دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / دانلود سوالات / کارشناسی ارشد / گروه علوم انسانی /

دانلود سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی سال 1400 

یکشنبه، 10 مرداد 1400
کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) دوره‌ای از آموزش عالی است که علاقه مندان پس از کسب مدرک کارشناسی میتوانند با شرکت در آزمونی که هر سال از طرف سازمان سنجش برگزار میشود در این مقطع شروع به تحصیل کنند.

دانشجویان برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باید در آزمون علمی شرکت کنند و چنانچه موفق به کسب رتبه مناسب شوند میتوانند در این مقطع شروع به تحصیل کنند البته لازم به ذکر است که دانشجویان استعداد درخشان برای ادامه تحصیل می توانند کارشناسی ارشد بدون کنکور شرکت کنند که در صورت صلاح دید دانشگاه بدون آزمون وارد این مقطع می شوند. همچنین بسیاری از دانشگاههای غیرانتفاعی و آزاد نیز دانشجویان را بدون ازمون و صرفا از طریق سوابق تحصیلی پذیرش میکند اما شما برای پذیرش در دانشگاههای دولتی باید در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنید.

طول دوره کارشناسی ارشد

کسب دانشنامه (مدرک) در این مقطع بسته به دانشگاه، برنامه ریزی آموزشی و میزان فشردگی آموزش و پژوهش معمولاً نیازمند یک تا سه سال تحصیل پس از دوره کارشناسی است. این دوره گاهی پژوهشی، گاهی آموزشی-پژوهشی و گاهی آموزشی ارائه می شود.

در پایان دوره های پژوهشی یا آموزشی-پژوهشی دانشجو باید با ارائه پایان نامه یا تز ایده ها و نتایج تحقیقات خود را انتشار دهد و این امر از طریق تدوین پروپوزال صورت می پذیرد و در واقع بعد از تصویب پروپوزال و تأیید نهایی موضوع، مرحله نگارش پایان نامه آغاز می شود.

آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در نوبت صبح روزهای چهارشنبه ۶ مرداد ماه، پنجشنبه ۷ مرداد ماه و جمعه ۸ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ در ۳۶۷ حوزه امتحانی اصلی و ۱۷۹ شهر سراسر کشور و رقابت ۶۳۴ هزار و ۵۴ داوطلب برگزار شد.

در روز اول (چهارشنبه ۶ مرداد ماه) آزمون کارشناسی ارشد آزمون ۳۴ رشته شناور و با تعداد داوطلب ۷۲ هزار و ۳۰۶ داوطلب و در روز دوم (پنجشنبه ۷ مرداد ماه) آزمون ۳۴ رشته امتحانی با ۳۰۵ هزار و ۹۱۳ داوطلب برگزار شد.

روز سوم (جمعه ۸ مرداد ماه) آزمون ۶۳ رشته امتحانی و با ۲۵۵ هزار و ۸۳۵ داوطلب برگزار شده است. اکنون در این بخش از ساعد نیوز سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 رشته زبان و ادبیات فارسی را برای علاقه مندان قرار داده ایم شما میتوانید سوالات را از این بخش دانلود و مطالعه فرمایید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟