دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

۹۰ درصد آشوبگران در خراسان رضوی دستگیر شدند 

پنجشنبه، 30 آبان 1398
کد خبر: 50907
ساعد نیوز: اینکه گاهی اوقات گفته می‌شود مشکل مدیریتی در کشور وجود دارد، بنای تخطئه مدیران نیست؛ شرایط واقعا دشوار و مانند یک بازی شطرنج پیچیده شده است. به این معنی که هر کجا قدم گذاشته می‌شود مهره‌های حریف نشسته و اقدام مورد نظر را خنثی می‌کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از تسنیم، مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با بیان این مطلب،جامعه ایرانی را تحول خواه دانست و اظهار کرد: ما با حادثه امنیتی مواجه هستیم اما بحران امنیتی نداریم؛ اگر هر یک از این دو مقوله جا به جا شود و به اشتباه مورد توجه قرار گیرد، ممکن است رفتار اشتباهی به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: ما با چالش نرم در داخل کشور مواجه هستیم، مردم برای گرانی ها اعتراض دارند و اعتراض حق آن هاست لذا ما درگیر با ملت نیستیم و باید به این نکته مهم توجه داشت. اگر برداشت اشتباه از این اعتراضات داشته باشیم ممکن است که رفتار اشتباهی هم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: دشمن در تلاش است که چالش نرم ما را به یک چالش سخت یا رادیکالیزه تبدیل کند لذا باید به این مسئله توجه کرد و اجازه نداد دشمن به اهداف خود دست پیدا کند.باید حساب مردم را از مشتی شرور و خرابکار جدا کرد.

وی با اشاره به اینکه شرایط بعد از اجرای قانون مدیریت و اصلاح مصرف سوخت در کشور با موفقیت مدیریت شد، افزود: در این زمینه استان خراسان رضوی برای بسیاری از استان ها می تواند الگو باشد، این موفقیت با تلاش شبانه روزی مسئولان تحت مدیریت استاندار اتفاق افتاد.

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی افزود: حدود ۹۰ درصد فتنه انگیزها و افراد شرور شناسایی و اکثر آن ها دستگیر شده اند و خوشبختانه شناسایی و دستگیری این افراد به موقع انجام شد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی