دیدن نواختن پیانو در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب پیانو

  پنجشنبه، 22 اسفند 1398   زمان مطالعه 4 دقیقه
دیدن نواختن پیانو در خواب چه تعبیری دارد؟ /  تعبیر خواب پیانو
دیدن پیانو در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب پیانو را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

دیدن پیانو در خواب ، تعبیرش روبرو شدن با موقعیتی نشاط آور است .

شنیدن نوای خیال انگیز پیانو در خواب ، علامت تندرستی و موفقیت است .
اگر دختری خواب ببیند قطعه ای شاد با پیانو اجرا می کند ، تعبیرش آن است که دوستی که نسبت به او بی تفاوت است روزی شیفته او خواهد شد .

تعبیر خواب شنیدن موسیقی ناهنجاری که به وسیله پیانو نواخته می شود ، علامت آن است که زندگی فراز و نشیبهایی بسیار خواهد داشت که باید با آنها دست و پنجه نرم کنید .
تعبیرخواب شنیدن موسیقی غمگین و حزن انگیزی که با پیانو نواخته می شود ، شنیدن خبرهای اندوهبار است.

اگر خواب ببینید پیانویی شکسته و خراب دارید ، تعبیرش آن است که از کارهای خود رضایت خاطر نخواهید داشت و از شکست دوستان خود نیز رنج خواهید برد .
تعبیر دیدن پیانوی قدیمی در خواب ، آن است که به پند و اندرزهای با ارزش دیگران توجهی نخواهید کرد .

تعبیر خواب به روایت کارل یونگ

تعبیر خواب پیانو زدن این است که در زندگی تان به هارمونی نیاز دارید. اینکه پیانو کجا قرار دارد را در نظر بگیرید، نشانه ای ازین است که چه جنبه ای از زندگی تان به هماهنگی احتیاج دارد.

تعبیر خواب شنیدن صدای پیانوهارمونی در زندگی است. شما با روشی که زندگی تان پیش می رود خوشحال و خوشنودید .

اگر خواب ببینید که هیچ صدایی از پیانو نمیاید، تعبیرش نداشتن اعتماد به نفس است. شما در مورد اینکه چگونه خودتان و باور هایتان را مطرح کنید مطمئن نیستید

تعبیر خواب به روایت لیلا برایت

اگر در خواب مشغول نواختن پیانو باشید ، بیانگر آن است که کار اشتباهی را انجام می‌دهید .

تعبیر خواب خریدن پیانو آنست که شما در زندگی انسان موفقی هستید .

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی

  • اگر کسی در خواب ببیند که پیانویی در خانه دارد، در صورتی که نواختن در کار پیانو نباشد، باید در آینده نزدیک از قبول و انجام کارهایی که در شان و قدرت او نیست خودداری کند چون با شکست مفتضحانه ای رو به رو می شود.

  • دیدن پیانو در خواب نشانه ی تفاخر و جاه طلبی است.اگر دختری خواب ببیند قطعه ای شاد با پیانو اجرا می کند ، علامت آن است که دوستی که نسبت به او بی تفاوت است روزی شیفته او خواهد شد.اگر در خواب ببینیم که ما برای دیگران پیانو می نوازیم در حالی که اهل نواختن پیانو نباشیم دروغی بزرگ می گوییم که در آن می مانیم و سر زبان ها می افتیم و درباره ما حرف می زنند.

  • پیانو در خواب نشان جاه طلبی و تفاخر بیننده خواب است به خصوص اگر پیانو کوک نباشد و صدایی ناخوشایند از آن شنیده شود.

تعبیر خواب پیانو به روایت معبرین دیگر

  • تعبیر خواب تمرین پیانو: تعبیر خواب تمرین پیانو نشان دهنده توانایی شما برای حل مشکلات است. شما باید بر بدن و ذهن خود تمرکز کنید و بر روی آنها تسلط داشته باشید.

  • تعبیر خواب آواز خواندن به همراه صدای پیانو: این خواب پیش بینی می کند با اشخاص مهمی در زندگی ملاقات خواهید کرد و از طریق آنها به اهداف خود خواهید رسید.

  • تعبیر خواب پیانو زدن بدون صدا: اگر در خواب دیدید که پیانو می زدید ولی هیچ صدایی از پیانو در نیامد به این معنی است که اعتماد به نفس خود را از دست داده اید.

  • تعبیر خواب نواختن اشتباه پیانو: اگر در خواب دیدید که پیانو را به اشتباه می زنید تعبیرش این است که در کار و زندگی وخانواده هیچ تعادلی برقرار نکره اید و به همین دلیل دچار مشکلات بسیاری در زندگی شده اید. ممکن است به دنبال راهی برای خلاص شدن از این مشکل باشید.

  • تعبیر خواب خریدن پیانو: تعبیر خواب خریدن پیانو این است که سرمایه گذاری بزرگی را در کار خود انجام می دهید. این سرمایه گذاری بستگی به ارزش پول و زمانی دارد که درباره آن هزینه می کنید.

  • تعبیر خواب پیانوی بزرگ: تعبیر خواب پیانوی بزرگ رویدادهای عاشقانه و بزرگ در زندگی است که در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد. این رویدادها بسیار بزرگ و ویژه خواهد بود.

  • تعبیر خواب پیانوی سفید: تعبیر خواب پیانوی سفید به شهرت بی نظیر شما اشاره دارد. شما سخت کوش هستید و تلاش می کنید تا به هدف خود برسید.

  • تعبیر خواب پیانوی شکسته و یا پیانوی قدیمی: تعبیر پیانوی شکسته در خواب شکست های زندگی است . هر چه میزان شکستگی بیشتر بود، بیشتر در عالم بیداری آشفته هستید.

  • تعبیر خواب زدن پیانو با چشم بسته با یک دست: اگر در عالم خواب با چشم بسته پیانو می زدید تعبیرش این است که با کمبود امکانات سعی می کنید به هدف خود برسید. از شما خواسته می شود تا کاری را انجام دهید که از قدرت شما خارج است اما تمام تلاشتان را برای انجام آن به کار می بندید.

  • تعبیر خواب شنیدن صدای پیانو: تعبیر شنیدن صدای پیانو بر اساس نوع موسیقی آن تعابیر گوناگونی دارد. اگر از صدای پیانو لذت می برید تعبیرش این است که از زندگی و جایگاهی که در آن هستید بسیار راضی هستید. اما اگر موسیقی نازیبا بود یا به مذاق شما خوش نمی آید تعبیرش برعکس است و حاکی از هرج و مرج و بی نظمی در زندگی است.

  • تعبیر خواب کلیدهای پیانو: تعبیر دیدن کلیدهای پیانو در خواب گام های خاصی است که باید به ترتیب و پیوسته اجرا کنید. اطمینان حاصل کنید که مراحل رسیدن به موفقیت را به ترتیب و با اصول دنبال می کنید.

  • تعبیر خواب نواختن و یا زدن پیانو: تعبیر نواختن پیانو نشان دهنده این است که شما تلاش می کنید تا تعادل در زندگی تان را حفظ کنید. اگر در محل کارتان پیانو می زدید نشان از تلاش شما برای انجام درست کارها می باشد.


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
فاطمه
3 سال پیش

با سلام دختری ۱۶ساله هستم خواب دیدم ک با مهارت پیانو مینواختم در صورتی ک اصلا پیانو بلد نیستم
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (560 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (177 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (145 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (45 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان