دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

دانلود نمونه قرارداد پيمان انجام 

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1397
کد خبر: 5564
ساعد نیوز: در این بخش مطالبی برای آشنایی با قرارداد پيمان انجام و همچنین فایل word و pdf نمونه قرارداد آن، برای استفاده علاقه مندان قرار داده شده است.

قرارداد پيمان انجام

پیمان به مجموعه مدارک و اسناد مندرج در ماده ۲ موافقتنامه، شامل مشخصات اصلی پیمان، موضوعیت پیمان، مبلغ پیمان و مدت آن و همچنین مشخصات طرفین، گفته می شود. قسمت عمده پیمان را شرایط عمومی و خصوصی آن تشکیل می دهد. شرایط عمومی پیمان تعهدات عام و تبعی غیر قابل تغییری هستند که بر پیمان حاکم می باشند. رعایت شرایط عمومی پیمان در تمامی قراردادهای پیمانکاری الزامی است. شرایط عمومی چارچوب کلی را تشکیل می دهد که شامل وظایف و حقوق و تکالیف کارفرما و پیمانکار می شود. قرارداد های پیمانکاری با هر موضوعی که باشند باید از شرایط عمومی مربوط به موضوع خود پیروی نمایند. شرایط خصوصی با در نظر گرفتن شرایط و وضعیت کار تنظیم می شود و به تکمیل شرایط عمومی می پردازد. مواد مندرج در شرایط خصوصی نباید شرایط عمومی را نقض کند.

در این نوع قراردادها کارفرما به فردی گفته می شود که به امضای قرارداد پیمان می پردازد. در واقع وی انجام عملیات موضوع پیمان را به همراه تمامی اسناد و مدارک لازم پیمان به طرف پیمانکار واگذار می کند. هر نماینده قانونی و جانشین قانونی کارفرما نیز در حکم شخص کارفرما هستند.

 طرف دیگری که به امضای قرارداد می پردازد پیمانکار نامیده می شود و می تواند در قالب شخصیت حقیقی یا حقوقی باشد. وی موضوع پیمان را بر اساس پیمان بر عهده می گیرد. هر جانشین یا نماینده قانونی پیمانکار نیز حکم خود پیمانکار را دارد.

فایل word نمونه قرارداد پيمان انجام

فایل pdf نمونه قرارداد پيمان انجام


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله !
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی