دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

دفترچه جدید رشته های بدون کنکور منتشر شد 

پنجشنبه، 02 مرداد 1399
کد خبر: 92422
ساعد نیوز: دفترچه جدید راهنمای ثبت نام برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، با توجه به مصوبه جلسه ۲۴ تیرماه ۹۹ شورای سنجش و پذیرش دانشجو درخصوص زمانبندی جدید ثبت نام و اعلام نتایج پذیرش در رشته های با سوابق تحصیلی برای تمامی زیرنظام های آموزشی (شامل دوره های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی)، ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می گیرد، از ۵ مرداد آغاز می شود.

ثبت نام و انتخاب رشته رشته های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه ۵ مردادماه ۹۹ آغاز می شود در روز یکشنبه ۲ شهریورماه ۹۹ پایان می پذیرد.

نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) از امروز چهارشنبه اول مردادماه ۹۹ بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر شده است و در اینجا قابل دریافت است.

همه داوطلبان و متقاضیان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در روزهای ۵ مرداد تا ۲ شهریورماه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

یادآوری مهم: نسخه های قبلی دفترچه راهنمای ثبت نام که در تاریخ های۸ بهمن ۹۸ و ۱۸ فروردین ۹۹ در سایت سازمان سنجش قرار گرفته بود غیر قابل استفاده بوده و از درجه اعتبار ساقط است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس