دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

داستان عجیب مجسمه ای در قبرستان پاریس که خانم ها با آن معاشقه می کنند و آلت جنسی شان را به آن می مالند +تصاویر 

چهارشنبه، 07 تیر 1402
کد خبر: 346065
ساعدنیوز: ویکتور نویر یک روزنامه نگار سیاسی قرن نوزدهم بود که طی یک دوئل با شلیک پیر بناپارت در سال 1870 درگذشت. او به سمبلی برای بی عدالتی سیاسی تبدیل شد و مراسم خاکسپاری‌اش با حضور هزاران نفر و شورش‌های اعتراضی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، چند سال بعد از مرگش بقایای جسد این روزنامه نگار به قبرستان پرلاشز منتقل شد. مجسمه یادبود قبر این روزنامه نگار را ژول دالو ساخته است. روی قبر ویکتور نویر مجسمه‌ای از پیکر یک مرد جوان زیبا قرار دارد. این مجسمه دقیقا شبیه به ویکتور نویر در لحظه مرگش طراحی و ساخته شده‌است. کلاهش هم که هنگام مرگ کنارش روی زمین افتاده‌بود، روی سنگ قبر قرار دارد.

قبر ویکتورنویر یکی از محبوب ترین مقبره‌های یادبود، در قبرستان پرلاشز است. اما نه به دلیل سمبلیسم سیاسی او. بلکه در طول سال‌ها باوری بین مردم به وجود آمده که این مقبره نمادی از باروری است. داستانی وجود دارد که به زنان جوان می‌گوید اگر می خواهید یک عاشق زیبا پیدا کنید ، باید این مجسمه یادبود را ببوسیدو اگر می خواهید باردار شوید ، پای راست او را لمس کنید ، اگر می خواهید فرزند دوقلو داشته باشید، پای چپ او را لمس کنید.

با توجه به این باور رنگ سبز قسمت‌هایی از این مجسمه یادبود به دلیل تماس زیاد بازدیدکنندگان از بین رفته و جنس برنزی آن نمایان شده‌است. گفته می‌شود دوره‌ای در اطراف این قبر حفاظی شیشه‌ای نصب شد اما با مخالفت و اعتراض زنان برداشته شد.


2 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
ناشناس
1 سال پیش

چه کارهای احمقانه ای میکنه این انسان
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی