دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

چشم و چراغ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله به لقاء‌الله پیوست 

شنبه، 07 مهر 1403
کد خبر: 410559
ساعدنیوز: حزب‌الله لبنان، امروز شنبه طی بیانیه‌ای، رسماً شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل این جنبش را تأیید کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، حزب‌الله لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که دبیرکل این جنبش به قافله جاویدان شهدا پیوسته است.

در این بیانیه که با آیه 74 سوره نساء آغاز شد، آمده است: «﴿فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاهَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَهِ وَمَن یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا﴾.

پس باید در راه خدا کسانى بجنگند که زندگى دنیا را به آخرت می‌فروشند و کسى که در راه خدا می‌جنگد، کشته شود یا پیروز گردد، به‌زودی پاداشى بزرگ به او خواهیم داد.سید و سرور مقاومت و بنده صالح چون شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، حکیم، بصیر و مؤمن به جوار پروردگار شتافت؛ کسی که در مسیر رضای او حرکت کرد، به قافله جاویدان شهدای کربلای نورانی پیوست.

در ادامه این بیانیه آمده است که سرانجام سید حسن نصرالله نیز به یاران شهید خود که قریب به سی سال راه آنها را ادامه می‌داد، پیوست. رهبری که آزادسازی لبنان در سال 2000، پیروزی مقاومت در سال 2006 و در سایر نبردهای حمایت از فلسطین، غزه و مردم مظلوم فلسطین را در کارنامه خود دارد.

حزب‌الله، مصیبت وارده را به صاحب عصر و زمان (رضوان‌الله تعالی علیه)، ولی امر مسلمین حضرت سید علی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مراجع عظام، مجاهدین و مؤمنین تسلیت گفت و به ملت مقاومت، مردم صبور و مجاهد لبنان، امت اسلام و همه آزادگان و مستضعفان جهان و خانواده محترم و صبور ایشان تسلیت گفت.

مقاومت لبنان در ادامه این بیانیه، دستیابی سید حسن نصرالله به مقام والای شهادت را تبریک گفت و اعلام کرد: «دریافت عالی‌ترین مدال الهی، نشان امام حسین علیه السلام، تحقق گرانبهاترین آرزوها و بالاترین درجات ایمانی را به جناب سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان تبریک می گوییم. او در حمله صهیونیست‌ها به ضاحیه جنوبی بیروت، به عنوان یک شهید در راه بیت المقدس و فلسطین، به همرزمان شهیدش و موکب پاک و مقدسشان پیوست.

حزب‌الله سپس خطاب به «مجاهدان سرافراز و دلاوران پیروز مقاومت اسلامی» اعلام کرد که «شما امانت آن شهید عزیز هستید، شما برادران او هستید که سپر تسخیر ناپذیر او و تاج دلاوری و رستگاری رهبر ما بودید. فرمانده ما، همچنان با اندیشه و روح و خط و رویکرد مقدس خود در میان ماست و شما نیز همچنان در عهد وفاداری و پایبندی به مقاومت و فداکاری تا پیروزی هستید».

پیام تسلیت مدیر مسئول و اعضای تحریریه پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا

برخى از میان مؤمنان، مردانى هستند که به عهدى که با خدا بستند وفا کردند، ازآنان کسى است که عهدش را به جا آورد [شهید شد] و برخى از آنان [نیز] کسى است که انتظار [شهادت] مى‌کشد و [اینان] به هیچ وجه عهدشان را تغییر ندادند

پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز هم نوا با تمام آزادی‌خواهان جهان این ضایعه بزرگ را خدمت حضرت ولی عصر (عج)، مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای (دامت برکاته) و ملت مظلوم لبنان و مجاهدان جبهه مقاومت تسلیت و تبریک می‌گوید و از درگاه خداوند متعال برای مسلمانان و مستضعفان جهان طلب سکینه و آرامش دارد. بدون شک اسرائیل خبیث با ترور سید بزرگ مقاومت یک گام دیگر به سقوط نزدیکتر شد و انشاالله تعالی به زودی جهانیان شاهد برگزاری نماز جماعت مجاهدان مقاومت در مسجد الاقصی خواهند بود.

مدیر مسئول و اعضای تحریریه پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 07 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "کلمات پنهان" را در «باغچۀ زیبای حیاط» پیدا کنند
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
خاطره جالب محمدرضا داوودنژاد از همراهی با شهید چمران در پاوه / فلسطینی‌ها اسم من را گذاشتند حسون، پرنده آزادی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
خلاقیت خنده دار کله‌‌پزی نمونه برای کشاندن مشتری به مغازه با استفاده از مهران مدیری و جواد عزتی+ویدیو/ شیفته ذهن طلاییت شدم😂
خلاقیت خنده‌دار جوان اهوازی برای جا دادن فلافل بیشتر داخل باگت حماسه آفرید+عکس/ مغزنیست که معدن طلاست😂
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
حضور رضا گلزار و داداشش در یک تالار عروسی مجلل/ مثل همیشه باکلاس و خوشتیپ+عکس