دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌شان به طرز فجیعی به قتل رسیدند / جامعه هنری در شوک این خبر تلخ! 

یکشنبه، 23 مهر 1402
کد خبر: 359574
ساعدنیوز: رییس کل دادگستری البرز جزئیات قتل داریوش مهرجویی و همسرش در شهرستان کرج در این استان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایرنا، از مرکز اطلاع رسانی قوه قضاییه "حسین فاضلی هریکندی" روز یکشنبه اظهار کرد : روز گذشته قتل داریوش مهرجویی فیلمساز، نویسنده و کارگردان به همراه همسرش خانم وحیده محمدی فر در ویلای شخصی واقع در زیبادشت فردیس رخ داد.

وی اضافه کرد: طبق اظهارات مونا مهرجویی(دختر داریو مهرجویی ) ، پدرش حدود ساعت 20:50 روز شنبه مورخ 22مهرماه به وی که در جهانشهر کرج بود پیام می‌دهد که برای شام به منزل بیاید.

فاضلی هریکندی گفت: دختر مرحوم مهرجویی حدود 22:25 به منزل پدرش می رسد و ابتدا زنگ منزل را می‌زند و با توجه به اینکه کسی جواب نمی‌دهد با کلید در را باز و وارد منزل می‌شود و مشاهده می‌کند که پدر و مادرش با ضربات چاقو یا جسم برنده دیگر به نواحی گردن به قتل رسیده‌اند.

رییس دادگستری البرز افزود: با توجه به تماس دختر مقتولان با پلیس، موضوع به اطلاع بازپرس ویژه قتل می‌رسد.

به گفته وی ، با صدور دستور قضایی، بلافاصله دادستان فردیس به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم ویژه بررسی صحنه جرم در محل قتل حاضر شدند.

فاضلی هریکندی بیان کرد: همچنین به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب فردیس، دستورات قضایی لازم جهت بررسی موضوع و شناسایی و بازداشت متهمان را به پلیس آگاهی استان البرز صادر شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز بامداد با انتشار اطلاعیه ای در صفحه اجتماعی خود از درگذشت داریوش مهرجویی کارگردان سینمای کشور در ویلای خود خبر داد.

برخی منابع خبری نیز به نقل از محمدمهدی عسگرپور رییس هیات‌رئیسه خانه سینما خبر قتل همسر داریوش مهرجویی در کرج را نیز تایید کردند.

داریوش مهرجویی متولد سال 1318 و از کارگردان‌های نامدار سینمای ایران است که فیلم‌های مطرحی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته است.


4 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی