ساعدنیوز
ساعدنیوز

درباره سایت یوسی پابجی بیشتر بدانید!

  دوشنبه، 22 شهریور 1400   کد خبر 167425
درباره سایت یوسی پابجی بیشتر بدانید!
ساعدنیوز: اگر با بازی پابجی موبایل آشنایی داشته باشید، می‌دانید که افزایش مهارت و هیجان نبردهای آن ارزشمند و حائر اهمیت است. به طوری که میلیون‌ها بازیکن پابجی به دنبال خرید یوسی پابجی موبایل هستند تا سطح بازی خود را در بازی افزایش دهند. در این مقاله همراه شما هستیم تا برترین وبسایت فروش یوسی پابجی موبایل را در ایران معرفی کنیم.

اگر با بازی پابجی موبایل آشنایی داشته باشید، می دانید که افزایش مهارت و هیجان نبردهای آن ارزشمند و حائر اهمیت است. به طوری که میلیون ها بازیکن پابجی به دنبال خرید یوسی پابجی موبایل هستند تا سطح بازی خود را در بازی افزایش دهند. البته این مورد تا سال پیش برای ایرانیان با مشکلات بسیاری همراه بود و افراد باید پروسه ای طولانی و دشوار را برای خرید یوسی پابجی طی می کردند. در این مقاله همراه شما هستیم تا برترین وبسایت فروش یوسی پابجی موبایل را در ایران معرفی کنیم. دیگر نیاز نیست برای خرید یوسی پابجی، صدها هزار تومان پول واسطه پرداخت کنید!

وبسایت یوسی پابجی موبایل در حال حاضر بهترین فروشگاه خدمات یوسی پابجی موبایل در ایران به شمار می رود و تا به حال به هزاران کاربر ایرانی خدمات رسانی کرده است. این وبسایت باعث ایجاد نوعی تحول بزرگ در خرید درون برنامه ای پابجی موبایل شده و کاربران پابجی موبایل را از پرداخت پول های نجومی به واسطه ها خلاص کرد. به طوری که کاربران پابجی موبایل می توانند یوسی پابجی های مورد نیاز خود را از فروشگاه یوسی پابجی موبایل خریداری کنند تا ضمن مشاهده کیفیت و سرعت در خدمات رسانی، از پرداخت پول های اضافی نیز بی نیاز باشند. ابتدا نگاهی به توضیحات بازی پابجی موبایل و کاربرد یوسی در آن بیندازیم.

بازی پابجی موبایل به اختصار

تصویر

امروزه صنعت بازی های ویدئویی و دیجیتالی در جهان چندین غول دارد که هر کدام صدها میلیون کاربر به پلتفرم های خود جذب کرده اند. پابجی موبایل (PUBG Mobile) در حال حاضر یکی از این غول ها است و قطعا یکی از بهترین بازی های ویدئویی مختص گوشی موبایل در تاریخ به شمار می رود. این بازی به حدی محبوبیت دارد که بیش از 100 میلیون کاربر تا به حال این بازی را از گوگل پلی دانلود و نصب کرده اند و بیش از 400 میلیون کاربر این بازی را در پلتفرم های مختلف بازی می کنند.

پابجی مخفف پلیر آن نونز بتل گراندز (Player Unknowns Battle Ground) است و سبک بازی بقاء دارد. امروزه مطمئنا نبرد بتل رویال بازی پابجی موبایل جزو سه بازی برتر سبک بتل رویال در جهان شمرده می شود. به طوری که روزانه ده ها میلیون نفر، بازی در نبرد بتل رویال پابجی موبایل را تجربه می کنند و به شدت میان کاربران محبوب است. بازیکنان برای دسترسی و خرید تجهیزات مختلف و شرکت در نبردهای ویژه بازی پابجی موبایل، باید یوسی پابجی برای خود جمع آوری کنند. در ادامه به کاربردهای یوسی پابجی در بازی پابجی موبایل اشاره می کنیم.

یوسی پابجی موبایل چیست؟

طراحان بازی پابجی برای دسترسی کاربران به تجهیزات و آیتم های ویژه بازی، نوعی پول درون برنامه ای با نام یوسی (UC) داخل بازی کار گذاشته اند. بازیکنان می توانند با چالش های مختلفی که درون بازی قرار داشته شده، یوسی پابجی موبایل برای خود کسب کنند و به آیتم های مختلف دست بیابند. در داخل بازی نیز مانند دنیای واقعی، بازیکنی که یوسی پابجی بیشتری داشته باشد می تواند تجهیزات بهتر و بیشتری بخرد و در نبردهایی شرکت کند که هر کسی تواناییش را ندارد. برخی از کاربردهای تعریف شده یوسی پابجی موبایل به شرح زیر است:

  • خرید تجهیزات و سلاح های مختلف

در داخل بازی فروشگاهی دیجیتالی در اختیار بازیکنان قرار داشته شده است تا بازیکنان از آن تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنند. البته این تجهیزات رایگان نیست و برای دسترسی به آن ها باید تعداد مشخصی یوسی پابجی موبایل پرداخت شود. اصلی ترین کاربرد یوسی پابجی، همین خرید تجهیزات مختلف برای کاراکتر است. خرید بهترین تجهیزات برای کاراکتر باعث می شود شما بتوانید در بهترین ورژن خود بازی کنید و دیگر برخی محدودیت ها را نداشته باشید.

نبردهای رویال پس پابجی موبایل قسمتی از بازی است که رقابت در آن، میان کاربران محبوبیت بسیاری دارد. زیرا این بخش فقط برای این طراحی شده تا بازیکنان با گذراندن مراحل مختلف و انجام ماموریت ها، جوایز و هدایای مشخص شده را به دست آورند. ابتدا شرکت در این بازی ها کاملا رایگان است و تمام بازیکنان می توانند در آن شرکت کنند؛ اما پس از گذراندن تعدادی مرحله در آن، بازیکن باید مبلغی یوسی پابجی موبایل بپردازد تا بتواند به بخش اصلی و ویژه رویال پس پابجی موبایل برود. بخش اصلی رویال پس، قطعا جوایز و مزایای بیشتری نسبت به اوایل آن خواهد داشت.

فروشگاه یوسی پابجی موبایل

از ابتدای عرضه بازی پابجی موبایل در جهان، خرید یوسی پابجی موبایل ارزان میان کاربران حرکتی بسیار رایج و محبوب بود. اما از همان زمان کاربران ایرانی پابجی مشکلاتی در خرید یوسی داشتند و تقریبا هیچکس حاضر به خرید نمی شد. زیرا خرید یوسی باید به صورت درون برنامه ای صورت می گرفت و واسطه های زیادی وجود داشت. اما ابتدای سال 1400 فروشگاه یوسی پابجی موبایل با هدف رفع این مشکلات و هموار سازی پروسه خرید یوسی پابجی برای کاربران ایرانی، تاسیس شد.

فروشگاه یوسی پابجی موبایل هرگونه نیاز به واسطه را در خرید یوسی پابجی به صفر می رساند. این اتفاق باعث می شود شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه های حواله و واسطه نداشته باشید و بتوانید بدون صرف هزینه واسطه، خرید یوسی را انجام دهید. امروزه وبسایت یوسی پابجی موبایل بهترین فروشگاه یوسی در ایران است و شرکتی کاملا رسمی و ثبت شده دارد. شما می توانید اطلاعات شرکت آن را در وبسایت یوسی پابجی موبایل مشاهده کنید. وبسایت یوسی پابجی دارای چندین بخش مختلف برای کاربران است؛ در ادامه مهم ترین بخش های وبسایت یوسی پابجی را برایتان شرح می دهیم.

بخش پابجی بلاگ

تصویر

از آن جایی که بازی پابجی موبایل یک بازی حرفه ای و پر کاربر است، آموزش دیدن، از مهم ترین کارهایی است که بازیکنان پابجی باید از آن آگاه باشند. اما امروزه که آموزش حرفه ای بازی پابجی موبایل بسیار کم تعداد است و در موارد زیادی کاربردی نیستند، کاربران زیادی به دنبال یک بستر ساده برای آموزش دیدن هستند. پابجی بلاگ یکی از جدیدترین و بهترین رسانه های آموزشی پابجی موبایل است که مطالعه مطالب آن را به شما توصیه می کنیم.

پابجی بلاگ، اولین رسانه آموزشی رایگان پابجی موبایل در ایران می باشد که توسط وبسایت یوسی پابجی به کاربران ارائه شده است. کارشناسان و افراد حرفه ای بازی پابجی موبایل در پابجی بلاگ اطلاعات و ترفندهای حرفه ای بازی پابجی را در پابجی بلاگ بارگزاری می کنند. این مطالب روز به روز آپدیت می شوند و شما می توانید راز ها و ترفندهایی را در پابجی بلاگ فرا گیرید که در هیچ کجای اینترنت قابل یافت نیست. تیم پشتیبانی یوسی پابجی موبایل با آپدیت شدن بازی پابجی، مقالات مربوطه را در پابجی بلاگ مطابق با نسخه جدید تغییر می دهند و هیچ وقت امکان غلط بودن اطلاعات در آن وجود ندارد.

بخش تماس با ما

وبسیات یوسی پابجی موبایل برای فراغ خاطر مشتریان خود، یک تیم پشتیبانی فعال برای پاسخ گویی به شما عزیزان دارد. این تیم پشتیبانی در 7 روز هفته جوابگوی سوالات شما است و می توانید از بخش تماس با ما، با تیم پشتیبانی وبسایت یوسی پابجی موبایل ارتباط برقرار کنید. این تیم متشکل از کارشناسانی حرفه ای و کاربلد است و در صورت بروز هرگونه مشکل در مراحل خرید یوسی پابجی، همگی توانایی رفع آن را دارند. کافی است اطلاعات خودتان را در بخش تماس با ما وارد کنید تا تیم پشتیبانی در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

همچنین می توانید سفارشات و مشکلات خود را از اکانت تلگرام تیم پشتیبانی وبسایت یوسی پابجی پیگیری کنید. چنین سیستمی برای پاسخگویی به شما عزیزان طراحی شده تا نهایت اطمینان را در حین سفارش داشته باشید.

بخش قوانین و مقررات

شما می توانید قوانین وبسایت یوسی پابجی موبایل را از بخش قوانین و مقررات مطالعه کنید تا خرید خود را کاملا مطابق با آن ها انجام دهید. در این بخش تمام نکات مهم در سفارش یوسی پابجی موبایل ذکر شد اند و همگی طبق قوانین جمهوری اسلامی هستند. توصیه می شود قبل از ثبت سفارش به خوبی این بخش را مطالعه کنید تا متوجه اعتبار وبسایت یوسی پابجی شوید.

خرید یوسی از فروشگاه یوسی پابجی موبایل

تصویر

اصلی ترین بخش وبسایت که تمام سفارشات از این بخش ثبت می شوند، بخش یوسی پابجی موبایل است که می توانید نام آن را در منوی وبسایت یوسی پابجی موبایل ببینید. سفارشات یوسی پابجی همگی از این بخش ثبت می شوند و بخش فرم ثبت نام در آن قابل مشاهده است. همچنین می توانید سوالات متداول وبسایت یوسی پابجی و بخشی از آموزش های مهم پابجی بلاگ را در پایین این صفحه نظاره کنید. تکمیل فرم ثبت سفارش نیازمند دانستن برخی نکات مهم است که در متن زیر تمام آن ها را برایتان شرح می دهیم.

فرم ثبت سفارش یوسی پابجی موبایل

تصویر

همانطور که قابل مشاهده است، چند بخش برای وارد کردن اطلاعاتتان در فرم ثبت سفارش قرار داده شده و شما باید تمام آن ها را تکمیل کنید. در دو بخش اول، شما باید بسته یوسی پابجی مورد نظر خود را از میان لیست بسته ها برگزینید و تعداد آن را مشخص کنید. سپس دو بخش بعدی مختص اطلاعات شخصی شما است تا مشخصاتتان وارد سیستم وبسایت شود. در نتیجه نام و شماره موبایل خود را در این بخش ها وارد کنید.

دو بخش آخر نیازمند دقت زیادی از طرف شما است تا واریز یوسی اشتباه انجام نگیرد. شما باید نام پروفایل اکانت پابجی و آیدی کاراکتر خود را وارد کنید تا توسط سیستم تطابق داده شوند. پس از وارد کردن، دقت کنید تا مشخصات کاملا صحیح باشند؛ در صورت هرگونه اشتباه در وارد کردن اطلاعات، یوسی های خریداری شده شما به اکانت اشتباهی واریز می شوند. پس از تکمیل فرم سفارش، باید گزینه ثبت سفارش را بزنید و مبلغ ذکر شده را پرداخت کنید. 2 الی 5 دقیقه پس از پرداخت، شما یوسی پابجی خریداری شده را در اکانت خود مشاهده خواهید کرد.

چرا وبسایت یوسی پابجی موبایل بهترین فروشگاه یوسی ایران است؟

  • واریز یوسی های خریداری شده در سریع ترین زمان

سرعت خدمات رسانی وبسایت یوسی پابجی موبایل در بین فروشگاه های مشابه، مثال زدنی است. زیرا واریز یوسی نهایتا 5 دقیقه پس از پرداخت صورت می گیرد و سریع ترین واریز را بین رقبای خود دارد. دلیل این اتفاق، هوشمند بودن سیستم وبسایت است که یوسی های خریداری شده را بین 2 الی 5 دقیقه به اکانت افراد واریز می کند.

  • دارای نماد اعتماد الکترونیک رسمی

وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور برای کاهش کلاهبرداری ها در اینترنت و امن سازی دنیای دیجیتالی برای مردم، نماد اعتماد الکترونیکی به وبسایت های معتبر می دهد. وبسایت یوسی پابجی نیز دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و شما می توانید اطلاعات این مجوز را به صورت رسمی مشاهده کنید. این امر نشان دهنده این است که فروشگاه یوسی پابجی، شرکتی ثبت شده دارد و می توانید بدون هیچ دغدغه فکری خرید خود را انجام دهید.

  • امکان سفارش در 24 ساعت شبانه روز

شما می توانید سفارشات خود را در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته ثبت کنید و مجددا در 2 الی 5 دقیقه شاهد واریز یوسی به اکانتتان باشید. زیرا وبسایت یوسی پابجی موبایل دارای هوش مصنوعی است و کارکردی کاملا خودکار دارد. پس از پرداخت توسط شما، سیستم به صورت خودکار یوسی خریداری شده را به اکانت شما واریز می کند.

  • امکان پیگیری سفارشات در 7 روز هفته

همانطور که ذکر شد، وبسایت دارای هوش مصنوعی است و طبیعتا احتمال اشتباه وجود دارد؛ گرچه تا به حال سابقه نداشته است. این فروشگاه برای راحتی خیال مشتریان خود، تیم پشتیبانی حرفه ای را تشکیل داده که در 7 روز هفته فعالیت دارند. اگر در مراحل سفارش خود به مشکل برخوردید، می توانید آن را از تیم پشتیبانی پیگیری کنید.

  • عرضه کننده ارزان ترین یوسی در سطح کشور

بر خلاف تصورات، وبسایت یوسی پابجی هیچگونه کارمزدی از مشتریان خود بابت فروش یوسی پابجی طلب نمی کند. بلکه تعرفه ها کاملا مطابق با تعرفه جهانی یوسی پابجی است و با قیمت لحظه دلار در ایران محاسبه می شوند. در واقع تعرفه یوسی ها در حداقل قیمت ممکن هستند و شما دقیقا به قیمت کاربران خارجی خرید خود را انجام می دهید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
مراسم سلام عید نوروز و اهداء سکه توسط فرح پهلوی به همسران مقامات دولتی +عکس/ ولخرجی زن تازه به دوران رسیده زمانی که مردم غرق در فقر و بدبختی بودند! (363 نظر) میزبانی حسن روحانی از سیاستمداران و اقوام در مراسم عید دیدنی در منزل زیبا و ایرانی پسندش+ عکس/ چه مبلمانی، چه فرش هایی، از همه مهمتر چه خونه دلبازی😍 (245 نظر) تلاوت زیبا و دلنشین سوره شمس توسط رهبر معظم انقلاب+ویدئو (235 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای گرم کردن آب حماسه ساز شد/ خسته نباشی هم وطن+ عکس (229 نظر) صبحانه مفصل و رنگارنگ دو نفره رضا گلزار و آیسان خانوم+عکس/از خاویار گرفته تا آواکادو و انار وحشی... (180 نظر) روایتی از هواپیمایی که برای آوردن یک روبان عروسی برای فرح پهلوی از تهران به پاریس رفت! (146 نظر) خلاقیت منحصر به فرد پسر مشهدی با ساخت تریلی حماسه آفرید/ هیلتر هم مغز اینو نداشت!+عکس (139 نظر) رونمایی منوچهر هادی از خواهر و شوهر خواهر پزشکش+ عکس/ به قولی مخ خانواده ایشون هستن که پسرش هم دکتره (138 نظر) مراسم تولد جگرسوز آزاده نامداری در خانه ابدی اش و گریه های دلخراش همسر و پدرش/ روحت شاد+ عکس (121 نظر) خواهر یکتا ناصر سکوتش را شکست (119 نظر) تصویری از عیادت نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا از رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (118 نظر) دو پادشاه یکی از ایران (ناصرالدین شاه) و دیگری از ژاپن (میجی) در یک زمان به اروپا رفتند/ تفاوت ها را بنگرید (117 نظر) اتاق خواب اروپایی و امروزی سانیا سالاری، ارغوانِ سریال دلدادگان با طراحی مدرن+عکس/ انصافا سلیقه خاصی داره! (98 نظر) استوری معنادار شاهین صمدپور برای یکتا ناصر و منوچهر هادی (98 نظر) خنده های رهبر معظم انقلاب به اشعار شاعر طنزپرداز با موضوع آقازاده+ویدئو/ ای صورت و سیرت تو مطلوب، به‌به به‌به به این ژن خوب (88 نظر)
دیگران می‌خوانند   
رونمایی از سفره افطار مفصل و رنگین 6 کیلومتری در مشهد +عکس 12 دروغ شاخداری که پدر و مادرها در بچگی به ما گفتند / خیلی از باورهای کودکیمان حقیقت ندارد و باید با واقعیت رو به رو شد اگر این 10 رفتار را در اولین قرارتان دیدید پا به فرار بگذارید / اگر طرف مقابل این رفتارها را داشت بدون فرد مناسبی برای ازدواج نیست (عکس) خوابیدن محمدرضا گلزار وسط تمرین ورزش / مثل اینکه فشار زندگی متاهلی با آیسان خانم زیاده🤣 جزئیات مسمومیت شدید یک جوان در پی بلعیدن مواد مخدر چهرۀ «خون‌آشام ایتالیایی» بعد از 400 سال بازسازی شد+ عکس مخالفت با بازیگر شدن فریبرز به سبک ژاله صامتی، پریِ سریال زیرخاکی+ویدئو/ اون تیکه معنی کردن چپر چلاغ برا کاوه خیلی خوب بود رونمایی از برادر جوان و قدبلند داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه ها/ جفتشون چقدرم مهربون و خوش استایلن+عکس امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر معظم انقلاب جایی که ابر‌ها زیر پای‌تان شناورند/ پیشنهادی رویایی برای سفر یک روزه در اطراف تهران (ویدئو) مظنون فراری از دست پلیس به خودروی در حال حرکت آویزان شد حرکات با مزه گربه وقتی خودش رو توی آینه میبینه/ چه دیوونه بازی هایی درمیاره+ فیلم واکنش معین به انتشار خبر حضور پنهانی‌اش در ایران/ معین چند بار به ایران آمده؟ هم میز شدن امیر قلعه نویی و علی دایی در ضیافت افطاری در آجودانیه+عکس/ چهره بشاش و شاد هر دو سرمربی سابق و فعلی تیم ملی مبتلا شدن ستاره سادات قطبی به بیماری ناشناخته و دست و پنجه نرم کردن با مرگ+ویدئو عروسی مجلل دختر شاه اینجا برگزار شد!+عکس سلفی عجیب و غریب بهرام رادان با سفره هفت سین ساده در دفتر کارش در دوران مجردی+ عکس/ برا همیناست که میگن ازدوج کنی سر و سامون میگیری غوغای خوانندگی و نوازندگی شهاب حسینی با آهنگ ناصر عبداللهی +ویدئو/عجب صدای قشنگی داره! تصاویری از دوقلوهای ریزه میزه و بانمک یاسمین مقبلی در کنار مادر فضانوردشان (ویدیو) رقصی این چنین در میانه میدانم آرزوست!/ واکنش ماده شیمیایی با اشعه‌ی فرابنفش (عکس) ماجرای ازدواج جنجالی ژیلا صادقی با بازیگر سریال "رستگاری" و "بچه مهندس3"، کاوه سماک باشی، چه بود و به کجا رسید مدیتیشن بهاری الناز شاکردوست با ظاهر عجیب و شال پیچی شده در کرمانشاه/ بیستون کعبه عشاق جهان است هنوز+عکس کتک کاری و بزن بزن در مراسم عروسی دختر قلعه نویی/شوخی بی جا کار دست مهمان داد (فیلم) همخوانی هلیا امامی در کنسرت مسعود صادقلو / تعطیلات عید خانم بازیگر از مشهد تا کنسرت صادقلو (عکس) وقتی شاهرخ استخری دختراشو سر صبحی میبره مدرسه / نبات چه غری میزنه 🤣 خلاقیت منحصر به فرد باغبان خوش ذوق با پرورش میوه های قلبی شکل حماسه ساز شد +ویدئو/مغز تو رو باید طلا گرفت! (عکس) گشت و گذار بهاری دمت اوزدمیر با ظاهری متفاوت در یک جای بهشتی تصویری از عبادت خالصانه رهبر انقلاب، آیت الله خامنه ای در حیاط با صفا و سرسبز/ قبول حق باشه حضور سحر دولتشاهی در مراسم تدفین محمدرضا شجریان به عنوان عروس خانواده+عکس/ از این مراسم به بعد ازدواجش با همایون رو علنی کرد خلاقیت خنده دار راننده شمالی، با نوشته جالب پشت کامیون حمل جوجه حماسه آفرین شد/ آخه لامصب جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (فیلم) سپهر حیدری اولین بار این طور عاشق آرام جوینده شد و از او خواستگاری کرد/ عجب جرئتی داشته این مرد پرسپولیسی🙂 خلاقیت بی نظیر یک مادر ایرانی با پختن یک نان منحصر به فرد برای تزئین سفره افطار/ چقدر شیک و مجلسی+عکس سفره افطاری رنگین و مفصل امیر قلعه نویی در یک رستوران مجلل/ ماشالله چه جایی هم انتخاب کردن👌 بیوگرافی و زندگینامۀ شهید محسن فخری‌زادۀ مهابادی، فیزیکدان هسته‌ای ایران مهم ترین مراقبت های لازم بعد از کراتینه مو استوری معناداری که منوچهر هادی منتشر کرد همه چیز درباره‌ی هزینه نگارش CV برای اپلای پادشاهی که فقط 20 دقیقه سلطنت کرد+عکس ساعت دیواری خاص و معنادار منزل منوچهر هادی که بخاطر عشق زیادش به سوفیا اینگونه طراحی شده+عکس/ چقد جالبه 👌 نگاهی به حیاط باصفا و دلباز ویلای زیبای حسن جوهرچی +عکس/ دارندگی و برازندگی یعنی این!
تیتر امروز   
12 دروغ شاخداری که پدر و مادرها در بچگی به ما گفتند / خیلی از باورهای کودکیمان حقیقت ندارد و باید با واقعیت رو به رو شد اگر این 10 رفتار را در اولین قرارتان دیدید پا به فرار بگذارید / اگر طرف مقابل این رفتارها را داشت بدون فرد مناسبی برای ازدواج نیست جزئیات مسمومیت شدید یک جوان در پی بلعیدن مواد مخدر چهرۀ «خون‌آشام ایتالیایی» بعد از 400 سال بازسازی شد+ عکس امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر معظم انقلاب جایی که ابر‌ها زیر پای‌تان شناورند/ پیشنهادی رویایی برای سفر یک روزه در اطراف تهران واکنش معین به انتشار خبر حضور پنهانی‌اش در ایران/ معین چند بار به ایران آمده؟ عروسی مجلل دختر شاه اینجا برگزار شد!+عکس کتک کاری و بزن بزن در مراسم عروسی دختر قلعه نویی/شوخی بی جا کار دست مهمان داد پادشاهی که فقط 20 دقیقه سلطنت کرد+عکس شغل و تحصیلات دختر و پسر مهران مدیری/ ماشالا جفتشون مثل پدر هنرمندن!+عکس بیوگرافی محمدرضا گلزار، مجری برنامه پانتولیگ! ناگفته های زندگی خصوصی اش+ فیلم و عکس‌های جذاب و دیدنی خاطره شیرین رهبر معظم انقلاب از بافتن موی دخترشان قبل از رفتن به عید دیدنی/من بافتن موی سر را خیلی خوب بلدم اما با یک دست نمیشود +عکس این تست شخصیت رو انجام بده و ببین چقدر آدم تنهایی هستی!! 15 توصیه طلایی برای کسانی که رژیم خود را در سفر می‌شکنند / لازم نیست دور رفتن به رستوران را خط بکشید