دانلود و آموزش کار با نرم افزار ریما RIMA

  چهارشنبه، 30 مهر 1399   زمان مطالعه 12 دقیقه
دانلود و آموزش کار با نرم افزار ریما RIMA
بانک صادرات ایران در راستای ارتقای امنیت خدمت‌ رسانی مبتنی بر کارت‌های الکترونیکی (پیشگیری از عواقب سرقت رمزهای کارت)، امکان صدور رمز اول و دوم کارت به صورت یکبار مصرف (پویا) را فراهم کرده است.

سامانه ریما صادرات چیست؟

باتوجه به افزايش اقبال مشتريان به انجام تراكنش های غيرحضوری و اينترنتی ، سارقان سايبری نيز با روش هايی نظير فيشينگ ، فارمينگ و كِی لاگرها اطلاعات محرمانه و مالی مشتريان را هدف سوء استفاده قرار داده اند و به همین منظور بانک صادرات برای حفظ حقوق و رضايت مشتریان، با توسعه سامانه ها و كانال های ارتباطی در راستای سهولت دسترسی به خدمات بانكی و گسترش بانكداری الكترونيك و بهره مندی مشتريان از خدماتی دقيق ، سريع و ايمن گام برداشته است.

با ریما:
+در هرجا از دستگاه خود و هر نرم افزاری باشید تنها کافیست تا انگشت خود را از راست به چپ بکشید تا ریما فعال شود و قابلیت های خود را بلافاصله در اختیار شما قرار دهد.
+دیگر نیازی به بیرون آمدن از نرم افزارها برای اجرای نرم افزارهای دیگر به صورت همزمان،نیست!
+با یک اشاره لیستی از مهمترین نرم افزارهای خود،مورد استفاده ترین نرم افزارهای دستگاه خود را مشاهده خواهید کرد و همچنین به لیست تمامی نرم افزارهای خود دسترسی پیدا خواهید کرد.
+با یک لمس می توانید از قسمت ناتیفیکیشن ها نرم افزارهای مهم خود را اجرا کنید و نیازی به بیرون آمدن از دیگر نرم افزارها نخواهد بود!

قابلیت های ریما:
+ نمایش در ناتیفیکیشن و فعال سازی نرم افزار از طریق ناتیفیکشن
+امکان دسته بندی نرم افزارها به صورت مهمترین ها و مورد استفاده ترین ها
+نمایش لیست کامل نرم افزارهای دستگاه
+فعال سازی با لمس کششی هوشمند(با کشیدن انگشت خود از راست به چپ ریما فعال خواهد شد)
+لرزش هنگام فعال سازی
+اجرا در هر زمان و هر مکان از دستگاه
+سازگاری با تمامی دستگاه ها

فعال سازی ریما صادرات در موبایل های اندرویدی

نکات و پیش نیازها

  • پبرای استفاده از نرمافزار رمز یک بار مصرف، کاربر باید ساعت و تاریخ تلفن همراه خود را روی حالت خودکار پtime and date Automatic پتنظیم کند. برای این کار می تواند در بخش مربوط به تنظیمات پSettings پگوشی خود، تنظیمات روز و تاریخپtime and Date پگوشی را بر روی حالت خودکار قرار دهد. حتماً تنظیمات گوشییی روی حالت خودکار تنظیم شییود. اگر تنظیمات زمان و تاریخ دسییتگاه کاربر روی حالت خودکار نبا شد، این برنامه به در ستی کار نخواهد کرد و رمزهای تولید شده برای کارتهای بانکی نامعتبر خواهد بود.
  • .نسخه اندروید تلفن همراه باید باالتر از API19 ، 2.4 باشد.
  • .تلفن همراه شما نباید ROOT شده باشد.
  • .شماره تماس وارد شده در درگاه برای دریافت توکن باید با شماره تماس وارد شده برروی نرم افزار هنگام ثبت نام یکسان باشد.

مراحل نصب و فعال سازی :

1. دانلود و نصب برنامه

شما می توانید برنامه رمزپویا صادرات را از سایت رسمی بانک صادرات و یا از وبسایت ایران اپ به آدرس برنامه رمزپویا ریما صادرات دانلود و سپس بر روی گوشی همراه خود نصب کنید.

تصویر

2. ورود به برنامه

پس از نصب برنامه اندروید برروی گوشی، کاربر می تواند برنامه »رمز یک بار مصرف« را اجرا کند. بعد از اجرای برنامه ، کاربر تصویر زیر را مشاهده خواهد کرد. در مرحله اول، ثبت نام صورت می پذیرد. دقت شود گوشی به اینترنت متصل باشد.

در این مرحله کاربر رمز خود را تعریف می کند. رمز باید حداقل 6 کاراکتر و شامل حداقل یک حرف بزرگ انگلیسی، حداقل یک عدد، و همچنین یکی از کاراکتر های خاص باشد. در صورتی که در رمز همه این موارد رعایت شده باشد، کاربر وارد مرحله بعد می گردد.

تصویر

3. تایید شماره موبایل

در این مرحله الزم است کاربر شماره موبایل خود را وارد نماید و دکمه ارسال پیامک را لمس کند. یک کد تایید از طریق پیامک برای کاربر ارسال می گردد.

تصویر

4. وارد کردن کد تایید

الزم است کاربر کد تایید دریافتی را در محل مربوطه وارد کند و دکمه تأیید را لمس نماید. کاربر مدت زمان مشخصی فرصت دارد تا کد دریافت شده را وارد نماید، در غیر اینصورت کد تایید منقضی میگردد. پس از این مرحله، فرآیند ثبت نام تکمیل می گردد. از این مرحله به بعد کاربر می تواند به صورت آفالین و بدون اتصال گوشی به اینترنت بقیه مراحل را انجام دهد.

تصویر

5. ورود مجدد به برنامه

پس از اتمام مراحل ثبت نام ،کاربر در هربار باز کردن برنامه صفحه ورود را مشاهده خواهد نمود. در این بخش کاربر میتواند نحوه ورود خود به برنامه را انتخاب کند. کاربر میتواند یکی از روشهای »ورود با اثر انگشت« و یا رمز را برای ورود به برنامه »رمز یک بار مصرف« انتخاب نماید.

تصویر

6. ورود با اثر انگشت

اگر گوشی شما حسگر اثر انگشت داشته باشد از این امکان پشتیبانی می کند.برای این کار کاربر در ابتدا با لمس دکمه ورود با اثر انگشت و ورود رمز خود اقدام به تعریف اثر انگشت می نماید.

پس از تعریف اثر انگشت می تواند از این به بعد علاوه بر رمز عبور عادی، برای ورود آسان با اثر انگشت نیز اقدام نماید. در این حالت کافی است انگشت خود را برروی سنسور گوشی قرار دهد.

توجه : در صورت ورود اشتباه رمز و یا اثر انگشت بیش از سه بار کاربر مجددا وارد صفحه ثبت نام می شود و مراحل ثبت نام از اول باید صورت پذیرد. این تعداد قابل تغییر می باشد.

تصویر

7. ثبت توکن های رمز یکبار مصرف

. پس از ورود، کاربر وارد صفحه تعریف رمز یک بار مصرف می شود. همانطور که مشاهده می شود در این صفحه رمز دریافتی از طریق درگاه )خودپرداز( و رمز دریافتی از طریق پیامک از کاربر دریافت می شود.

  • کاربر می تواند با مراجعه به خود پرداز های بانک مربوطه، و انتخاب گزینه فعال سازی رمز اول یا دوم یک بار مصرف، رمز مورد نظر خود را فعال نماید. در این مرحله، یک توکن دو بخشی شامل ۸ کاراکتر که از طریق رسید بانکی و مابقی آن از طریق پیامک به کاربر تحویل داده شده است، می بایست در محل مربوطه وارد شود
  • پس از ورود رمزهای دریافتی با لمس کلید ثبت ، هر 60 ثانیه یک رمز جدید تولید خواهد شد که در برنامه قابل مشاهده است
  • پس از ورود رمزهای دریافتی با لمس کلید ثبت ، هر 60 ثانیه یک رمز جدید تولید خواهد شد که در برنامه قابل مشاهده است .

تصویر

8. دریافت رمزهای یک بار مصرف

پس از ثبت توکن ها برای رمز اول یا دوم یک بار مصرف ، رمز های یک بار مصرف 60 ثانیه ای تولید خواهد شد. برای رمز دوم نیز به همین صورت، رمز های دریافتی از درگاه و پیامک وارد و ثبت می شود و رمز دوم یک بار مصرف تولید می گردد.

ب. فعال سازی ریما صادرات در موبایل های آیفون ios

نکات و پیش نیازها:

  • برای استفاده از نرمافزار رمز یک بار مصرف، کاربر باید ساعت و تاریخ تلفن همراه خود را روی حالت خودکار تنظیم کند. برای این کار می تواند در بخش مربوط به تنظیمات Settings گوشی خود و در منوی عمومی Generalتنظیمات روز و تاریخtime and Date گوشی را بر روی حالت خودکار قرار دهد. حتماً تنظیمات گوشییی روی حالت خودکار تنظیم شییود. اگر تنظیمات زمان و تاریخ دسییتگاه کاربر روی حالت خودکار نبا شد، این برنامه به در ستی کار نخواهد کرد و رمزهای تولید شده برای کارتهای بانکی نامعتبر خواهد بود
  • .نسخه iOS تلفن همراه باید باالتر از 0.8 باشد.
  • تلفن همراه شما نباید ROOT شده باشد .
  • شماره تماس وارد شده در درگاه برای دریافت توکن باید با شماره تماس وارد شده در نرم افزار هنگام ثبت نام یکسان باشد.

مراحل و نصب فعال سازی

1. دانلود و نصب برنامه

شما می توانید برنامه رمزپویا صادرات را از سایت رسمی بانک صادرات و یا از وبسایت ایران اپ به آدرس برنامه رمزپویا صادرات، دانلود و سپس بر روی گوشی همراه خود نصب کنید.

تصویر

2. ورود به برنامه

پس از نصب برنامه برروی گوشی، کاربر می تواند برنامه »رمز یک بار مصرف« را اجرا کند. بعد از اجرای برنامه ، کاربر تصویر زیر را مشاهده خواهد کرد. در مرحله اول، ثبت نام صورت می پذیرد.

در این مرحله کاربر رمز خود را تعریف می کند. رمز باید حداقل 6 کاراکتر و شامل حداقل یک حرف بزرگ
انگلیسی، حداقل یک عدد، و همچنین یکی از کاراکتر های خاص باشد. در صورتی که در رمز همه این موارد رعایت شده باشد، کاربر وارد مرحله بعد می گردد.

تصویر

3. تایید شماره موبایل

در این مرحله الزم است کاربر شماره موبایل خود را وارد نماید و دکمه ارسال پیامک را لمس کند. یک کد تایید از طریق پیامک برای کاربر ارسال می گردد

4. وارد کردن کد تایید

لازم است کاربر کد تایید دریافتی را در محل مربوطه وارد کند و دکمه تأیید را لمس نماید. کاربر مدت زمان مشخصی فرصت دارد تا کد دریافت شده را وارد نماید، در غیر اینصورت کد تایید منقضی میگردد. پس از این مرحله، فرآیند ثبت نام تکمیل می گردد.

تصویر

5. ورود مجدد به برنامه

پس از اتمام مراحل ثبت نام ،کاربر در هربار باز کردن برنامه صفحه ورود را مشاهده خواهد نمود. در این بخش کاربر میتواند نحوه ورود خود به برنامه را انتخاب کند. کاربر میتواند یکی از روشهای »ورود با اثر انگشت« و یا رمز را برای ورود به برنامه »رمز یک بار مصرف« انتخاب نماید.

ورود با استفاده ازاثر انگشت ویا تشخیص چهره:

کاربر در ابتدا با لمس دکمه ورود با اثر انگشت اقدام به تعریف اثر انگشت یا چهره خود می نماید و پس از تعریف اثر انگشت یا چهره می تواند از این به بعد عالوه بر رمز عبور عادی، برای ورود آسان با اثر انگشت یا تشخیص چهره نیز اقدام نماید. در این حالت کافی است انگشت خود را برروی سنسور گوشی قرار دهد یا چهره خود را مقابل گوشی قرار دهد.

ورود با استفاده از رمز:

کاربر از طریق رمز تعریف شده در مرحله ثبت نام می تواند اقدام به ورود به برنامه نماید. رمز باید حداقل 6 کاراکتر و شامل حداقل یک حرف بزرگ انگلیسی، حداقل یک عدد، و همچنین یکی از کاراکتر های خاص باشد.

توجه : در صورت ورود اشتباه رمز و یا اثر انگشت بیش از سه بار کاربر مجددا وارد صفحه ثبت نام می شود و مراحل ثبت نام از اول باید صورت پذیرد. این تعداد قابل تغییر می باشد.

تصویر

6. ثبت توکن های رمز یکبار مصرف

پس از ورود، کاربر وارد صفحه تعریف رمز یک بار مصرف می شود. همانطور که مشاهده می شود در این صفحه رمز دریافتی از طریق درگاه )خودپرداز( و رمز دریافتی از طریق پیامک از کاربر دریافت می شود.

  • کاربر می تواند با مراجعه به خود پرداز های بانک مربوطه، و انتخاب گزینه فعال سازی رمز اول یا دوم یک بار مصرف، رمز مورد نظر خود را فعال نماید. در این مرحله، یک توکن دو بخشی شامل چند کاراکتر که از طریق رسید بانکی و مابقی آن از طریق پیامک به کاربر تحویل داده شده است، می بایست در محل مربوطه وارد شود.
  • پس از ورود رمزهای دریافتی با لمس کلید تولید رمز یکبار مصرف، هر 60 ثانیه یک رمز جدید اول یا دوم بسته به انتخاب کاربر در ATM تولید خواهد شد که در برنامه قابل مشاهده است.
  • افزودن توکن جدید با عالمت +امکانپذیر می باشد.

تصویر

سوالات رایج

آیا فعال سازی سامانه رمز پویا بانک صادرات کاملا غیرحضوری است؟

خیر.شما برای دریافت کد فعال سازی رمز پویا نیاز به مراجعه حضوری به دستگاه خودپرداز صادرات دارید.

من گوشی هوشمند ندارم.آیا میتوانم باز هم از سامانه ریما بانک صادرات استفاده کنم؟

خیر.در حال حاضر ارائه سرویس رمز گویا در بانک صادرات صرفا از طریق گوشی هوشمند و با نصب اپلیکیشن قابل انجام می باشد.

امکان تغییر زمان تغییر خودکار رمز پویا وجود دارد؟

بله.شما میتوانید این کار را از منوی تنظیمات اپلیکیشن ریما انجام دهید.

آیا نسخه اپلیکیشنی برای آیفون هم ارائه شده است؟

بله

آیا این امکان وجود دارد که در نرم افزار ریما به صورت همزمان چندین کارت بانک صادرات ایران تعریف کرد؟

بله، این گونه مشتریان می توانند با مراجعه به خودپرداز کارت هایشان را داخل ریما اضافه کنند، یعنی هر کارت را جداگانه وارد خودپرداز کنند و گزینه فعال سازی رنز دوم پویا را انتخاب کنند و کارت جدید به ریما اضافه می شود.

چرا برای فعال کردن رمز پویا نیاز به احراز هویت است؟

اطلاعات مربوط به رمز دوم پویا اطلاعات بسیار حساسی است و کسی که این رمز و سایر اطلاعات کارت نظیر CVV2 را در اختیار داشته باشد، می تواند از حساب مشتری سوء استفاده کند، بنابراین نیاز است که در شبکه بانکی مجددا احراز هویت و اطمینان نسبت به شماره موبایل ثبت شده، حاصل شود و مشتری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به رمز دوم اعلام آمادگی کند

آیا اتباع خارجی نیز می توانند از رمز دوم پویا استفاده کنند؟

هر شخصی که در حال حاضر کارت بانک صادرات ایران را داشته باشد، می تواند رمز دوم پویا را دریافت کند.

در صورتی که رمز عبور ریما را فراموش کردیم، چه باید کرد؟

باید مجددا اپلیکیشن را نصب و فعال سازی کرد.

آیا روی یک گوشی می توان برای دو یا چند نفر نرم افزار ریما را نصب کرد؟

خیر

آیا برای استفاده از نرم افزار «ریما» وجود شبکه یا اینترنت الزامی است؟

اتصال به اینترنت تنها در مرحله ثبت نام در «ریما» نیاز است و بعد از ثبت نام و دریافت کد فعالسازی می توان به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت، کارتها را ثبت نمود و یا رمز پویا (یکبار مصرف) دریافت کرد

آیا در نرم افزار «ریما» می توان مانده حساب گرفت یا انتقال وجه انجام داد؟

خیر؛ نرم افزار «ریما» فقط رمز پویا (یکبار مصرف) تولید می کند.

آیا برای بانک های دیگر هم می توان از نرم افزار «ریما» بانک صادرات ایران استفاده کرد؟

این نرم افزار در حال حاضر برای بانک های کشاورزی، آینده و موسسه اعتباری نور قابل استفاده است.

با توجه به اینکه تلفن همراه پدرم هوشمند نیست، آیا می توانم برای پدرم روی گوشی هوشمند خودم فعال سازی را انجام بدهم؟

روی هر گوشی فقط می توان برای یک نفر فعال سازی را انجام داد.

آیا برای همه حساب هایم باید به صورت جداگانه رمز پویا (یکبار مصرف) بگیرم؟

رمز پویا (یکبار مصرف) مربوط به کارت بوده که باید برای هر کارتی به صورت جداگانه از طریق خودپرداز عملیات فعال سازی رمز پویا (یکبار مصرف) را انجام داد. همه کارت های صادرات خود را میتوانید در نرم افزار «ریما» با زدن علامت (+) ثبت کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حضور بدون تشریفات پسر رهبر معظم انقلاب در جلسه اولیاء و مربیان مدرسه فرزندشان+عکس (216 نظر) (عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (10 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) تعجب نگهبانان کره‌ای از زیرشلواری و زیرپیراهنی ناطق نوری! / آقا فرمودند: من فکر کردم اگر بیست روز شما این جا بمانید به کجا می‌رسید (5 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در نوشتن مشق پسرش به طور برعکس برای رد گم کُنی و متوجه نشدن معلمش حماسه آفرید+ویدیو/ مامانا ایده بگیرین 😂 (4 نظر) رونمایی از ورژن دخترانه حامد آهنگی: خانمها آقایون اینم سحر دختر نازم!😂+فیلم (3 نظر) (فیلم) سربازی که صحنه رابطه نامشروع فرح و فریدون جوادی را دید، مغازه هدیه گرفت!!! (3 نظر) خلاقیت منحصربفرد کارگر بلوچی در اختراع تراکتور با قدرت حمل 200 کیلو آجر+ویدئو/ با پراید وانت معاوضه میشه😂 (1 نظر) استقبال عجیب دانش آموزان دختر از شهردار زنجان+عکس/ به صف شدن دختران برای تعظیم؟ (1 نظر) آوازخوانی زیبا و بی‌نظیر علی طولابی برای ژاله صامتی/ با صدای بهشتیش ترکوند!+ویدیو (1 نظر) خلاقیت خنده دار اوستای بنا در ساختن خانه با ستونی که به زمین وصل نیست+ویدیو/ مغز نیست که از هر رگش یه هنر میریزه😂 (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) دزدی از غرفه ویتنام و ترکیه در نمایشگاه کتاب تهران / فرهنگی‌ترین رویداد کشور در تیررس دله دزدها! (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) چادر نماز گل گلی بهاره رهنما که با سر کردن آن روز دختر را اینگونه تبریک گفت+عکس/ چقدر این پوشش بهش میاد
دیگران می‌خوانند   
اسامی خاص فرزندان بازیگران معروف و معانی آنها دور دور هادی چوپان با موتور سنگین در شهر+ فیلم رونمایی نهال از کلاه صورتی که از رهبر انقلاب هدیه گرفت+ویدیو نوه های ناز و زیبای زری خوشکام از دخترش لیلا حاتمی، بانوی اصیل و باکلاس سینمای ایران+عکس فال ابجد روزانه شنبه 29 اردیبهشت 1403 رونالدو و جورجینا در ساحل دریای‌سرخ+ عکس تغییرچهره زمین تا آسمون برادر ناتنی جومونگ بعد 18 سال در جشن تولد دخترش+عکس اقدام تحسین برانگیز شهرداری شیراز در زیباسازی شهر با درختان خشکیده/ هنر یعنی این! +عکس آخرین عکس عاشقانه لیلا حاتمی و مادرش قبل از فوت زری خوشکام+جزئیات تشییع عکس دیده نشده از بازیگر فیلم مست عشق با روسری/ هانده ارچل مسلمان شد؟ سحر قریشی هم به سندرم محمدرضا گلزار مبتلا شد!+فیلم نگاهی به باغ تالار عروسی خاص و هوش پران شیدا خلیق تازه عروس سینمای ایران جذابیت خاص پیراهن دنباله دار آیشواریا، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن/ چه گرد و خاکی هم به پا کرده😍 نگاهی به اولین روز مادر شدن زری خوشکام و خوشحالیش از به دنیا آمدن لیلا حاتمی+عکس/ روحش شاد لباس عروس خاص و دنباله دار شیدا خلیق و دسته گل ساده ولی با کلاسش / به به چه عروسی آخرین دورهمی 4 نفره خانواده نسرین مقانلو قبل از فوت پسرش در رستوران به صرف شام+عکس/ و قابی که توسط خانم بازیگر ثبت شد برخورد متواضعانه و جالب مجید واشقانی با یک دختر بچه که کیک خودش رو به آقای بازیگر داد+ویدیو/ ماشین لاکچری آقازاده هفت سر اژدها رو دیدین؟ نگاهی به مراسم عروسی زری خوشکام و علی حاتمی، پدر و مادر هنرمند لیلا حاتمی+عکس/ روح هر دوشون شاد و یادشون گرامی صبحانه ساده و بدون تجملات آیت الله هاشمی رفسنجانی روی میزناهار خوری همراه با مادر و پسرانشان+ عکس/ فقط چای و سنگگ طعنه خنده دار نیما شعبان‌نژاد به عکاسان در یک مراسم برای ژست گرفتن کنار هدیه بازوند+ویدئو/ مگه زن و شوهری اومدیم شباهت باورنکردنی و جالب نرگس محمدی به برادر چشم رنگیش در این سلفی دلنشین خواهر برادری+عکس سرنوشت خانم دکتر تبریزی که دستور قتل شوهرش را داد اطلاعیه جدید زندان اصفهان درباره توماج صالحی زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت + عکس و جزئیات مراسم خاکسپاری حضور رهبر معظم انقلاب در آرامگاه سعدی در شیراز+ویدیو/ رهبری فرهنگ دوست و علاقمند به شعر علت نیامدن شهاب حسینی در اکران مست عشق چه بود+ویدئو ماجرای بازگشت از تبریز در برف برای رسیدن به نوروز آرزوی دست‌نیافتنی هوتن شکیبا، کاراکتر حبیب در لیسانسه ها درباره بازی در یک نقش! (عکس) تصاویری از ظاهر امروزی دختران مهران مدیری و فاطمه گودرزی در سریال دردسرهای والدین / چقدر بزرگ شدن ... دو وزنه‌بردار ایرانی با هم ازدواج کردند +‌ عکس تواضع و فروتنی حسن یزدانی قهرمان کشتی در حضور رئیس جمهور + عکس اولین عکسی که مهران غفوریان با دخترش هانا گرفت / تصویر جالب اولین روز بابا شدن آقای بازیگر (عکس) بازیگر «آمنهوتپ سوم» سریال یوسف پیامبر بعد 20 سال در کنار جمشید هاشم پور (فیلم) رفتار جالب جواد عزتی با کوچکترین دختر طرفدارش / محبوب و مردمی مثل جواد عزتی پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان سلیمی‌نمین، فعال اصولگرا: رهبری مخالف حذف اصلاح‌طلبان از انتخابات بودند، اما برخی جریانات اصولگرا بر این خواسته اصرار کردند فیلم لحظه شروع سیلاب در بلوار نماز مشهد را ببینید /آب، این‌گونه سیل شد نقشه زن جوان برای سرقت بی ام دبلیوی خواستگار 60 ساله اش عکس‌های «یانگوم» در کنار پدر و مادر واقعی‌اش به مناسبت «روز والدین» آماده‌باش و هشدار مدیریت بحران برای بارندگی‌های شدید در 7 استان
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه شنبه 29 اردیبهشت 1403
آخرین عکس عاشقانه لیلا حاتمی و مادرش قبل از فوت زری خوشکام+جزئیات تشییع
اطلاعیه جدید زندان اصفهان درباره توماج صالحی
زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت + عکس و جزئیات مراسم خاکسپاری
سرنوشت خانم دکتر تبریزی که دستور قتل شوهرش را داد
ماجرای بازگشت از تبریز در برف برای رسیدن به نوروز
آرزوی دست‌نیافتنی هوتن شکیبا، کاراکتر حبیب در لیسانسه ها درباره بازی در یک نقش!
پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان
سلیمی‌نمین، فعال اصولگرا: رهبری مخالف حذف اصلاح‌طلبان از انتخابات بودند، اما برخی جریانات اصولگرا بر این خواسته اصرار کردند
نقشه زن جوان برای سرقت بی ام دبلیوی خواستگار 60 ساله اش
آماده‌باش و هشدار مدیریت بحران برای بارندگی‌های شدید در 7 استان
مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ...
ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم
پشت پا زدن به حقوق 10 هزار یورویی ؛ دکتر طناز بحری از آمستردام تا زابل + فیلم
کشف عجیب‌ترین پرترۀ «ناپلئون» با قدمت 200 سال روی یک در چوبی+ تصاویر