترین ایده نباشد. در این مطلب دلایلی را عنوان می کنیم که نشان می دهد چرا مردانی که از جذبه ی کمتری برخودارند بهترین شریک زندگی می شوند.

تصویر

به گزارش مجله خبری- سبک زندگی نگار، رویا و خیال پردازی های زنان راجع به مردانی می باشد که ظاهر زیبا و جذابی دارند. اکثر اوقات آن ها تصور می کنند که رابطه ی عاشقانه و زندگی با مردی که از جذابیت بیشتری برخوردار است، کلید یک رابطه ی کامل، شاد و رضایت بخش در نظر گرفته می شود. با این حال واقعیت امر به گونه ای دیگر می باشد که دور از انتظار و تصور آن ها است. مطالعات نشان می دهد برای اینکه یک زن خشنود و راضی باشد، نیمه ی دیگر او نباید از نظر ظاهری بهتر باشد. در واقع تمرکز بر ظاهر زیبا هنگام انتخاب یک مرد ممکن است در نهایت بهترین ایده نباشد. در ادامه ی مطلب دلایلی را عنوان می کنیم که نشان می دهد چرا مردانی که از جذبه ی کمتری برخودارند بهترین شریک زندگی می شوند.

پذیرش زن در مورد ظاهرش راحت تر خواهد بود

تحقیقی نشان داده است زنانی که دارای همسران جذاب تری هستند، رغبت و انگیزه ی بالایی برای رژیم گرفتن دارند. هر چند این بدان معنا نیست که رژیم گرفتن به خودی خود بد است، بلکه به این دلیل که انگیزه این عمل نباید به این خاطر باشد که همسرش از او بهتر به نظر می رسد. اگر زنی تصمیم به کاهش وزن خود داشته باشد یا به هر طریقی بخواهد ظاهر خود را تغییر دهد تا با دیگران همگام باشد، این شرایط اغلب نشان دهنده ی این است که او احساس خوبی نسبت به خود ندارد، در نتیجه می تواند بر عزت نفس او تأثیر بگذارد و حتی منجر به افسردگی شود.

تلاش بیشتری برای تحت تأثیر قرار دادن افراد مهم زندگیشان انجام می دهند

چنین مردانی که از جذابیت کمتری برخوردارند، تمایل دارند برای جلب رضایت شریک یا همسر خود فراتر بروند. آن ها با دانستن این موضوع که از نظر ظاهری چندان خوش شانس نیستند، تلاش می کنند تا با خرید هدیه، و هر چند وقت یکبار بردن همسر خود به یک تفریح عاشقانه یا با همکاری و کمک در کار های خانه و گرفتن مستخدم برای برخی امورات خانه، در صدد جبران برای شریک زندگی شان باشند. به وسیله ی انجام مداوم این چنین اعمال مهیج و لذت بخشی، شور عشق در زندگی زنده نگه داشته می شود. در این صورت است که احساس ارزش و احترام به زن القا می شود و این رابطه روز به روز بهتر و قوی تر خواهد شد.

احتمال خیانت آن ها کمتر است

آقایانی با این خصوصیت در نگاه اول توجه چندانی را به خود جلب نمی کنند و این بدان معناست که آن ها معمولاً کمتر از مردان جذاب در معرض وسوسه قرار می گیرند؛ بنابراین با وجود این اختیارات و اظهار میل های کمتر، مردان فرصت کمتری برای گمراهی و شانس بیشتری برای وفادار ماندن دارند.

تمام نگاه ها به سمت زن خواهد بود

داشتن یک همسر جذاب گاهی اوقات دلهره آور است. مخصوصا هنگام بیرون رفتن با آگاهی از این موضوع که شریک زندگی او جلب توجه می کند و نگاه سایر افراد به او خیره می شود. این امر باعث می شود که اکثر زنان احساس ناامنی و حقارت داشته باشند. تا جایی که ممکن است گاهی اوقات موجب ایجاد تنش در رابطه و حتی باعث مشاجره یا دعوا شود. از طرفی دیگر، داشتن مردی با جذابیت کمتر، می تواند به زن اعتماد به نفس بیشتری در مورد ظاهر و مطلوبیت او بدهد.

کاملا برای رابطه ی خود ارزش قائل می شوند

تمرکز کمتر مردان بر ظاهر و جذابیت خود به آن ها این اجازه را می دهد تا توجه، محبت و حمایت عاطفی بیشتری از شریک زندگی خود داشته باشند و همسرشان را در کانون توجه خود قرار دهند. تحقیقات نشان داده است مردانی که جذابیت جسمانی بیشتری دارند، از رابطه ی خود راضی نیستند و از همسران خود حمایت کمتری می نمایند. حتی در صورت عشق ورزیدن و رفتار صمیمانه با آنها، چنانچه مرد شما به سختی راضی و خشنود شود، شنونده ی خوبی برای حرف های شما نباشد و شما را در اولویت قرار ندهد، به احتمال زیاد سرانجام این رابطه منجر به سقوط و فروپاشی می شود.

زندگی کردن با آن ها راحت تر است

بیایید اینگونه به موضوع بپردازیم، «خوش تیپ و خوش چهره بودن» از همان دوران کودکی اغلب به شخص احساس برحقی می دهد. از این گذشته، اکثر افراد خوش چهره و جذاب عادت دارند به خواسته های خود در زندگی برسند، که گاهی اوقات برخورد با آن ها را دشوار می کند. از طرف دیگر، مردانی که دارای جذابیت کمتری هستند، با مسائل آسان تر برخورد می کنند و تمایل دارند آسوده خاطر باشند. درنتیجه این باعث می شود که ملاقات و در کنار آن ها بودن دلپذیرتر شود. آن ها درک می کنند که همیشه نمی توانند به خواسته ی خود برسند و زندگی مصالحه و سازش است. بنابراین، اغلب جمله ی «یا حرف من یا هیچی!» در مورد آن ها صدق نمی کند.

آن ها دوست داشتنی، باصفا و رمانتیک هستند

از آنجایی که مردانی با زیبایی ظاهری کمتر، معمولاً برای جلب شریک زندگی خود نمی توانند به ظاهر خود اتکا کرده و از آن استفاده کنند، در نتیجه تمایل به ایجاد ویژگی های مثبت شخصیتی دارند جهت اینکه به آن ها کمک نماید تا توجه و دل جنس مخالف را به دست آورند. همچنین آن ها می گویند ظاهر به مرور شکسته شده و از بین می رود، اما چیزی که باقی می ماند سیرت و شخصیت فرد است. بنابراین سپری کردن زندگی با مردی که چنین خصوصیاتی دارد به عنوان شریک زندگی شما، نعمتی است که قابل قدردانی و ستایش است.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای نگهداری سگ و گربه (136 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: رفته بودم عروسی دیدم نون و پنیر و هندونه میدن گفتم مگه عروسی نیس اینجا دوماد گفت میخوام حزب اللهی باشم آخه این خُل بازیا چیه +ویدئو😂👌 (79 نظر) رهبر معظم انقلاب: من از وقتی که رهبر شده‌ام آجیل نخوردم، مگر فقرا آجیل می‌خورند؟ (78 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون+ویدئو😂👌 (74 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (73 نظر) خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "مَمَّد" ها حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😍 (56 نظر) لعیا زنگنه: افتخار می‌کنم در کشوری زندگی می‌کنم که رهبر آن از نسل حضرت فاطمه زهراست+ ویدیو (38 نظر) خلاقیت خنده دار مرد جنوبی با طراحی آفتابه اتوماتیک حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (34 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (31 نظر) نگاهی به حجاب تحسین برانگیز سارا شعری قهرمان بلژیکی تکواندو در المپیک پاریس/ خانم ورزشکار حجاب محدودیت نیست را تعریف کرد+تصاویر (31 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (27 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای جعفر غفارنژاد رقیب مازندرانی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ غول بابلسری و گرگ پارسی (25 نظر) رونمایی همسر شاهرخ استخری از جواهرات ظریف و نگین دارِ زیبا و شیکش/ خاص، اعیانی و ایرانی پسند+عکس (24 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک کافی شاپ اصفهانی برای پاکبانان حماسه آفرید/ به شما باید گفت فرشته زمینی+عکس (22 نظر) خلاقیت منحصربفرد ساندویج فروش تهرانی برای کمک کردن به کودکان نیازمند+عکس/ فرشته زمینی لقبی برازنده شماست👌 (21 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور