دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی یکی از روش های دکوراسیون منزل به سبک اروپایی است. سبک معماری انگلیسی و همین طور کاربرد ایده های چیدمان خانه و دکوراسیون به منزل به سبک انگلیسی امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. آشپزخانه به سبک انگلیسی، اتاق خواب به سبک انگلیسی و همین طور استفاده از مبلمان سبک انگلیسی در طراحی پذیرایی از جمله موارد پر کاربرد در دیزاین خانه به سبک انگلیسی است. انتخاب دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی یکی از نشانه های سلیقه خوش صاحب خانه می باشد. توجه به راحتی و سادگی در چیدمان آشپزخانه به سبک انگلیسی از جمله نکات مورد توجه افراد برای به کارگیری روش های دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی است. دیزاین خانه به سبک انگلیسی ترکیبی از سبک رسمی و غیر رسمی را در چیدمان منزل در بر دارد.

ترکیب رنگ در سبک دکوراسیون انگلیسی

در این سبک دکوراسیون پالت رنگ عموماً از سه یا چهار رنگ تشکیل شده است. انگلیسی ها تمایل دارند از رنگ هایی استفاده کنند که فضای خانه را گرم و صمیمی نشان دهد مثل ترکیب رنگ های زمینی و این رنگ ها می توانند هم مات و هم درخشان باشند. در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی مدرن استفاده از طرح های گل دار متنوع رایج است.

رنگ قرمز مات در میان خانه های انگلیسی محبوبیت زیادی دارد و می توانیم رد پای آن را در فرش های کف اتاق و دیوارهای خانه ها ببینیم. ترکیب این رنگ با کابینت ها و قفسه های سفید هم یکی از انتخاب های محبوب طراحان سبک انگلیسی است. مقاله ترکیب رنگ در دکوراسیون منزل را اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می دهد .

اسباب و اثاثیه در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

مبلمان کلاسیک انگلیسی از نشیمن وسیع، دسته های کوتاه و راحت و پشتی بلند تشکیل شده اند. اغلب این مبلمان با چوب با کیفیت ساخته می شوند و به همین دلیل می توانند گران قیمت باشند. پایه های خراطی شده از ویژگی های مبلمان به سبک انگلیسی است.

استفاده از قفسه های کتاب، کمدها و کشوهای چوبی در فضای خانه یکی دیگر از ویژگی های سبک دکوراسیون انگلیسی است. در حالت ایدئال بهتر است کتاب هایی با روکش چرمی را در قفسه های کتاب خود قرار دهید تا زیبایی آن دو چندان شود. ۲۰ ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل در صورت نداشتن ایده جدید مشاهده کنید .

پرده های یک خانه انگلیسی اغلب بلند، سنگین و به رنگ های گرم و تیره هستند. می توانید این پرده ها را با تورهای سفید چین دار تزیین کنید. با قرار دادن آرایه هایی که دارای پارچه ای به رنگ هماهنگ با پرده های خانه هستند هماهنگی بیش تری را به فضای خانه ببخشید. مثلاً کوسن ها و چراغ های رومیزی همرنگ پرده ها با حاشیه چین دار سفیدرنگ.

تصویر

ویژگی های اساسی دیزاین خانه به سبک انگلیسی

برای داشتن یک پیش زمینه مناسب درباره هر سبک و روشی در کوراسیون منزل مطالعه ویژگی ها و هدف نهایی دیزاین خانه به سبک های مختلف بسیار تاثیر گذار است. در این قسمت به معرفی چند ویژگی بارز دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی پرداخته ایم

سخن پایانی

انتخاب دکوراسیون به سبک انگلیسی برای آپارتمان، خانه، سالن و… ترکیبی از طراحی کلاسیک، زیبایی احترام برانگیز و فضایی آرام را به شما هدیه می دهد. دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی هم می تواند خشک، باشکوه و سلطنتی باشد و هم ظریف، رمانتیک و صاحب ویژگی های زنانه. شما کدام ویژگی های این سبک دکوراسیون را می پسندید؟