دکوراسیون منزل برای شروع سال چگونه باشد بهتر است؟

  چهارشنبه، 07 آبان 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
دکوراسیون منزل برای شروع سال چگونه باشد بهتر است؟
دکوراسیون را با کمک هنر بازسازی با مقرون به صرفه ترین هزینه ها می توانید به انجام برسانید.

دکوراسیون را با کمک هنر بازسازی با مقرون به صرفه ترین هزینه ها می توانید به انجام برسانید. با شروع سال جدید و فصل نو قدری هزینه های مصرفی خانواده ها افزایش پیدا می کند و بدون شک این امر اگر با خرید وسایل جدید برای تغییر دکوراسیون همراه باشد قدری هزینه های مالی خانواده را افزایش می دهد. از همین رو باید با تکنیک های که با چیدمان داخلی با مقرون به صرفه ترین هزینه ها در پیش روی شما قرار دارد قدری بیشتر آشنا شوید تا به یک ایده پردازی ارزان قیمت دست پیدا کنید. بدون اینکه نیازی به خرید مبلمان باشد، یا اینکه به هزینه زیاد تمام محیط را کاغذ دیواری کنید و یا برفرض با استفاده از فرش و پرده جدید بخواهید به یک ایده پردازی جدید برای شروع سال جدید دست پیدا کنید می توانید به تغییر دکوراسیون منزل خود بپردازید. این امر را می توانید با چند آباژور زیبا، یک استر ارزان قیمت برای مبلمان، چند کوسن جدید، یک روفرشی شیک و چند گل میخ برای پرده ها و عوض کردن مدل آن دنبال کنید. با ما همراه باشید تا تمامی این فوت و فن ها را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم و شما را به زیبا ترین دکوراسیون داخلی نزدیک کنیم.

آشتی با طبیعت

دکوراسیون داخلی منزل شما زمانی بوی بهار را به خود می گیرد که شما از گل های طبیعی در چیدمان داخلی منزل خود استفاده کنید. این امر را می توانید با استفاده از شلف های دیواری و چیدمان گلدان بر روی آن متفاوت دنبال کنید یا اینکه از گلدان های رو میزی برای روی میز تلویزیون و میز پذیرایی خود بهره بگیرید. همان طور که می دانید گل های طبیعی آپارتمانی که نیاز به آفتاب و نور زیادی به جهت رشد ندارند نیز برای دکوراسیون کردن فضای داخلی منزل شما گزینه انتخابی مناسبی است. ترکیب نور پردازی با گل آرایی روی دیوار نمایشگاه زیبایی را در منزل شما برپا می کند که بدون شک مشابه آن را در هیچ جایی مشاهده نکرده اید. استفاده از استند گل این روزها بسیار مرسوم شده است و شما با استفاده از این استند ها می توانید گلخانه ای متحرک را در منزل مهیا کنید بدون اینکه برای جابجایی آن با مشکل روبرو باشید. در گذشته گل خانه ها به صورت سنگی در بخشی از منزل تعبیه و ساخته می شدند که قابلیت جابجایی آن ها اصلا فراهم نبود اما امروز با کمک استند گل سایز های بسیار متنوعی برای شما در نظر گرفته شده است و از سوی دیگر قابلیت جابجایی آن نیز با کمترین زحمت برای شما فراهم است. گل یکی از مهم ترین پارامترهای است که روح زندگی را در فضای داخلی منزل شما حاصل می کند.

کلام آخر پیرامون تغییر در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون امر بسیار مهمی است که در راستای آن می توان از آیتم های بسیار متفاوتی بهره گرفت. به عنوان مثال شما می توانید یک کتابخانه لوکس برای اتاق نشیمن خود فراهم کنید و جشنی از رنگ را در محیط به تصویر بکشید. یا اینکه از دو صندلی تکی با تم رنگی متفاوت برای بخشی از منزل بهره بگیرید تا نوع چیدمان شما نسبت به گذشته قدری تفاوت پیدا کند. استفاده از میزهای پذیرایی طلا کوب شده و میزهای عسلی کوچک پاف مانند. استفاده از هنر لمسه دوزی روی دیوار یا هنر آینه کاری در بخشی از منزل و صدها گزینه دیگر شما را به یک دکوراسیون زیبا با مقرون به صرفه ترین هزینه ها نزدیک می کند. شما به عنوان مثال به جای استفاده از قاب های گران قیمت می توانید یک آینه لوکس را برای تصویر سازی بهتر فضا استفاده کنید. تغییر در تم رنگی مبلمان، استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی به جای قاب عکس های لوکس گران قیمت، به کار گیری پارتیشن و حذف دیوارها، کم کردن صندلی میز نهار خوری و استفاده از اپن آشپزخانه، سفارش یک میز تلویزیون شلفی و هزاران طرح و ایده دیگر در راستای تغییر دکوراسیون در پیش روی شما قرار دارد. امید است راهنمایی های ارائه شده به جهت رسیدن به یک تغییر دکوراسیون کم هزینه شما عزیزان را یاری رسانده باشد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (473 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (377 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (123 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (106 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (97 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (40 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (32 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (24 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (19 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (17 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (13 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (12 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز