ساعدنیوز
ساعدنیوز

راهنمای کامل بیمه کرونا: آخرین لیست مزایا، پوشش‌ها و شرایط برای سال1400

  دوشنبه، 15 شهریور 1400   زمان مطالعه 7 دقیقه
راهنمای کامل بیمه کرونا: آخرین لیست مزایا، پوشش‌ها و شرایط برای سال1400
با شیوع ویروس کرونا، برای جبران خسارت‌های آن مساله بیمه کرونا مطرح شد. مراقبت‌ها و رعایت نکات بهداشتی در پیشگیری از این بیماری از اهمیت بالایی برخوردارند.

هریک از ما می توانیم با روی آوردن به قرنطینه خانگی و رعایت موازین بهداشتی از بروز این بیماری جلوگیری کنیم. ابتدایی ترین مسئله پیش رو، رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی است. ولی در صورت ابتلا، بیمه کرونا چه کمکی می کند؟

در صورتی که به این بیماری سخت مبتلا شویم؛ باید علاوه بر درمان، به فکر هزینه های سنگین آن نیز باشیم. در همین راستا، بیمه کرونا خدمات منحصر به فردی را ارائه داده است. هر یک از مبتلایان به این ویروس، می توانند از خدمات بیمه کرونا نهایت بهره را ببرند. به همین منظور در ادامه به معرفی کامل بیمه کرونا می پردازیم.

بیمه کرونای سامان، پشتیبان شما در دوران کرونایی

در دوران کرونایی حاکم بر کشور، این بیمه کرونای سامان است که حامی و پشتیبان همیشگی شماست. چرا که با در دست داشتن این بیمه نامه، پوشش های پزشکی، فوت و سرمایه گذاری در کنار یکدیگر از جمله مزایای سه گانه ای به شمار می آیند که شما می توانید از آن ها بهره مندگردید.

اگر با شیوع ویروس کرونا شغل خود را از دست داده اید یا به قرنطینه خانگی روی آورده اید، بیمه کرونای سامان در خدمت شماست. بیمه کرونای نامبرده شده شما را در پرداخت هزینه های پزشکی یاری می کند.حتی می توانید از پوشش فوت این بیماری هم بهره مند شوید. جالب است بدانید که هزینه درمان و معالجات بیماری کرونا در پوشش های بیمه کرونا لحاظ می شود

خدمات ارائه شده در شرکت بیمه گر سامان برای شکست کرونا

شرکت بیمه گر سامان، از بیمه گزاران خود با ارائه خدمات و پوشش های مختلف حمایت می کند. آن ها با خرید بیمه کرونای سامان در صورت ابتلا به بیماری کوئید ۱۹ می توانند از این خدمات استفاده کنند. بخشی از مهم ترین پوشش های شرکت بیمه ای سامان برای مقابله با ویروس کرونا به شرح زیر می باشد:

هزینه های مربوط به بستری بیماران کرونایی

تصویر

پوشش هزینه بستری بیماران کرونایی

بیمارانی که به ویروس کرونا مبتلا می شوند؛ جدا از دردهای جسمانی، ممکن است با هزینه های سنگین بستری و درمانی مواجه شوند. به این خاطر:

بیمه کرونای سامان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بیمه گزاران خود را از پوشش های بیمه ای خود بهره مند می سازد و برای جبران هزینه های مربوط به بستری بیماران کرونایی آن ها را یاری می کند.

هزینه بیمه بیکاری کرونا

با شیوع همه گیری کوئید ۱۹، تعداد بسیار زیادی از مردم در جای جای این کره خاکی شغل خود را از دست دادند. اصناف و اقشار بسیار زیادی با رکود بی سابقه رو به رو گشتند. این دسته از افراد با از دست دادن کسب و کار خویش به قرنطینه خانگی روی آوردند. در چنین شرایطی بیمه کرونای سامان هزینه های مربوط به بیکاری افراد را تا میزان ۳۰ میلیون تومان پوشش می دهد. با جبران این هزینه ها شاید بتوان بخشی از ضررهای این دسته از افراد را پاسخ گفت.

  • بیمه کرونای سامان در صورت قرنطینه و بیکاری به خاطر بیماری کرونا، به شما مقرری روزانه پرداخت خواهد کرد

سرمایه گذاری با بیمه کرونا

خارج از گود هزینه های پزشکی و درمانی در دوران همه گیری ویروس کرونا، بیمه کرونای سامان به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن برای شما محسوب می شود. تا سقف یک میلیارد تومان سرمایه گذاری عمر را برای بیمه گزاران خود در نظر گرفته است.

نکته:

برای صدور بیمه کرونا، شماره تلفنی که با آن ثبت سفارش می کنید باید به نام خود فرد بیمه گزار باشد.

سایرمزایای بیمه کرونای سامان

در کنار پوشش های سه گانه ای که در خصوص بیمه کرونای سامان از آن ها یاد شد؛ این شرکت بیمه ای شما را از سایر مزیت ها نیز بی بهره نخواهد گذاشت. از جمله این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

بیمه کرونا برای مسافرت خارج از کشور

در صورتی که خارج از این مرز و بوم زندگی می کنید و در عین حال می خواهید از خدمات و پوشش بیمه کرونا استفاده نمایید؛ شرکت بیمه گر سامان چنین امکانی را برای شما فراهم آورده است تا تنها با خرید بیمه مسافرت در خارج از مرزهای این سرزمین پهناور هم بتوانید از وجود پوشش ها و هزینه های درمانی کرونا بهره مند گردید.

تصویر

پوشش بیمه کرونای سامان برای سفرهای خارج از کشور

دریافت وام با بیمه کرونا

جدا از سایر پوشش ها و هزینه های درمانی مختلفی که در شرکت بیمه گر سامان وجود دارد؛ شما می توانید از دریافت وام در کنار بیمه کرونایی و پوشش های مختلف آن استفاده کنید. با این وام بخشی از خسارت های احتمالی خویش را جبران می کنید. در صورت از دست دادن شغل و کسب و کار خویش با دریافت وام بیمه کرونای سامان می توانید جبران مافات نموده و برای خود شغل دیگری را دست و پا کنید.

معافیت مالیاتی بیمه کرونا

بیماری کرونا نیز با شیوع و همه گیری خود در زمره سایر بیماری های خاص دیگر همچون سرطان و… قرار گرفته است. کسانی که به این بیماری مبتلا گشته اند؛ تا سقف ۳۰ میلیون تومان معافیت مالیاتی دارند. این اقدام شرکت بیمه گر سامان خود مزیت چشمگیری به شمار می آید.

اعطای پلاسمای خون به بیماران کرونایی

یکی از امتیازات قابل توجه که شرکت بیمه گر سامان را متولی بیمه کرونا در نظر گرفته؛ طرح اعطای پلاسمای خون به بیماران کرونایی است. این شرکت بیمه با در نظر گرفتن حس مسئولیت اجتماعی در راستای کمک به این قشر از افراد که به ویروس کرونا مبتلا گشته اند؛ حامی و پشتیبان طرح اعطای پلاسمای خون بوده است.

مرخصی استعلاجی با بیمه کرونا

در صورت مثبت بودن تست کرونا، به کلیه کارکنان کسب و کارهای کوچک، مرخصی استعلاجی داده می شود. پرداخت هزینه های مربوط به مرخصی استعلاجی به عهده شرکت بیمه گر سامان می باشد. بیمه کرونای سامان به ازای هر روز مرخصی استعلاجی، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان را به بیمه گزاران پرداخت می کند.

خسارت فوت بیمه کرونای سامان

اگر خدای نکرده فرد بیمه گر بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست بدهد؛ بیمه کرونای سامان مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را در جهت جبران خسارت های فوت بیمه گر مربوطه به ذی نفعان آن فرد پرداخت می نماید.

بیمه کرونا در این دوران تاریخ ساز برای تمامی مردم می تواند یک پشتوانه خوب و مناسبی به شمار آید. شما می توانید با خرید بیمه کرونای سامان از سایت بیمه دات کام از مزیت ها و پوشش های بی نظیر آن استفاده نمایید.

برای خرید بیمه کرونای سامان، وب سایت اینترنتی بیمه دات کام همه روزه با پشتیبانی ۲۴ ساعته در هر زمان و مکانی در خدمت شماست. با خرید بیمه کرونای سامان می توان بخشی از دردها و هزینه های درمانی خود را در این خصوص التیام بخشید. بهتر است نام بیمه دات کام را به خاطر بسپارید تا در صورت تمایل بتوانید تنها با ورود به این وب سایت اینترنتی اقدامات لازم را در جهت خرید بیمه کرونا ی مربوطه به عمل آورید. خدمات و پوشش های لازم میزبان شما هستند.

تصویر

خرید آنلاین بیمه کرونا برای جبران خسارات این ویروس

خرید بیمه کرونا ی سامان در یک چشم بهم زدن

اگر طی این دوران سخت، بخواهید راه نجاتی برای خود داشته باشید،خرید بیمه کرونا یاریگر شما در این زمینه خواهد بود. برای این منظور کافیست:

  • وارد وبسایت بیمه دات کام شوید.
  • در بخش استعلام بیمه کرونای سامان در وب سایت اینترنتی بیمه دات کام با درج اطلاعات لازم و تکمیل فرم های مربوطه بتوانید از وجود طرح ها و پوشش های بسیار زیاد و شایان توجه بیمه کرونای سامان استفاده نمایید.
  • پرداخت هزینه ها به صورت آنلاین، استعلام بیمه کرونا، مشاهده جدول محاسبه بیمه کرونا و بسیاری از اطلاعات دیگر در این وب سایت اینترنتی وجود دارد.
  • شما می توانید به صورت غیر حضوری در یک چشم بهم زدن وارد سایت بیمه دات کام شده و نسبت به خرید بیمه کرونای سامان اقدامات لازم را صورت بخشید. به این ترتیب، شما قادر به استفاده از پوشش های بیمه ای و سرمایه گذاری این شرکت بیمه خواهید بود.

برگرفته از مجله بیمه دات کام ( https://bimeh.com/mag )

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (283 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (107 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (78 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (61 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (54 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (54 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (43 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (37 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (32 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
سلفی زیبا و جذاب مریم کاویانی، مرضیه سریال فاصله ها و پسر خوش چهره و چشم رنگی‌اش+عکس رونمایی کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ از تیپ و استایل متفاوتش در پشت صحنه/ کارشون واقعا سخته+عکس نگاهی به گوشه شیک خانه نسرین مقانلو و رونمایی از بوفه زیبا و لوکسش/ اصیل و ایرانی پسند+عکس تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده