دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

دعوای شدید "مهران غفوریان" با همسرش! / سکانسی از سریال طنز «نیسان آبی» + ویدیو دیدنی 

سه شنبه، 01 آبان 1403
ساعدنیوز: سکانسی از سریال طنز «نیسان آبی» با هنرمندی "مهران غفوریان" را در این مطلب مشاهده می‌کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، مهران غفوریان زادهٔ 3 شهریور 1353 بازیگر و کارگردان کشورمان است. وی فارغ‌‌التحصیل رشتهٔ نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است و با بازی در مجموعه لبخند سوم وارد عرصهٔ بازیگری شد. وی در سال 1380 با کارگردانی مجموعهٔ زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

او بازیگری را به کارگردانی مسعود رشیدی با مجموعهٔ طنز لبخند سوم آغاز کرد و خیلی زود به عرصهٔ کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال 1376، برنامهٔ گل‌ها و پس از آن، حرف تو حرف را ساخت و سپس در سال 1377، با مهران مدیری هم بازی شد. سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام «هژیرها» معروف شده بود. بعد از آن، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی برای پخش هر شب سریال در تلویزیون شد. با موفقیت این مجموعه، وی اقدام به ساخت سری دوم و سوم آن کرد. غفوریان، سپس در سال 1382 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام "ورود ممنوع" کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد. پس از آن، وی بیشتر به بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام من پلیس نیستم ساخت. تا اینکه در سال 1395، در هنگام ساخت سریال همسایه‌ها پس از شکستن پای آرش معیریان، کارگردان سریال، و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را بر عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز کرد.

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور یکی از مجموعه هایی است که همزمان با فیلمبرداری قسمت های باقیمانده از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شد.

نیسان آبی داستان خانواده دو باجناق به نام های رضا خرسند و جمشید قاسم پور را روایت می کند که از کودکی با هم دوستان صمیمی بوده و تا به امروز در کنار یکدیگر مانند برادر زندگی کرده اند.

رضا و جمشید همیشه دوست داشتند تا با خواهران دوقلو ازدواج کنند تا اینکه با زری و پری آشنا شده و زندگی مشترک خود ر ا آغاز کردند. مشکلات و دردسرهایی که برای این دو خانواده ایجاد می شود موقعیت های طنز جالبی ایجاد می کند که مورد توجه مخابان قرار گرفته است.

در سریال نیسان آبی مهران غفوریان، حسین یاری، بهناز جعفری، یکتا ناصر، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، جمشید هاشم پور، حسام نواب صفوی، علیرضا خمسه، گیتی قاسمی، یوسف صیادی و ... نقش آفرینی کرده اند.

سکانسی از سریال طنز «نیسان آبی» با هنرمندی "مهران غفوریان" را در این مطلب مشاهده می‌کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
عمو رشید در نقش زن اشکان اشتیاق / چه دلبری میکنه این رشید؛ خیلی تو نقش فرو رفته + ویدئو
مراحل سابمیت مقاله
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
(ویدئو) امین حیایی تندیس طلایی جوکر را با خودش به خانه برد و جایزه مالی را اهدای ساخت مدرسه کرد/ فقط تحسین و تشویق حامد آهنگی و غلامرضا نیکخواه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی