دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / موفقیت / کسب و کار /

دانه های جادویی بادام من را به خانه آرزوهایم رساند 

سه شنبه، 08 آذر 1401
ساعدنیوز : چندین سال بود که چشمم به دنبال خرید یک خانه ویلایی بود که با قیمت بالایی که داشت خرید آن خانه برای من تبدیل به یک آرزو شده بود تا اینکه با حوزه بادام آشنا شدم و کسب و کار خود را در این زمینه آغاز کردم به طور شگفت انگیزی این محصول موجب پولسازی و ثروتمند شدن من شد و در عرض چند ماه توانستم خانه رویایی ام را بخرم .

چندین سال بود که چشمم به دنبال خرید یک خانه ویلایی بود که با قیمت بالایی که داشت خرید آن خانه برای من تبدیل به یک آرزو شده بود تا اینکه با حوزه بادام آشنا شدم و کسب و کار خود را در این زمینه آغاز کردم به طور شگفت انگیزی این محصول موجب پولسازی و ثروتمند شدن من شد و در عرض چند ماه توانستم خانه رویایی ام را بخرم با توجه به این که این محصول انواع مختلفی دارد چند نوع پر فروش آن را بیان می کنم.

بادام سنگی تلخ

به طور واضح می توان گفت بادام سنگی تلخ دارای خواص فراوانی می باشد لذا این محصول طرفداران زیادی دارد، امروزه در سراسر جهان درختان بادام سنگی به وفور کشت می شوند. از میوه آن یعنی بادام برای مصارف خوراکی استفاده می شود البته قیمت بادام سنگی تلخ به کیفیت و دستچین بودن محصول بستگی دارد. باید خاطر نشان کنم که بادام سنگی در دو نوع تلخ و شیرین وجود دارد. بادام سنگی به سبب داشتن مواد مغذی فراوان می تواند یک میان وعده فوق العاده خوشمزه و مقوی باشد. چون از آن به عنوان مواد اولیه در تهیه دسر، فالوده، کیک و شیرینی، انواع حلوا و همچنین تزئین غذاها مثل انواع پلو استفاده می شود.

بادام سنگی صادراتی

بادام سنگی صادراتی در بین سایر مغزیجات موجود در بازار، از ویتامین e بالایی بهره مند است به عبارتی در بین خوراکیهای مغزدار و گیاهی، بادام سنگی به عنوان منبع این ویتامین شناخته شده است. لذا این مورد، طیف کارایی گسترده تری را برای محصول رقم می زند و منجر می شود تا روغن، اسانس، کرم و سایر فرآورده های طبیعی و صنعتی از بادام سنگی مورد توجه تولیدکنندگان موردنظر قرار بگیرد. نیاز به مواد طبیعی و شیمیایی مکمل برای رشد عالی بیشتری را داشته باشد، طبعا از نظر قیمتی در رنج بالا عرضه خواهد شد.

بادام سنگی درجه یک

بادام سنگی درجه یک کلسیم کافی نیز دارد و به همین دلیل با مصرف روزانه چند عدد بادام می توان از ذخیره کلسیم در بدن مطمئن شد و از استخوان ها و دندان هایی سلامت و محکم برخوردار بود. لذا، خوردن بادام به تمام افراد خصوصاً به کودکان بسیار توصیه می شود یا خوردن بادام شیرین می توان از کارکرد قلب و مغز و کبد اطمینان کامل داشت زیرا بادام تقویت کننده این اندام ها در بدن می باشد. بنابراین می توان بهترین نمونه از بادام سنگی درجه یک را در میزان بالا و با قیمت و نرخ بسیار مناسب و ارزان خریداری نمود و در وقت لزوم تعداد بادام را شکست. از مغز بادام بسیار تازه و خوشمزه و شیرین به صورت تنقلات و در کنار آجیل و خشکبار دیگر و یا به عنوان تزئین بر انواع دسر و یا در انواع غذا از خلال و پودر بادام استفاده نمود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC