دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / دکوراسیون منزل /

دکوراسیون اتاق خواب بهاری چگونه است؟ 

جمعه، 30 آبان 1399
دکوراسیون داخلی: در نهمین روز از کمپین روزشمار تا نوروز ihome با شما همراه هستیم تا به معرفی ایده های چیدمان اتاق خواب با الهام از فصل بهار بپردازیم.

دکوراسیون اتاق خواب بهاری

دکوراسیون داخلی: در نهمین روز از کمپین روزشمار تا نوروز ihome با شما همراه هستیم تا به معرفی ایده های چیدمان اتاق خواب با الهام از فصل بهار بپردازیم. با نزدیک شدن به فصل بهار و حال و هوای نوروز و خانه تکانی، این بهترین فرصت برای تغییر دکوراسیون و حال و هوایی تازه دادن به اتاق خوابتان است. با ihome همراه باشید تا با این ترفندهای ساده و کارساز به استقبال فصل بهار برویم.

دیزاین اتاق خواب با کاغذ دیواری بهاری

می توان با انتخاب کاغذ دیواری هایی با مضمون بهار به اتاق خواب خود حال و هوای بهار را هدیه دهید . لازم به ذکر است جهت کم هزینه شدن و جلوگیری از اغتشاش بصری ، می توانید تنها در بخش اصلی اتاق خواب (دیوار پشت تخت خواب) آن را نصب کنید.

استفاده از رومبلی های گل دار در اتاق خواب بهاری

یک مبل راحتی با طرح گل دار، علاوه بر ایجاد حس راحتی در اتاق خواب و ایجاد فضایی دنج ، حس نشاط و سرزندگی به محیط تزریق می کند.

انتخاب تصاویر بهاری در دیزاین اتاق خواب

نصب چند تابلو با مضمون بهار ، علاوه بر پر کردن دیوار خالی اتاق خواب ، حس و حال بهار را نیز به اتاق دعوت می کند . لازم به ذکر است که نیازی به هزینه زیاد برای خرید تابلوهای گران قیمت ندارید ، بلکه تنها با چاپ عکس های محبوبتان و قاب گرفتنشان به مقصودتان دست پیدا خواهید کرد.

سبز رنگ کردن یا به رنگ سبزی درآمدن؟

برای اینکه اتاق خواب بهاری داشته باشید باید در و دیوار را سبز کنید و یا سبزی را به خانه تزریق کنید؟ (منظور از سبزی گیاهان و نماد های گیاهی است) در پاسخ به این سوال باید گفت شما هیچ محدودیتی نخواهید داشت. اگر از راه اول وارد شوید کمی دستتان برای تغییرات سریع و کوتاه مدت بسته خواهد ماند، اما در عوض یک فضای همیشه بهاری خواهید داشت. دیوارها را با پوشش رنگی مناسب سبز کنید و برای ایجاد فضای استراحت تخت خواب سفید انتخاب کنید. هر چه میزان نور اتاق بیشتر باشد جلوه ­گری اتاق شما بیشتر خواهد بود. اگر در استفاده از رنگ سبز دچار شک هستید نیازی نیست همه دیوارها را یک رنگ کرده و حالنی سبز به خانه تحویل دهید. با انتخاب طیف های رنگی سبز و حتی استفاده ترکیبی از رنگ سبز و کاغذ دیواری اتاق را بهاری بسازید. توجه کنید دیوار شاخص باید رنگ و ساختار متمایز را برگزیند. اگر تمایل داشتید با نقطه یابی از گیاهان استفاده کنید کنج ها و روی میز بهترین نقاط هستند.

دکوراسیون داخلی بهاری با تغییر پرده و روتختی

پرده (پرده زبرا، پرده کرکره) و روتختی در نگاه اول تاثیر زیادی روی بیننده خواهند گذاشت. انتخاب یک رنگ مناسب برای این عناصر می تواند زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق خواب را چندین برابر کند. برای پرده و روتختی بهاری باید انتخاب تان رنگ های شاد باشد اما دو گزینه پیش رو دارید. اول استفاده از طرح های شلوغ است که در این صورت بایستی دیوارها و سایر وسایل اتاق ساده باشند. گزینه دوم این است که از پرده و روتختی ساده استفاده کنید. این انتخاب زمانی مناسب است که برای دیوارها از کاغذ دیواری طرح دار استفاده کرده باشید یا مثلا کفپوش (کفپوش اپوکسی) یا فرش اتاق زمینه و طرحی شلوغ داشته باشد.

استفاده از سبک دکوراسیون مدرن سادگی را به همراه خود وارد زندگی و دکوراسیون ما می ­کند، اما سبک مینیمال علاوه بر ساده بودن مانع از به هم ریختگی و شلوغی محیط نیز می ­گردد. این روش زندگی این موضوع را به مخاطب نشان می­ دهد که شما با این کارتان باید به فکر یک پناهگاه امن باشید تا شما را از دل مشغولی­ ها و دغدغه­ های روزانه حفظ کند و در عین حال خود نیز مأمنی به دور از مزاحمت ­ها، غیر ضروری­ ها و لوازم اضافی باشد. همه اینها ویژگی­ های یک اتاق مینیمال است. وارد کردن این سبک در خانه برای ایجاد یک اتاق خواب بهاری، طوری مسیر را پیش خواهد برد که ما به یک اتاق به سبک مردمان اسکاندیناوی برسیم. کسانی که به خوبی راه تلفیق این دو را یاد گرفته و اجرایی کرده اند. تصویر زیر گویای تمام گفته­ های ما است و نشان می­ دهد اتاق بهاری به سبک مینیمال اروپایی به چه شکلی است. هر چند این نوع فرهنگ در کشور ما مرسوم نیست، اما خود بیانگر نزدیکی افکار و از بعد دیگر سازنده­ی ایده های ناب برای رسیدن به دکوراسیون مورد علاقه ماست.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
ترجمه تخصصی کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
هزینه چاپ یک کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب