دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

داماد کینه‌جو، خانواده همسرش را به رگبار بست 

چهارشنبه، 24 آبان 1402
کد خبر: 362606
ساعد نیوز: مرد جوانی به دلیل اختلاف خانوادگی، صبح چهارشنبه در یکی از محله‌های شهر گیلانغرب خانواده همسرش را به گلوله بست و براثر این حادثه تاکنون 2 نفر جان خود را دست داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایرنا، مرد جوانی به دلیل اختلاف خانوادگی، صبح چهارشنبه در یکی از محله‌های شهر گیلانغرب خانواده همسرش را به گلوله بست و براثر این حادثه تاکنون 2 نفر جان خود را دست داده‌اند.

مرد جوانی به دلیل اختلاف خانوادگی، صبح چهارشنبه در یکی از محله‌های شهر گیلانغرب خانواده همسرش را به گلوله بست و براثر این حادثه تاکنون 2 نفر جان خود را دست داده‌اند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گیلانغرب در رابطه با جزییات این خبر افزود: صبح امروز (ساعت هشت صبح) در یکی از محلات گیلانغرب مرد جوانی که از همسرش جدا شده، همسر سابق و پدر همسرش را به گلوله بست و از محل متواری شد.

«شیدا نوربخش» افزود: داماد سابق این خانواده پس از اقدام به این تیراندازی با مراجعه به درب منزل پدر همسر سابق خود، مادر همسر خود را نیز به گلوله بست.

او گفت: بر اثر این حادثه همسر سابق و مادر همسرش تاکنون به دلیل وخامت حال فوت کرده و پدر همسر داماد ضارب نیز حالش وخیم است.

وی با بیان اینکه ضارب پس از این جنایت از محل متواری شده است، افزود: ماموران انتظامی بلافاصله در محل حضور یافته، هم اکنون منطقه تحت کنترل و اقدامات لازم در جهت دستگیری قاتل آغاز شده است.

  برچسب ها: قتل داماد

2 پسندیدم 3 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
فلانی
8 ماه پیش

حتما اذیتش کردن
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استوری تسلیت و همدردی بازیگران با حمید گودرزی برای فوت مادرش+عکس/ از پوریا پورسرخ و ژیلا صادقی تا نعیمه نظام‌دوست و پژمان بازغی
تصاویر زیبایی از احسان علیخانی، مجری برنامه "جوکر 2"، در کنار پدر و مادرش/ آقای مجری انگار بیشتر شبیه مادر گرامیشونن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟
(عکس) 3 شجریان در یک قاب/ استاد آواز ایران، محمدرضا شجریان+ همایون شجریان + دختر همایون/ چه پدر و دختری
ترجمه تخصصی متن
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «دیگ جادویی»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
خوشگلاسیون بازیگر و کشتی‌گیر هالیوودی د راک توسط دخترانش / این ووروجک ها راک رو با گلیتر یونی کورنی اکلیلی کردن 😂 فقط خنده های پدرشون
ترجمه تخصصی کتاب