دیدن اخراج شدن در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب اخراج

  پنجشنبه، 25 بهمن 1397   زمان مطالعه 9 دقیقه
دیدن اخراج شدن در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب اخراج
دیدن اخراج در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب اخراج را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب اخراج به روایت محمد بن سیرین

  • اگر در خواب ببینی از کاری برکنار و اخراج شده ای، تعبیرش این است که زن خود را طلاق می دهی، و یا اگر زن نداری، تعبیرش این است که ضرر و زیانی به تو وارد می شود.

تعبیر خواب اخراج از دیدگاه لیلا برایت

  • اگر در خواب دیدید که اخراج شده اید، نشانه ی آن است که به سعادت می رسید.
  • اگر خواب ببینید که از مقام خود اخراج شده اید، به این معنی است که به مقام بالاتری خواهید رسید.

تعبیر خواب اخراج در کتاب سرزمین رویاها

  • شما را از کارتان اخراج کرده اند: پیشرفت در کار
  • یک کارمند یا زیر دست را اخراج می کنید: مصیبت و ناکامی
  • دیگران اخراج شده اند: یک راز فاش می شود.

تعبیر خواب اخراج از دیدگاه آنلی بیتون

  • اخراج کردن باربر در خواب، علامت آن است که مورد اتهامات زننده ای قرار می گیرید.

  • اگر خواب ببینید مستخدم خود را اخراج می کنید، علامت آن است که با زیان مالی روبرو خواهید شد.

تعبیر خواب اخراج از دیدگاه یونگ

  • خواب دیدن اینکه شما از شغلتان اخراج شده اید بیانگر این است که می خواهید به یک رابطه یا موقعیت در زندگی بیداری تان خاتمه دهید. بیانگر این است که چیزی که واقعا و خیلی زیاد به آن تمایل دارید را سرکوب می کنید.

تعبیر خواب اخراج از دیدگاه سایر معبرین

  • سایر معبران اروپایی و یا اسلامی نیز در زمینه تعبیر خواب اخراج شدن از کار تفسیرهای مختلفی را ارائه داده اند. یکی دیگر از مشهورترین معبران خارجی لیلی برایت نیز در خصوص خواب بیکار شدن یا اخراج از کار معتقد است که هر وقت فردی در خواب ببیند که از کار اخراج شده است بدین معنی است که می تواند نشانه ای از سعادتمندی پیش از وقت فرد باشد. فردی که در خواب می بیند بیکار شده و از کار مورد علاقه اش اخراج شده است می تواند این خواب را نشانه و علامتی برای خوشبختی خودش بداند که بدان دست پیدا خواهد کرد.
  • همچنین لیلی برایت معتقد است که تعبیر خواب اخراج شدن از کار می تواند به عنوان نشانه ای برای ارتقا شغلی فردی که خواب را دیده است تلقی کرد. بدین معنی که اگر فرد در یک رده شغلی متوسط یا پایین تر مشغول خدمت است با دیدن این خواب می تواند امیدوار باشد که مدارج ترقی را طی کند و به مدارج بالایی دست پیدا کند. در کنار معبرینی مانند لیلی برایت که تعبیر خواب اخراج شدن از کار را بدین شکل تفسیر کرده و استنباط خود را بیشتر در زمینه های پیشرفت شغلی فرد مطرح می کنند. البته در کنار این دسته از معبرین گروه دیگری نیز هستند که تعبیر خواب اخراج شدن از کار را به منزله پیشرفت های محسوس در کار و زمینه های دیگر شغلی و یا زندگی می دانند.

    برخی از معبرین غیر از این که برای فردی که خواب را دیده است تعابیر و تفسیرهای نزدیک به هم را ارائه می دهند. این گروه بر این عقیده هستند که اگر فردی در خواب ببیند که یکی از کارکنان زیر دستش را اخراج کرده است یعنی دچار مصیبت و حوادث ناخوشایندی در زندگیش خواهد شد. یکی دیگر از تعابیری که سایر معبران در زمینه تعبیر خواب اخراج شدن از کار دیگران مطرح می کنند مربوط به افشای رازها و اسرار شخصی آنها می باشد.

  • بدین معنی که اسرار و رازهای کتمان شده آنها برملا خواهد شد و از این لحاظ فردی را که خواب مذکور را دیده است دچار اندوه می کند. لیلا برایت یکی دیگر از معبران سرشناس غربی معتقد است که اگر فردی در خواب ببیند که یکی از کارکنان خود یا فرد دیگری را از کار اخراج کرده است بدین معنی است که دیگر نمی تواند به اطرافیان و اعضای خانواده اش اعتماد کند و بدین ترتیب رشته های وفاداری و رازداری در بین آنها گسسته خواهد شد.

  • وقتی در خواب می بینید که رئیس تان شما را تهدید به اخراج می کند ، تعبیرش این است که در کار خود اشتباهی مرتکب شده اید ، اما می خواهید آن را از دید افراد دیگر پنهان کنید. شما سعی دارید قبل از اینکه کسی در مورد آن مطلع شود، این مشکلات را حل کنید. شما خجالت می کشید زیرا یک اشتباه مبتدی را مرتکب شده اید و می دانید که به دلیل آن ممکن است عواقب خاصی در انتظارتان باشد.
  • اگر در خواب دیدید که شما کسی را تهدید به اخراج کردید تعبیرش این است که همکارتان نتایج بهتری نسبت به شما کسب می کند و رئیستان به او پاداش بیشتری خواهد داد. به جای تلاش برای بهبود خود ، به دنبال راهی برای خرابکاری در کار همکار خود یا به حداقل رساندن موفقیت آنها هستید. باید بخاطر داشته باشید که با پایین بردن دیگران پیشرفت نخواهید کرد.
  • تعبیر خواب اخراج شدن عضو خانواده خود: تعبیر این خواب این است که نگران آینده خانواده خود در زمینه امور مالی هستید. احتمالا شما از این موضوع نمی ترسید که نتوانید هزینه های خانواده را به گردن بگیرید. این باعث ایجاد تنش زیادی در خانه شما می شود.
  • اگر درخواب دیدید که به خاطر اخراج از رئیستان شکایت کردید، تعبیرش این است که شما فردی بسیار پیگیر هستید. بسیاری از مردم شما را به عنوان یک مبارز واقعی می بینند زیرا هرگز از برنامه ها و خواسته های خود دست بر نمی دارید. مهم نیست که گاهی اوقات غیر واقعی به نظر می رسند. این چیزی نیست که شما در طول این سالها به دست آورده اید ، بلکه ویژگی ای است که با آن متولد شده اید و باعث می شود همان گونه رفتار کنید.
  • اگر در خواب ببینید رئیس شما به دلیل اشتباه یا نظارت شخص دیگری شما را اخراج می کند ، به این معنی است که بی عدالتی خواهید دید. حقوق شما پایین است و در حقتان بی عدالتی شده است.
  • اگر در خواب دیدید که به خاطر تاخیر ورود، اخراج شدید، تعبیرش این است که باید نسبت به تعهداتی که دارید مسئولیت پذیر باشید. باید نظم بیشتری داشته باشید تا زندگی را از این که هست پیچیده تر نکنید. اگر بیاموزید که چگونه اولویت های خود را درست کنید و به برنامه های خود پایبند باشید ، می توانید به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید.
  • اگر در خواب دیدید که رئیس تان شما را اخراج کرد، تعبیرش این است که صریحاً اعتقادات خود را اعلام کرده و از آن شخص یا تیم خود انتقاد کرده اید ، تعبیرش این است که با ایده خود تنها خواهید بود. شما احتمالاً برنامه ای در مورد پیشرفت دارید اما رئیستان به خاطر منافع خود دوست ندارد آن را انجام دهد.
  • اگر در خواب دیدید که منتظر اخراجتان بودید، تعبیرش این است که شروع جدیدی را تجربه می کنید. شما معتقد هستید که همه چیز به یک دلیل اتفاق می افتد و به محض بسته شدن درب در جدید باز می شود. شما بسیار قوی تر از شرایط دشوار خارج خواهید شد و جرات انجام کاری را دارید که قبلاً فقط در مورد آن آرزو داشته اید.
  • اگر در خواب دیدید که کسی را اخراج کردید، تعبیرش این است که در انجام کاری زیاده روی خواهید کرد. شما از قدرت خود استفاده کرده و با کسی که تحمل آن را ندارید تسویه خواهید کرد. شما قادر نخواهید بود تجارت و زندگی شخصی خود را از هم جدا کنید ، این باعث می شود مردم باور کنند که شما بالغ نیستید و برای موقعیتی که اکنون در آن قرار دارید مناسب نیستید.
  • چنین خواب هایی نادر نیستند ، خصوصاً برای کسانی که در محل کارشان دچار مشکل می شوند.
  • اگردر خواب به دلیل اخراجتان گریه کردید، تعبیرش این است که اجازه می دهید ترس یا ناامنی شما را در رسیدن به خواسته هایتان متوقف کند. اگر روی اعتماد به نفس خود کار کنید و بفهمید که چقدر ارزش دارید ، می توانید به موفقیت های زیادی برسید. وقت آن است که خود ، خواسته ها ، نیازها و جاه طلبی های خود را در اولویت قرار دهید و سرانجام به آنچه می خواهید دست یابید.
  • اگر دیدید که دیگران به خاطر اخراج گریه کردند، تعبیرش این است که نیازها و خواسته های شخصی را بر خواسته های خود ارجح می دانید. شما در خدمت یکی از اعضای خانواده ، شریک زندگی یا دوست خود خواهید بود تا به آنها کمک کنید تا از بحران فعلی خود عبور کنند. این کار درستی است ، اما شما نباید در همه جنبه های زندگی از خود غافل شوید.
  • اگر درخواب دیدید که به نگران اخراج خود بودید، تعبیرش این است که برای کنار آمدن با شرایطی که اکنون در آن قرار دارید مشکل دارید. برخی از وقایع احتمالاً شما را گیج و یا از مسیرها دور کرده اند. برای فهمیدن اینکه چه اتفاقی در حال رخ دادن است ، به مدتی زمان نیاز خواهید داشت و لازم است که کار بدی انجام ندهید. در صورت نیاز می توانید از شخصی که به او اعتماد دارید مشاوره بگیرید. نگاه متفاوت و عینی تری به مسائل می تواند به شما کمک کند تا از آن دوره سخت زندگی بیرون بیایید.
  • اگر در خواب دیدید که به خاطر اخراجتان راحت شدید، تعبیرش این است که شما از شغل یا حقوق خود راضی نیستید. شما اعتقاد دارید که تلاش ، سخت کوشی ، دانش و تجربه شما سزاوار چیزهای بیشتری است. شما باید به جای خیال پردازی در مورد تغییر خود به خود ، به دنبال محل کار بهتر باشید. اجازه ندهید ترس، شما را از رسیدن به این مسیر بازدارد.
  • تعبیر خواب اخراج شدن دیگران از کارک اگر درخواب دیدید که منتظر اخراج شخصی بودید، تعبیرش این است که به دنبال انتقام هستید. کسی احتمالاً در گذشته شما را آزار داده یا آزرده است ، اما شما واکنشی نشان نداده اید. داشتن تمایل به انتقام گیری از آن شخص کاملاً طبیعی است ، اما حتی اگر در نیت خود موفق باشید ، احساس بهتری نخواهید داشت. بهترین کار این است که انرژی خود را به چیزی سازنده تر هدایت کنید.

    تعبیر خواب اخراج شدن همسر از کار: اگر در خواب می بینید که شریک زندگیتان اخراج می شود ، تعبیرش این است که از آنها به خاطر نحوه خرج کردنشان کینه خواهید داشت. شما می دانید که نباید به آن شخص بگویید که چگونه پولی را که به دست آورده است خرج کند ، اما دوست دارید در خریدش دقت بیشتری کند.
    اگر خواب می بینید که نگران اخراج شدن عضو خانواده یا شریک زندگی خود باشید ، تعبیرش این است که مشکلات مالی دارید. احتمالا شما برای بهتر شدن زندگی تان ایده بهتری دارید. اگر اکنون شروع به پس انداز کنید ، جاه طلبی شما ممکن است عملی شود.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (440 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (125 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (99 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (28 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (28 نظر) خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم (21 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (20 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (18 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (17 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (17 نظر) کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم (17 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (15 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (15 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
رونمایی از عکس جوانی و ظاهر متفاوت محمدرضا عارف، سیاستمدار معروف ایرانی در آمریکا+عکس تعریف و تمجید رهبر انقلاب از مادرش: بالغ نبودم با مادرم تو حیاط فرش مینداختیم زیر آسمان اعمال روز عرفه رو بجا می آوردیم +ویدئو/اولین معلم هرکسی مادرشه... قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش تفریح بامزه پسر ساعد سهیلی با عمویش سینا در باغ لاکچریشان همراه با شنگول و منگول+عکس/ باغ نگو کاخ بگو جزئیاتی از پرونده مرگ بلاگر معروف مشهدی نامه عاشقانه و بامزه یک دانش آموز ایرانی برای آقا معلمش/ این نوشته جالب پربازدید شد+عکس واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به برخی مدیران شهرداری تهران جاساز مواد در معده برای فروش در زندان خنده دارترین سکانس مهران غفوریان در برنامه اسکار مهران مدیری/ پا شده لواشک پخش میکنه!😂+ویدیو «آنجلینا جولی» موی خود را برای این دختر دانشجوی آمریکایی قیچی نمی‌کند؟+تصاویر نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید آشپزی عاشقانه امین زندگانی برای همسرش الیکا عبدالرزاقی/ چه آشپزخونه ساده و شیکی+عکس اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران+عکس و فیلم کشف حجاب، سرو مشروبات الکلی و فروش ژامبون‌ با گوشت حرام در رستوران‌های بالای شهر / طرح نور در این رستوران‌ها هم اجرا شود نگاهی به تراس زیبا و باصفای خانه اروپایی شاهرخ استخری در بلژیک/ چه دلباز و حال خوب کن+ویدیو خلاقیت خنده دار یک ایرانی در اختراع دستگاه برای شکار موش خانه اش/ اسم تو رو باید تو گینس ثبت کنن! +فیلم جاده‌ای 2600 ساله که پدر «راه‌آهن» به حساب می‌آید+عکس ابتکار غم انگیز چند جوان در تماشای بازی تیم استقلال بر مزار دوست تازه فوت شده‌شان+ویدیو/ مرام و معرفت رو در حقش تموم کردین👌 گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس رونمایی از کیک تولد شیک و دو طبقه کریم انصاری فرد/ سنت کیک پاشی کار دست ستاره تیم ملی داد+عکس توئیت های خواندنی و جالب از طرز نشستن حامی اسرائیل و متلک پرانِ ایران در برابر رهبر معظم انقلاب در تهران+ویدیو/ موش شدن به روایت تصویر! نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس نگاهی به استایل و ظاهر متفاوت و شیک سعید راد، میرزا رضای سریال گیلدخت در جوانی/ چه سلیقه‌ای+عکس (عکس) سفر به تهران قدیم؛ عکس دیدنی از قبض تلفن 93 سال پیش! فیلم قدیمی از عروسی پر آوازه ی پادشاه انگلیس، چارلز، و دایانا با تم کارتونی/ دایانا انگار لباس پرنسس های دیزنی رو تنش کرده، بینظیره واقعا! جنجال اعلامیه ترحیم جوانی که پدر، 3 برادر و خواهرش کارمند صدا و سیما هستند+عکس/ صدا و سیما در تسخیر این خانواده! (تصاویر) نگاهی بر خانه 19 متری مشهورترین معمار ژاپنی/ کوچکترین خانه شیک جهان! خواننده حذف شده برنامه "صداتو" که با نوازندگی و صدای بینظیرش همه را شوکه کرد/ دیدین شرکت کننده رو؟ نمیدونست به افتخارش کف بزنه یا مشت😄 چهره بازسازی شده نواده چنگیز مغول، قویترین زن مبارزی که هیچ مردی برای ازدواج حریفش نشد/ فکرشو میکردین اینقدر ظریف و زیبا باشه؟ خوانندگی علی نصیریان بزرگ آقا سریال شهرزاد در 89 سالگی با شعر معروف استاد شهریار/ هزارماشالله چه صدایی دارن +فیلم (عکس) جدیدترین عکس محمدرضا گلزار و همسرش آیسان آقا خانی زوج خوشگل ایرانی/چه عکس دونفره زیبایی! بنظرتون واقعیه؟ اتاق شکنجه شوگرمامی برای پسر جوان در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 ظاهر متفاوت آزیتا حاجیان و دخترش مهراوه شریفی نیا در سال های دور/ چقدر جوان و باکلاس+عکس تصاویر دیده نشده از تولد 61 سالگی محمود احمدی نژاد/چه کیکی بزرگی!!مگه چند نفر مهمون دعوتن؟؟ افشای راز های عجیب و افسردگی شدید جواد رضویان در برنامه زنده/رضویان:خداوند را فراموش کردم.. (فیلم) خطرناکترین و ترسناکترین روستای دنیا که هر ساله 150 نفر در مسیر این روستا میمیرند! (تصویر) گلچین هوش مصنوعی‌ها در تمام رشته‌ها سکانس مشترک حدیث میرامینی و توبی مگوایر، بازیگر نقش "اسپایدرمن"/ پای اسپایدرمن هالیوودی هم به برنامه مهران مدیری کشیده شد (عکس) انتخاب عجیب ترین ملکه زیبایی جهان!!پیرزن 60 ساله رقبایش از دور خارج کرد!!/ ما تو این سن عصا به دست هستیم (تصویر) خاص‌ترین مهره‌ی شطرنج جهان!
تیتر امروز   
قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
جزئیاتی از پرونده مرگ بلاگر معروف مشهدی
واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به برخی مدیران شهرداری تهران
جاساز مواد در معده برای فروش در زندان
«آنجلینا جولی» موی خود را برای این دختر دانشجوی آمریکایی قیچی نمی‌کند؟+تصاویر
اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران+عکس و فیلم
کشف حجاب، سرو مشروبات الکلی و فروش ژامبون‌ با گوشت حرام در رستوران‌های بالای شهر / طرح نور در این رستوران‌ها هم اجرا شود
اتاق شکنجه شوگرمامی برای پسر جوان در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
افشای راز های عجیب و افسردگی شدید جواد رضویان در برنامه زنده/رضویان:خداوند را فراموش کردم..
کارگر جوان قصد فروش یسنا کوچولو را داشت + جزییات
مردمی که مست عشق می‌شوند/ چرا استقبال از «مست عشق» مایۀ خوش‌حالی است؟
واکنش گل‌محمدی به یک خبر فوق جنجالی: بحث تعهد در میان نیست!
تاکید کردم تلگرام را از نفس بیندازید تا بیاید بگوید چشم! /گفتم اگر اینستاگرام را می بندید، درست ببندید
همایون شجریان و سحر دولتشاهی در انتظار نوزادشان هستند/ سحر دولتشاهی باردار شد!
سفره غذای ساده آقای قرائتی با نان و پنیر و سبزی بالای منبر
منتخب روز   
عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ...