دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / دانلود سوالات / زبان / زبان انگلیسی / IELTS /

دانلود سوالات آزمون آیلتس بخش Speaking (سری سوم) 

چهارشنبه، 06 تیر 1397
کد خبر: 9012
ساعد نیوز: آیلتس آزمونی بین المللی است که جهت مهاجرت و مسافرت و تحصیل در کشورهای اروپایی مورد نیاز است. جهت اینکه شخص بتواند در کشورهای خارجی بتواند ارتباط برقرار کند باید بتواند با اشخاصی که

آیلتس IELTS که برگرفته از سرواژگان (International English Language Testing System) به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است، یکی از باارزش‌ترین آزمون‌های زبان انگلیسی هم‌اکنون است که در سراسر جهان برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده‌است و از این نظر در برابر تافل، آزمون آمریکایی قرار می‌گیرد. این آزمون به دست دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

آزمون speaking آیلتس

دانش داوطلب در صحبت کردن عمومی و موضوعی با مصاحبه کننده در عرضه ۱۱ تا ۱۴ دقیقه بررسی و ارزشیابی می شود. از نظر برخی ها، یکی از سخت ترین بخش های آزمون است. چرا که شما می بایست با یک مصاحبه کننده در موضوعات مختلف صحبت کنید و نظرات خود را نیز از جنبه های مختلفی ساپورت و develop‌ کنید. در این بخش نیز همانند بخش نوشتاری، اهمیتی ندارد که شما منطقی و عقلایی صحبت کنید. مهم آن است که بتوانید درست و دقیق و بدون اشکالات گرامری حرف بزنید و از جنبه های مختلف به یک موضوع نگاه کرده و نظر خود را بیان کنید. مثلا از شما سوال می شود که چه غذایی دوست دارید . بهترین جایی که دیدید کجا بوده است یا دوست داریددر آینده در چه کسب و کاری فعال شوید. تمام صحبت هایی که در ۳ بخش زیر ارائه می کنید، ضبط می شود تا توسط ۲ ممتحن، بررسی و نمره دهی شود.

در Part1 از شما خواسته می شود که به پرسش های عمومی درباره خود و خانواده پاسخ دهید. این قسمت ۴ تا ۵ دقیقه به طول می انجامد و پاسخ به برخی از پرسش ها در حد یک کلمه یا یک جمله خواهد بود.

در Part2 به شما کارتی داده می شود که موضوعی روی آن نوشته شده است و شما ۲ دقیقه وقت دارید که درباره آن موضوع فکر کنید و ظرف ۵ دقیقه درباره ان صحبت کنید.

در Part3، درباره موضوعی که در part2 مطرح شده بود، از شما سوالاتی پرسیده می شود که می بایست ظرف ۴ تا ۵ دقیقه به آن پاسخ دهید. تفاوت بخش دوم با سوم این است که در بخش دوم،‌تنها شما هستید که صحبت می کنید و مصاحبه کننده، وارد بحث به شما نمی شود.

 

دانلود سوالات آزمون آیلتس به همراه کلید آزمون(۱۱)

دانلود سوالات آزمون آیلتس به همراه کلید آزمون(۱۲)

دانلود سوالات آزمون آیلتس به همراه کلید آزمون(۱۳)

دانلود سوالات آزمون آیلتس به همراه کلید آزمون(۱۴)


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
سابمیت مقاله چیست؟
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک