دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / موفقیت / موفقیت شغلی /

دریچه های ثروت با شوینده ها به سمت من گشوده شدند 

سه شنبه، 01 آذر 1401
ساعدنیوز: برای رسیدن به ثروت کافی است تا بدانیم که چه هدفی داریم و نتیجه تا چه اندازه برایمان مهم است که این مسائل سبب می شود تا لحظه ای از تلاش نسبت به هدفمان دست برنداریم، من نیز از افرادی بودم که با انتخاب کار در زمینه مواد شوینده توانستم هدف خود را کامل کنم و از آن به ثروت بسیاری دست بیابم.

پودر صابون

همچنین پودر صابون خانگی را می توان از مواد ضد لک و نرم کننده های آب، پرکننده ها و در برخی موارد از سفیدکننده ها و عطرها استفاده نمایید که بسیار مهم و قابل توجه می باشد.

اکثر مصرف کنندگان پودر را به مایع شوینده ترجیح می دهند زیرا به صرفه تر است و در یک ظرف مناسب بسته بندی می شوند که می توان مدت زمان طولانی و با مقدار کم هربار استفاده نمایید.

با این حال، برخی احساس می کنند که پودر صابون به خوبی مواد شوینده مایع تمیز نمی شود، در حالی که برخی دیگر نگران هستند که محتوای شیمیایی بالای آن می تواند باعث آسیب به لباسها شود، اما باید ذکر نمود که پودر صابون هیچ آسیبی به لباسهایتان نمیزند بلکه باعث بهتر تمیز شدن آن نیز می شود که از مزایای مهم این محصول بشمار می رود.

لازم به ذکر است که استفاده از پودر صابون نسبتاً ساده است و بسته به مدل ماشین لباسشویی فرد دارد که پودر قبل از شروع چرخه مستقیماً به لباسشویی یا به واحد توزیع داخلی اضافه می شود. در ضمن بسته بندی پودر معمولاً مقدار مناسبی می باشد که برای استفاده هر بار لباسشویی بتوان به مقدار معین از آن استفاده نمود.

پودر رختشویی

هرچند کماکان گلنار سبز تولید می شود و در کنار صابون سبز رنگهای دیگری همچون زرد، صورتی و حتی سفید نیز تولید می کند، اما پودر رختشویی با این نام نیز برای مصارف صادراتی نیز به فروش می رسد.

نکته قابل توجه بسته بندی کیسه هاست که برخلاف سایر برندها، از نظر ظاهر و چاپ وزن های مختلف پودر صابون کیسه ای گلنار باهم متفاوت است.

چراکه همه این بسته بندی بسیار مرغوب و شکیل و جذاب می باشد. این پودر مانند سایر محصولات کوالیته های مختلفی تولید می شود. هر کدام از آنها با توجه به دانسیته، اسانس و رنگبندی و رشته صابون متفاوت است.

پودرهای ۱۰ کیلویی فله با رنگ های آبی و سفید و رنگدانه های متنوع و بسته بندی می گردد. استفاده از رنگدانه های متنوع به سلیقه مشتری به پودرهای فله اضافه می شود.

استفاده از رنگدانه ها همواره برای تولیدکنندگان مهم می باشد، به طوری که مشتری از شرکت ما درخواست رنگدانه مشکی و پودر سفید داشتن که زیبایی خاصی به پودر بخشیده بود.

پودر شوینده

لکه های قدیمی معمولا به سختی از روی لباس ها از بین می روند، بنابراین مطمئن شوید که دستورالعمل ها را دنبال می کنید و پودر شوینده را اندازه گیری می کنید زیرا میزان مشخصی دارد و اگر کمتر بریزید لباس هایتان تمیز نمی شود، بیشتر هم بریزید به خوبی آب کشیده نمی شود.

معمولا شوینده های معمولی کف بیش از حدی را در یک ماشین لباسشویی کم مصرف تولید می کنند و می تواند باعث شود ماشین چرخه های آبکشی را تکرار کند که همین موجب اتلاف انرژی می شود.

اگر متوجه شده اید که وسایل ورزشی شما حتی پس از شستشو هنوز بوی بدی می دهد، مشکل اینجاست که مواد شوینده شما به طور خاص برای پاک کردن لباس ها از روغن های بدن که می توانند در این الیاف بسیار مصنوعی تجمع کنند، فرموله نشده است.

استفاده از شوینده های عطری باعث می شود تا لباس هایتان اصلا بودی نگیرد و اتفاقا بسیار خوشبو می شوند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
سابمیت مقاله چیست؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI