دانلود معرفی و آموزش استفاده از نرم افزار Aviary

  سه شنبه، 31 تیر 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
دانلود معرفی و آموزش استفاده از نرم افزار Aviary
Aviary یکی از برنامه‌های حرفه ای در زمینه ویرایش عکس‌های شماست که با استفاده از قابلیت‌های ویژه و کلیدی خود طرفداران بسیاری در سراسر جهان به دست آورده است. به علاوه کارایی ساده و روان از دیگر مزیت‌های این ویرایشگر حرفه ای است.

معرفی نرم افزار

هم اکنون اگر به گوگل استور یا اپ استور مراجعه کنید و به دنبال اپلیکیشن های باشید که برای ویرایش و ادیت عکس ارائه شده اند، تقریبا با صدها برنامه مختلف رو به رو می شود. اما کدامیک از این برنامه ها کیفیت بهتری دارند و می توانند نیازهایتان را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند؟ شک نداشته باشید که یکی از این دسته اپلیکیشن ها، برنامه Aviary یا آویاری است.

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی مختصر اپلیکیشن Aviary پرداخته و قابلیت های اصلی و جالب این برنامه را برایتان شرح دهیم. Aviary بر روی هر سه سیستم عامل اندروید، iOS و ویندوزفون قابل اجرا است. کاربران نیاز ندارند که برای استفاده از این نرم افزار یک اکانت بسازند. حتی خبری از راهنما در این نرم افزار نیست چون استفاده از آن فوق العاده ساده است. صفحه اصلی یک عکس پیش فرض دارد که می توانید ابزار ها را روی آن یک به یک استفاده کنید تا با نحوه عملکرد هر ابزار آشنا شوید. در صفحه اصلی نرم افزار آخرین عکس های ذخیره شده شما نمایان است اما برای مشاهده عکس های بیشتر می توانید روی Browse تپ کنید. این نرم افزار همچنین این امکان را فراهم کرده که به صورت مستقیم از طریق همین نرم افزار عکس بگیرید و سپس آن را ویرایش کنید.

دسترسی های برنامه Aviary

  • دسترسی کامل به اینترنت
  • دریافت اطلاعات از اینترنت
  • مشاهده اتصالات شبکه
  • دسترسی بر بستر گوگل
  • دسترسی به کارت حافظه و در صورت نیاز تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه
  • ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
  • کنترل لرزش
  • دسترسی به خدمات پرداخت

نقاط قوت

  • رایگان بودن
  • رابط کاربری ساده و زیبا
  • قابلیت های بسیار متنوع
  • امکان اضافه مردن استیکر و متن به عکس

نقاط ضعف

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف محسوسی ندارد

آموزش نرم افزار

اپلیکیشن Aviary شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می شود که هر دوی آن ها به رایگان عرضه شده اند. آویاری یک برنامه ویرایش عکس قدرتمند است که بدون تردید توجه شما را هم جل می کند. نام اصلی و کامل این برنامه Photo Edited by Aviary است اما ما آن را با نام Aviary می شناسیم.

تصویر

اپلیکیشن Aviary افکت های متنوعی را در اختیارتان قرار می دهد و چندین و چند قاب پیش فرض و بسیار زیبا دارد که کاربر بنا به سلیقه شخصی خود می تواند از آن ها استفاده کند. امکان چرخش، برش یا تغییر سایز عکس از هم از دیگر قابلیت هایی است که توسط برنامه Aviary ارائه می شود. جای تعجبی ندارد که اپلیکیشن مذکور امکاناتی نظیر تنظیم کنتراست، میزان روشنایی عکس، حرارت رنگ ها و غیره را هم ارائه کند.

تصویر

یکی دیگر از ویژگی ها یا قابلیت های جالب برنامه آویاری مربوط به امکان اضافه کردن نوشته های جالب به عکس و ایجاد عکس نوشته های زیبا می شود بدین منظور آویاری فونت های مختلفی را ارائه کرده است که کاربر بنا به سلیقه شخصی خود می تواند از آن ها استفاده کند. قابلیت اضافه کردن استیکرهای فان (Fun) به عکس ها هم از دیگر ویژگی های برنامه ویرایش عکس Aviary محسوب می شود.

تصویر

برنامه Aviary امکان انجام تغییراتی همچون سفید کردن دندان، از بین بردن قرمزی چشم و سایر ادیت های ریز این چنینی را هم ارائه می کند که بی شک برای هر کاربری حائز اهمیت هستند. رابط کاربری برنامه هم در هر دو نسخه اندرویدی و آی او اسی بسیار ساده و زیبا طراحی شده است. بنابراین اگر به دنبال یک برنامه ویرایش عکس مناسب برای گوشی خود هستید، برنامه Aviary را فراموش نکنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (541 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (430 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (204 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (145 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (122 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (31 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (14 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر) حضور رهبر انقلاب پای صندوق رأی بدون عصا و ایستاده و سرحال در سن 85 سالگی / چون تو را نوح است کشتیبان، غم مخور (6 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (5 نظر)
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 15 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 15 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 15 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 15 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 15 تیر 1403 + فیلم
پزشکی قانونی پس از 5 سال نظر داد: مرد همسرکش، جنون دارد
فال ابجد روزانه جمعه 15 تیر 1403
نام واقعی الهام حمیدی که اصلش زیباتر است/ خانم بازیگر یک عمر اشتباه خودش را معرفی کرد
مهمترین مساله پیش روی نهمین رئیس جمهوری ایران چیست؟
رشد مشارکت به سود پزشکیان است یا جلیلی؟
همسر رهبر معظم انقلاب: من خواهر آقای هاشمی رفسنجانی هستم/ترفند خلاقانه رهبر و همسرشان برای دیدن هاشمی رفسنجانی در زندان سیاسی
بتول خانم یک تنه آمار مشارکت روستا را بالا برد / رای‌های خاموشی که در مغازه کوچکش زنده کرد
عجیب ترین تابستانی که با برف و یخبندان آغاز شد! برف و سرمای تابستان 3 نفر را کشت
جشن فارغ‌التحصیلی پزشکان آینده کنار امام رضا(ع) + فیلم و عکس
رونمایی از فونت اختصاصی دانشگاه شریف با هدف ارتقای هویت بصری
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...