دانلود معرفی و آموزش استفاده از نرم افزار APKPure

  دوشنبه، 30 تیر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
دانلود معرفی و آموزش استفاده از نرم افزار APKPure
APKPure برنامه کاربردی و یک مارکت خارجی با پشتیبانی از زبان پارسی برای گوشی اندرویدی میباشد و جایگزینی مناسب برای پلی استور گوگل است. توسط برنامه APKPure اگر دسترسی پلی استور توسط گوگل برای کاربران ایرانی مسدود شود و یا اپلیکیشنی برای کشور شما از طریق پلی استور در دسترس نباشد، به راحتی میتوانید آنرا توسط این برنامه بروزرسانی و دانلود کنید.

معرفی نرم افزار

APKPure روزانه میزبان میلیون ها کاربر است و تقریبا غیر ممکن است که برنامه ای را در آن جستجو کنید و نتیجه ی مورد نظرتان را پیدا نکنید ضمن آنکه بر اساس استفاده و تجربه ی شخصی نویسنده بروزرسانی های منتشر شده برای اپلیکیشن ها در پلی استور، در کسری از ثانیه در APKPure نیز قابل دریافت هستند. در واقع نکته ای که در این بین وجود دارد این است که اپلیکیشن APKPure نه تنها نسخه ی موبایلی وب سایت آن است، بلکه یک مارکت کامل نیز به حساب می آید چرا که لیست اپلیکیشن های نصب شده در گوشی مورد بررسی APKPure قرار خواهد گرفت و همانند مارکت پلی استور، در صورت وجود بروزرسانی می توانید اپلیکیشن های خود را آپدیت کنید.

Apkpure برخلاف همتایان خود، تنها یک دانلود کننده ی صرف نیست. بلکه با وارد کردن نام یا آیدی یا لینک هر اپلیکیشن، این وب سایت اقدام به دانلود تمام پروفایل اپلیکیشن مورد نظر می کند و علاوه بر لینک دانلود، اسکرین شات ها، توضیحات انگلیسی، و تمامی اطلاعات دیگری که در پلی استور موجود است را نیز برای شما به وب سایت خود منتقل می کند تا بتوانید بدون مشکلات تحریم یا لودنشدن سایت یا تصاویر، به طور کامل قادر به استفاده از برنامه ها و اطلاعات آن ها باشید. آرشیو و دیتابیس Apkpure به قدری کامل است که می توانید با کلیک روی نام تولید کننده ی برنامه یا بازی مورد نظر، به دیگر اپلیکیشن های تولید شده توسط آن تیم نیز دسترسی داشته باشید. دیگر نیاز نیست با وارد کردن لینک پلی استور در وب سایت هایی همچون EvoziApkDownloader تنها به لینک دانلود فایل مورد نظرتان بسنده کنید. به کمک Apkpure می توانید به اسکرین شات ها و توضیحات فایل ها نیز دسترسی داشته باشید تا اپلیکیشن های مورد نظرتان را با اطمینان و با آگاهی بیشتری دانلود کنید. این وب سایت دارای محدودیت زمانی در لینک های تبدیل شده نیست و اپلیکیشن هایی که توسط شما یا دیگر کاربران تبدیل می شوند، در سرورهای این سایت باقی می مانند. از همین رو می توانید تنها با جستجوی بخشی از نام برنامه نیز، اپلیکیشن مورد نظرتان را پیدا کنید. برتری دیگری که Apkpure نسبت به وب سایت های دیگر دارد تبدیل پروفایل اپلیکیشن های پولی است. به طوری که اگرچه لینک دانلودی در کار نخواهد بود، اما تمام اطلاعات، اسکرین شات ها و... را در اختیار شما قرار خواهد داد که امری بسیار کارآمد برای برخی کاربران خواهد بود.

نقاط قوت:

  • امکان دانلود اپلیکیشن ها و بازی های پلی استور
  • قابلیت جستجو
  • امکان به روز رسانی اپلیکیشن ها
  • رابط کاربری ساده
  • دسته بندی اپلیکیشن ها و بازی ها
  • قابلیت حذف اپلیکیشن ها
  • امکان نصب فایل های XAPK

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن نقطه ضعفی ندارد

آموزش نرم افزار

برنامه APKPure جزو یکی از بهترین جایگزین های گوگل پلی استور به شمار می رود و قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این برنامه از رابط کاربری ساده بهره می برد و کار با آن بسیار آسان است. اپلیکیشن ها و بازی های موجود در برنامه APK Pure در بخش های جداگانه قابل دسترسی هستند.

تصویر

برنامه APKPure این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به لیست اپلیکیشن ها و بازی ها بر اساس دسته بندی های مختلفی دسترسی داشته باشند. بدین منظور تنها کافیست تا به بخش Categories مراجعه کنید.

تصویر

برنامه APK Pure قابلیت به روز رسانی اپلیکیشن ها را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران می توانند با مراجعه به تب Updates از به روز رسانی های منتشر شده برای اپلیکیشن های موجود در گوشی خود مطلع شوند و نسبت به آپدیت اپلیکیشن های دلخواه خود اقدام نمایند.

تصویر

برنامه APKPure از قابلیت جستجو نیز بهره می برد. بنابراین کاربران می توانند به راحتی به جستجو بازی و یا اپلیکیشن مورد نظر خود بپردازند. برنامه APK Pure اطلاعات کاملی در رابطه با هر یک از اپلیکیشن ها در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

تصویر

از سوی دیگر کاربران می توانند با مراجعه به بخش Comments به نظرات سایر کاربران در رابطه با اپلیکیشن مورد نظر دسترسی داشته باشند و یا نظر خود را ثبت نمایید. برنامه های مرتبط و مشابه با اپلیکیشن مورد نظر نیز در بخش Related نمایش داده می شوند.

تصویر

از دیگر ویژگی های برنامه APKPure می توان به امکان حذف اپلیکیشن ها اشاره کرد. بدین منظور آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کرده سپس گزینه App Uninstall را انتخاب کنید. بدین ترتیب لیستی از اپلیکیشن های نصب شده بر روی گوشی شما نمایان می شود و می توانید به راحتی اپلیکیشن مورد نظر خود را حذف نمایید.

تصویر

یکی از کاربردی ترین ویژگی های برنامه APK Pure مربوط به امکان نصب فایل های XAPK می شود. همان طور که مطلع هستید به منظور اجرای برخی از بازی های اندرویدی نیاز به دانلود جداگانه دیتای آن ها خواهید داشت. در حالی که در فایل هایی با فرمت XAPK فایل نصبی و دیتا با یکدیگر در یک فایل قرار می گیرند. به دلیل عدم امکان نصب فایل با فرمت XAPK توسط اندروید، به یک اپلیکیشن مخصوص نیاز خواهید داشت. برنامه APKPure این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند نسبت به نصب فایل های XAPK توسط این برنامه اقدام نمایند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (541 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (449 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (208 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (187 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (122 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (31 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (14 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (10 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر) حضور رهبر انقلاب پای صندوق رأی بدون عصا و ایستاده و سرحال در سن 85 سالگی / چون تو را نوح است کشتیبان، غم مخور (6 نظر)
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...