دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

دانلود قسمت 19 سریال سرگیجه نسخه کامل - دانلود سریال سرگیجه قسمت 19 نوزدهم با حجم رایگان 

دوشنبه، 01 خرداد 1402
دانلود قسمت 19 سریال سرگیجه با حجم نیم بها در ادامه مطلب. دانلود سرگیجه قسمت 19، دانلود قسمت نوزدهم سریال سرگیجه، خرید قانونی قسمت 19 سریال سرگیجه، دانلود قسمت جدید سریال سرگیجه قسمت 19 در ادامه مطلب امکانپذیر است.

قسمت 19 سریال سرگیجه قسمت نوزدهم در دوشنبه روز 1 خرداد ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. برای دانلود سریال سرگیجه قسمت 19 در ادامه با ما همراه باشید. پیشنهاد می کنیم این اپیزود از این سریال جذاب را از دست ندهید چرا که اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد.

********************************

برای دانلود قسمت نوزدهم سریال سرگیجه روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 19 سریال سرگیجه

********************************

درباره قسمت 19 سریال سرگیجه

پیش از بررسی و دانلود قسمت 19 سریال سرگیجه بد نیست نیم نگاهی داشته باشیم به آنچه در قسمت‌های اخیر این سریال پربازیگر و جذاب اتفاق افتاده است.

همانگونه که احتمالاْ‌ مشاهده کرده‌اید جلال از پریسا می‌خواهد آدرس خانه صمدی را به کیومرث بدهد. پیمان نیز لوکیشن جدیدی دریافت می‌کند. از سوی دیگر در حالیکه پیمان عازم محل اختفای فریبا و آرتین شده، وقوع اتفاقاتی باعث تغییر اوضاع می‌شود. اگر از علاقه‌مندان این سریال هستید پیشنهاد می‌کنیم قسمت نوزدهم سریال سرگیجه را از دست ندهید چرا که اتفاقات غیرمنتظره‌ای در انتظارتان خواهد بود.

به‌جز حضور بازیگران محبوب و سرشناس، درام و داستان هیجان‌انگیز آن دیگر امتیاز قابل توجه سریال سرگیجه به شمار می‌آید. درامی خانوادگی که با تعلیق‌های داستانی جذاب مخاطب را نه تنها جذب می‌کند بلکه پیش‌بینی‌های او را بارها و بارها ناکام گذاشته و به قول معروف به تماشاگر رو دست می‌زند!

برای دانلود قسمت 19 سریال سرگیجه در کیفیت‌های مختلف با ترافیک نیمه رایگان روی لینک بالا (ابتدای مطلب) کلیک کرده و این اپیزود را در کیفیت دلخواه مشاهده نمایید.

زمان پخش قسمت نوزدهم سریال سرگیجه 19

اگر سوالاتی از قبیل «قسمت 19 سریال سرگیجه کی پخش می شود» یا «قسمت 19 سرگیجه را از کجا ببینیم» در ذهن‌تان نقش بسته، در پاسخ باید گفت که قسمت 19 سریال سرگیجه در روز دوشنبه 1 خرداد ماه در شبکه نمایش خانگی و سایت‌هایی چون نماوا، فیلیمو و سریالینو منتشر می شود. برای دانلود و تماشای این قسمت روی لینک ابتدای صفحه کلیک کرده و آن را در کیفیت دلخواه دانلود نمایید.

گفتنی است علاوه بر این قسمت، می‌توانید با مراجعه به سایت سریالینو، نسخه کامل هر کدام از قسمت‌های سریال سرگیجه (قسمت 1 تا 19) که مدنظر دارید را با ترافیک نیم‌بها و با سرعت بسیار بالا دریافت نمایید.

عوامل و بازیگران سریال سرگیجه قسمت 19

بدون شک حضور بازیگران مطرح توانمند یکی از نقاط قوت این سریال خوش‌ساخت به حساب می‌آید. بهرنگ توفیقی نیز که کارگردانی صاحب سبک محسوب می‌شود و پیش از این تجربه ساخت سریال پرطرفدار آقازاده را در کارنامه دارد بار دیگر توانایی خود در فیلم‌سازی به نمایش گذاشته است. در ادامه بیشتر با عوامل و بازیگران سریال سرگیجه آشنا خواهیم شد.

  • بازیگران: حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، شبنم مقدمی، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، میلاد معیری و شایسته سجادی

  • کارگردان: بهرنگ توفیقی

  • تهیه‌کننده: مهدی بدرلو

  • نویسندگان: محمد منعم، همایون حجازی

  • تدوین: حمید نجفی راد

  • فیلمبردار: بهنام کریمی

  • عکاس: محسن کرمانی

دانلود قسمت 15 سریال رهایم کن

علاوه بر سریال سرگیجه، سریال‌های بسیار جذاب و پرطرفدار دیگری در شبکه نمایش خانگی در حال پخش هستند. مجموعه‌هایی از جمله رهایم کن، آکتور، سیاه چاله، نیوکمپ، منتالیست، قهوه ترک، ناتو و ...

شما می‌توانید برای دانلود سریال و فیلم مدنظر خود از میان این سریال‌ها و ده‌ها فیلم و سریال جذاب دیگر به سریالینو مراجعه نمایید و فیلم یا سریال مدنظر خود را با ترافیک نیم‌بها، لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید.

سریال عاشقانه رهایم کن یکی از سریال‌های پرطرفدار این روزهای شبکه نمایش خانگی است که بازیگران نام آشنایی چون محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، یوسف تیموری و ... در آن به هنرمندی پرداخته‌اند. برای دانلود قسمت جدید این سریال (و همچنین قسمت‌های قبلی) به لینک زیر مراجعه کنید.

********************************

برای دانلود قسمت پانزدهم این سریال روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 15 سریال رهایم کن

********************************


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 07 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
حیات وحش ؛ مستند حیات وحش حیوانات / شکار موش توسط مار سمی
جشن تولد متفاوت و جنگلی پریناز ایزدیار و ست کردن لباس و کیک با رنگ سبز باصفای محیط/ چه لوکیشن زیبایی برای عکاسی انتخاب کرده+عکس
ترجمه تخصصی کتاب
(ویدئو) نجم الدین شریعتی همراه مصطفی راغب و بقیه بازیگران در اربعین در کربلا
کتابخانه شیک و جذاب پردیس پورعابدینی، بازیگر آقازاده/ آرامش وصف‌ناپذیر و ستودنی کتابخانه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(ویدئو) سکانس خنده دار و عالی عقد ساعد سهیلی در فیلم «پول و پارتی» / طعنه به گلزار میزنه یعنی؟! فقط حرکات چشماش عالیه😂😂
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
کتاب خوب بخوانیم ؛ معرفی کتاب عاشقانه پنج قدم فاصله