دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

دانش‌آموز خبرساز ورامینی از مدرسه اخراج نشده بود! 

چهارشنبه، 20 دی 1402
کد خبر: 370590
ساعد نیوز: آموزش و پرورش ورامین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دانش‌آموز ورامینی بستری شده در بیمارستان از مدرسه اخراج نشده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایرنا، خبری امروز در رسانه‌ها منتشر شده که معاون یک مدرسه با پافشاری بر اخراج یک دانش آموز کلاس اولی از مدرسه‌ای در ورامین، موجب شد این کودک دچار اضطراب و ضربه روحی شده و برای مدتی طولانی در بیمارستان بستری شود که در این راستا آموزش و پرورش ورامین اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی انتشار خبری مبنی بر اخراج و بستری شدن دانش آموز ورامینی در ICU بیمارستان، صحت ماجرا بررسی شد و اعلام می‌شود که دانش‌آموز اخراج نشده است.

در بخشی دیگر این اطلاعیه‌ای عنوان شده است: این دانش‌آموز از اتباع است و به دلیل تکرار پایه و ضعف تحصیلی، در طول سال مورد توجه ویژه‌ قرار گرفته است تا ضعف آموزشی او جبران شود. بر همین اساس، اهتمام خاص مدرسه بر اساس آیین‌نامه اجرایی و وظایف انسانی، همراه کردن اولیا برای تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموز بوده اما پس از آخرین حضور اولیای دانش‌آموز، روز بعد از آن، وی را به مدرسه نفرستادند.

آموزش و پرورش ورامین تصریح کرده است: اقدام قانونی و قضایی به دلیل نشر خبر غیرواقع و کذب حتی پس از اخطار مقامات نظارتی، برای آموزش و پرورش محفوظ است.


1 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ترجمه تخصصی متن
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست