دیدن اجاق در خواب چه تعبیر دارد ؟ / تعبیر خواب اجاق

  پنجشنبه، 25 بهمن 1397   زمان مطالعه 6 دقیقه
دیدن اجاق در خواب چه تعبیر دارد ؟ / تعبیر خواب اجاق
دیدن اجاق در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب اجاق را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

ديدن اجاق یا تون در خواب نيکو است بخصوص اگر مشتعل کننده آتش باشيم و تون يا اجاق خاموشي را با زدن اولين کبريت و نهادن نخستين شعله بيافروزيم. ديدن و افروختن تون يا اجاق در خواب براي دختران و پسران جوان بسيار خوبتر است زيرا نويد آغاز يک زندگي شيرين خانوادگي و يا يک کسب و پيشه پردرآمد است. براي زن خانواده افروختن اجاق يا تون گوياي اين است که با تدبير و خرد روال کار خانواده را بر مسير درستي مي افکند و همه امور را عاقلانه سامان مي دهد. تون حمام، تون دکان نانوائي و اجاق خانه، حتي فر گاز که در اکثر خانه ها يافت مي شود يکي است چون نوع آن هيچ تفاوتي ايجاد نمي کند بل که وجودش اهميت دارد و نحوه برخورد با آن . اگر در خواب ببينيم تون يا اجاق خاموشي داريم اين را به ما مي گويد که کاري هست و ما مي توانيم آن کار را انجام دهيم و گرمي به وجود آوريم و سردي ها را از بين ببريم و چنانچه در خواب ببينيم که آن را روشن مي کنيم خواب ما نويد مي دهد که در آينده نزديک کاري بزرگ انجام مي دهيم که روشنائي چشم و گرمي دل مي آورد و موجب سرور و شادي مي شود. تون و اجاق بيشتر در خواب هاي ما به خانواده بر مي گردد بخصوص اگر بيننده خواب زن باشد. چنانچه مردي اين خواب را ببيند که خانواده اي با خصوصيات شناخته شده نداشته باشد خواب او مي گويد که وجودش سبب گرمي و روشني کانون خانواده ديگري مي شود. معبران نوشته اند که اجاق، زاد و ولد فرزندان خانواده است و چنانچه کسي ببيند اجاق خانه اش روشن است فرزنداني صالح و برومند خواهد داشت و نوه هائي سالم و خوب خواهد يافت. به هر حال ديدن اجاق در خواب نيکو است و افروختن آن به هر نيتي که باشد بهتر است. معبران نوشته اند: تون، زاد و ولد فرزندان خانواده است و چنانچه کسی ببیند اجاق خانه اش روشن است فرزندانی صالح و برومند خواهد داشت و نوه هائی سالم و خوب خواهد یافت. به هر حال دیدن تون در خواب نیکو است و افروختن آن به هر نیتی که باشد بهتر است.

تعبیر خواب اجاق به روایت منوچهر مطیعی

  • تون همان اجاق است با معیار بزرگتر و در حرف الف کلمه اجاق نیز اشاره شده که به تون مراجعه شود چون تعبیر هر دو کلمه تون و اجاق یکی است.
  • دیدن تون در خواب نیکو است بخصوص اگر مشتعل کننده آتش باشیم و تون یا اجاق خاموشی را با زدن اولین کبریت و نهادن نخستین شعله بیافروزیم. دیدن و افروختن تون یا اجاق در خواب برای دختران و پسران جوان بسیار خوبتر است زیرا نوید آغاز یک زندگی شیرین خانوادگی و یا یک کسب و پیشه پردرآمد است.
  • برای زن خانواده افروختن اجاق یا تون گویای این است که با تدبیر و خرد روال کار خانواده را بر مسیر درستی می افکند و همه امور را عاقلانه سامان می دهد. تون حمام، تون دکان نانوائی و اجاق خانه، حتی فر گاز که در اکثر خانه ها یافت می شود یکی است چون نوع آن هیچ تفاوتی ایجاد نمی کند بل که وجودش اهمیت دارد و نحوه برخورد با آن .
  • اگر در خواب ببینیم تون یا اجاق خاموشی داریم این را به ما می گوید که کاری هست و ما می توانیم آن کار را انجام دهیم و گرمی به وجود آوریم و سردی ها را از بین ببریم و چنانچه در خواب ببینیم که آن را روشن می کنیم خواب ما نوید می دهد که در آینده نزدیک کاری بزرگ انجام می دهیم که روشنائی چشم و گرمی دل می آورد و موجب سرور و شادی می شود.
  • تون و اجاق بیشتر در خواب های ما به خانواده بر می گردد بخصوص اگر بیننده خواب زن باشد. چنانچه مردی این خواب را ببیند که خانواده ای با خصوصیات شناخته شده نداشته باشد خواب او می گوید که وجودش سبب گرمی و روشنی کانون خانواده دیگری می شود.

تعبیر خواب اجاق از دیدگاه لیلا برایت

  • دیدن اجاق با آتش در خواب، نشانه خوشبختى است.
  • دیدن اجاق بدون آتش در خواب، به معنى تنهایى است.
  • اگر در خواب احساس کردید که اجاق داغ است، بدین معنا است که زندگى شاد و روابطى خوب با دیگران خواهید داشت.
  • اگر در خواب دیدید که مشغول روشن کردن اجاق هستید و شعله خوب مى سوزد، نشانه آن است که اوقات دلنشین در انتظار خانواده تان است و اگر شعله بد بسوزد، نشانگر غم و اندوه فراوان است.

تعبیر خواب اجاق از دیدگاه ابراهیم کرمانی

  • اگر در خواب ببینی در تنور و یا آتش دان آتشی روشن کرده ای بدون آن که بخواهی غذا بپزی به معنای درگیری و دشمنی تو با مردی از اعضای فامیل و یا خانواده است.

تعبیر خواب اجاق از دیدگاه ابن سیرین

  • دیدن آتش دان در خواب به زن خدمتکار در خانه تعبیر می شود. اگر آتش دان آهنی باشد به این معنی است که زن از بستگان اعضای خانه است، اگر چوبی باشد به این معناست که از بستگان اعضای آن خانه نیست و دورو و منافق است و اگر آتش دان خشتی باشد به معنای مشرک بودن خدمتکار است

تعبیر خواب اجاق از دیدگاه امام صادق

  • آتش دان به زن خدمتکار و کنیزک تعبیر می شود.

تعبیر خواب موضوعی اجاق از دیدگاه معبران دیگر

  • تعبیر خواب خریدن اجاق برای یکی از اقوام: اگر چنین خوابی ببینید ممکن است نمایانگر آن باشد که به یکی از دوستان درمانده ی خود نهایت کمکی را که می توانید انجام می دهید. شما آدم های زیادی را استخدام خواهید کرد و رهبری آن ها را به عهده خواهید گرفت.
  • دیدن اجاق خراب یا داغان در خواب: دیدن چنین خواب حکایت از آن دارد که برای خودتان وقت نمی گذارید چون به بقیه بیش از حد اهمیت می دهید. از پولی که به دست آورده اید لذت نمی برید چون معتاد به پرکاری کردن هستید.
  • تعبیر خواب تعمیر کردن اجاق یا تعمیر شدن آن: اگر در خواب تعمیر شدن اجاقی را ببینید یا خودتان اجاقی را تعمیر کنید، ممکن است نشان دهنده ی آن باشد که کارتان که به لطف حمایت شخص دیگری ادامه پیدا می کرد خراب می شود چون یک نفر این وسط تعلل خواهد کرد. شما از خودتان مراقبت خواهید کرد چون کمکی را که نیاز دارید و انتظار دارید دریافت نمی کنید.
  • تعبیر خواب قرار دادن غذا درون اجاق یا پختن غذا در آن: دیدن چنین خوابی ممکن است نشان دهنده ی آن باشد که با توانایی و نظمی که از شخص دیگری آموخته اید عملکرد خوبی از خود نشان خواهید داد. شما جایگاه یا شغل کسی را به دست می آورید که به وقت نیاز کمک تان می کند.
  • تعبیر خواب دیدن چارپایی درون اجاق: دیدن چنین خوابی به آن اشاره دارد که شما نسبت به کل محیط اطراف تان وضعیت و نگرشی بی رحمانه دارید چون قبلا تجربه ی ناخوشایندی داشته اید. شما نمی خواهید به کسی علاقه نشان بدهید تا کار و شغل خودتان را تضمین کنید.
  • تعبیر خواب تمیز کردن اجاق یا تمیز بودن اجاق: اینکه در خواب اجاقی تمیز ببینید یا اینکه ببینید اجاقی را تمیز می کنید ممکن است نشان دهنده ی آن باشد که به کاری که قبلا تمامش نکرده اید اهمیت خواهید داد. در نتیجه ی آن، موفق خواهید شد و بهترین نتیجه را از آن خواهید گرفت.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (499 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (106 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (26 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (17 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (17 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان